abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 december 2005 @ 00:00:06 #1
242 Pinball
Electric Monk
pi_33207386
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 18 december
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33210470
Vannacht hadden ze bitterballen, drank en muziek.
Lieske vraagt aan Joost of hij door de BB-bewoners meer terechtgewezen / afgeremd is dan door zijn vrienden. "Juist niet" zegt Joost "mijn vrienden moeten altijd een time out hebben, gaan muziek luisteren of zo en sturen me dan weg". Hij vindt dat hij door hen meer afgeremd wordt dan door de BB-bewoners. "Mijn vrienden zijn normale mensen, hoor"

Als Lieske en Ingrid naar bed gaan, vinden de jongens dat ongezellig.
Ingrid zegt "BB, als er nog muziek komt blijf ik hier".
Nog geen 5 minuten later liggen de dames in bed en horen ze muziek. Ze roepen gauw de jongens. De muziek is heel zacht.
"Vanmorgen vloog ze nog" en nog wat andere hele rustige muziek.
ADHD Joost vind het heel mooi, maar kan zijn mond niet houden en zingt mee.
Hij wordt door de anderen gemaand stil te zijn.

Als de muziek is afgelopen wordt het weer heel gezellig in de slaapkamer.
Ze praten over allerlei situaties waarin ze dronken waren.

Eerst komen de verhalen over dronken op straat. Lieske is met een dronken kop tegen een grote betonnen plantenbak aangeknald. De broer van Roel tegen een paaltje.
Dan komen de verhalen over kots. Vooral Ingrid laat al kotsend nogal eens de WC verstopt raken. Bijzonder onsmakelijk is het verhaal van aan een geklonterde uitgebakken spekjes, en het verhaal over een hotel, waar ze (verstopte WC) maar uit het raam kotste, hetgeen de volgende ochtend tegen het raam van de ontbijtzaal bleek te zitten.
Dan de verhalen van de eerste keer stomdronken. Bij Lieske was dat in een weiland bij een tentje waar ze in haar eentje stomdronken is geworden omdat haar vriendinnetje in de tent met haar vriendje bezig was.
Roel was 12 en kwam dronken thuis. Zijn vader reageerde heel relaxed.
Joost was de eerste keer in innige omhelzing met de WC-pot toen zijn vader hem vond. Die gaf alleen als commentaar "en nu lekker slapen, he"

Roel vind dat Ingrid niet moet zeuren over dat ze niet leuk is. "Als een man dat ooit nog tegen je zegt, dan bel je mij maar, dan ga ik zijn billen wassen"
Lieske : "En ik, dan?"
Roel : "Ja, Lies, dat geldt ook voor jou"

Ergens wordt Roel ook nog boos omdat niemand hem de eindoverwinning gunt "omdat ik afgestudeerd ben". Nog een heel verhaal over broer werkte in de haven, of vader zus, of wat dan ook. Beetje dronkenmanspraat, maar wel gepikeerd dat hij de prijs niet mag winnen. De anderen proberen nog wat te argumenteren, maar geven het al gauw op. Tenslotte was het ook geen leuk iets om een winnaar aan te wijzen.

Ze bespreken welke oudbewoners op wie zal stemmen a.s. donderdag. Lieske denkt dat de oudbewoners hooguit hun familie mogen meenemen, maar geen vrienden.
Roel denkt dat hij de vrijdagochtend eerst Joost gaan bellen om te vragen "hoe is 't".

Al met al is het ontzettend gezellig en leuk.
Joost wordt moe en gaat naar zijn bedje.
Roel gaat dan dollen en er wordt wat geschreeuwd.
Joost komt terug rennen om zijn vriend te verdedigen tegen de boze vrouwen.
Maar algauw ligt Roel prinsheerlijk tussen Lieske en Ingrid in, en gaat Joost ook naar bed.

Het lijkt alsof Roel met zijn harem echt in slaap gevallen zijn.
Maar als er iemand beweegt schrikken ze alledrie wakker, en gaat Roel weg.

De dames zijn daar blij om, want ze voelen zich toch iets ongemakkelijk onder zijn handen.

[ Bericht 98% gewijzigd door avonne op 19-12-2005 04:47:04 ]
pi_33210474
Na een heerlijk feestje in Brabant weer thuis. We zien eerst Roel en Joost gezellig keuvelen bij de dames op de slaapkamer. Je kunt aan de gesprekken goed merken dat er de nodige alcohol is genuttigd.

Joost gaat toch naar zijn eigen bedje toe en Roel nestelt zich tussen de beide dames in.
Heel bescheiden blijft hij boven het dekbed liggen, de dekbedden keurig over de dames heengetrokken. En zij liggen met hun hoofd tussen zijn armen.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33210478
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_33210488
Roel is ondertussen opgestaan. De dames praten nog wat na. Ze vonden het wel leuk dat Roel tussen hun in lag, maar ook wel weer blij dat de jongens nu weer naar hun eigen kamer zijn.



Roel poetst nog even voor het slapen gaan zijn tanden
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33210506
De meiden praten nog even door en gaan dan toch ook echt slapen.



Na nog even een peukje gerookt te hebben is ook Roel zijn eigen bed in gekropen.

(wij gaan ook ons bed opzoeken )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33210537
Nog eentje om het af te leren. Het is stil in het BB-huis. Iedereen slaapt.



Alleen op de dames slaapkamer hoor je wat snurk-geluiden

( laterzzz )


[ Bericht 3% gewijzigd door M-en-A op 19-12-2005 05:13:52 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33211539
Er wordt nog steeds geslapen in het huis....

  maandag 19 december 2005 @ 11:50:15 #9
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_33213738
de bewoners zijn rond 11 uur wakker gemaakt met de stemmen van de moeders van lieske en ingrid
roel bleef gewoon liggen, waardoor de haan weer te horen was
roel bleef ook toen weer stug liggen, zelfs de boodschap "dit is een waarschuwing" ging aan roel voorbij
toen de band van roel's moeder geatsrt werd kwam zijn hoofd even boven de dekens, maar nog steeds ligt hij op bed
ingrid, lies en joost zitten aan het ontbijt en een beetje te kletsen
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_33214966
Joost is ondertussen de DBK ingegaan met de stofzuiger en een emmer sop.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33215052
En Roel heeft duidelijk nog geen zin om op te staan.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33215241
En Joost is nog steeds druk aan de poets in de DBK.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33215287
Lieske geniet van haar bad momentje.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33215341
Eindelijk besluit Roel dan toch maar om op te staan. Even snel een slokje van zijn inmiddels ijskoude koffie en dan toch maar de beentjes buiten boord om zijn bedje te verlaten.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  maandag 19 december 2005 @ 13:26:30 #15
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_33215426
Joost is alle ramen/spiegels aan het zemen, lieske is bad, roel is bij liekse aan het gluren terwijl ze in bad zit.... van ingrid ontbreekt elk spoor?
Born this way
pi_33215472
Joost stofzuigt nog even het voorpoortaaltje van de DBK.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33215564
En klaar is de DBK. Nog even de stofzuiger en de emmer sop opruimen en dan is die klus ook weer geklaard.



Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33215631
Ingrid ligt nog op de bank. Joost rommelt nog wat in de keuken. Zijn schoonmaakklus van de DBK zit er op.



Lieske heeft langer nodig om in het bad te gaan dan dat Joost nodig heeft voor de DBK
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33215706
Terwijl Joost al zingend in de keuken zich over de afwas buigt is Roel ook in de keuken aangeland. Hij pakt een kop koffie en gaat die even op zijn gemak in de huiskamer opdrinken.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33215995
Joost is er even bij komen zitten in de huiskamer. Ingrid ligt nog steeds te slapen en Roel voelt zich als herboren

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33216016
Lieske is ook klaar met haar badje, heeft haar haren wat gedroogd met de föhn en zich aangekleed in een rap tempo. Daarna spoelt ze het badje nog even uit.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33216184
Lieske komt naar de keuken en pakt wat te eten. Ze heeft de koelkastdeur gewoon open staan en bekijkt een pakje boter.



BB: "Lieske, vindt je het normaal om de koelkast open te laten staan als je er naast staat".



Ingrid wordt er wakker van
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33216297
Lieske vindt het normaal om met de koelkastdeur open een pakje boter te lezen zegt ze. Dat doet ze in Groningen ook altijd, de boodschappen lezen wat er op staat terwijl ze de koelkastdeur open doet. Ze vindt dat BB niet zo boos moet reageren. Ze klaagt erover tegen Ingrid. BB moet niet zo snauwen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33216322
Ze blijft er over zeuren tegen Ingrid. "Ik ken er zat die iets verkeerd doen en dan geen sanctie krijgen. En ik laat 1 keer de koelkast open staan en dan moeten ze gelijk zo tegen me gaan snauwen. Fucking you".
Even later: "BB is vast ongesteld".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33216431
Lieske zit binnen in de keuken om een kleurtje op te doen.....



.... terwijl Joost juist buiten in het zonnetje een poging doet voor zijn kleurtje
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')