abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2005 @ 00:00:11 #1
242 Pinball
Electric Monk
pi_33178423
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 17 december
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 18 december 2005 @ 00:02:08 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33178509
Lies over de zeik :"te genant voor woorden jongens"

Roel die roept dat het gesprek nergens op sloeg
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_33178837
De muziek is gestart. Onder de muziek worden de emoties Joost even te veel.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33178868
En aangezien het ondertussen zondag is wordt er voor Joost een schoteltje met borstplaat gepakt door Lieske.

pi_33178989
De emoties vieren hoogtij. Ingrid en Lieske rusten even in elkaars armen.

Joost pinkt nog een traantje weg terwijl hij richting Roel loopt.

pi_33179120
Ze praten volop nog na over de opdracht. En natuurlijk over de spierpijn waar ze nu al last van beginnen te krijgen. De pijnstillers beginnen nu al uit te werken, wordt er gezegd.
pi_33179464
Ondanks de vermoeidheid probeert Lieske toch nog wat te dansen op de muziek.

Als de muziek van Anouk uit de luidsprekers komt vragen ze allemaal of de muziek harder mag.
Joost: "Vanavond ga ik niet meer op het podium dansen hoor, dat kan ik niet meer".
pi_33179540

Toch proberen ze nog wat ritmisch te bewegen op de muziek.

Nu klinkt "Lach en bewonder" uit de boxen. Lieske weet gelijk dat het van Ramses Shaffy is. Maar volgens Joost is het een cover-uitvoering
pi_33179636
Joost denkt dat het gezongen wordt door de zanger van "Van Dikhout". "Ramses is al jaren dement, die kan dat niet meer zingen, maar het is wel een mooi nummer", zegt hij.
pi_33179908
Onder luidt gekreun en auauau-geroep kruipt Joost toch op de aanrecht. Hij helpt Ingrid, die ook door de vermoeide spieren moeite heeft, om er ook op te klimmen. UIt volle borst zingen ze "Belgiė" mee.

pi_33180321
Terwijl de anderen (vooral Lieske en Ingrid) aan het kletsen zijn, zit Roel moe en in gedachte erbij.

Op een gegeven moment vroeg Ingrid: "Hoe is die Roel, gaat die?" Ja, antwoordt Roel. "Roel denkt aan Dido", zegt Lieske. "Ja ook", zegt Roel. "Donderdag zie je haar weer".
En zo hebben ze Roel toch weer even een beetje erbij getrokken.

[ Bericht 35% gewijzigd door M-en-A op 18-12-2005 01:15:02 ]
  zondag 18 december 2005 @ 07:13:49 #12
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_33183699
alles is donker en rustig in de slaapkamers alles slaapt nog!
Born this way
pi_33184885
De bewoners slapen nog allemaal, maar muis is al wel wakker.

pi_33185075
Nog even eentje uit de SC, van Foreverblue.

Muis.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 18 december 2005 @ 12:10:33 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33186109
Het enige teken van leven op de streams is het gesnurk van Roel af en toe.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 18 december 2005 @ 12:17:13 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33186289
Joost is zojust opgestaan en Lieske lijkt ook langzaam te ontwaken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33187248
Ingrid is even naar de wc geweest. Daarna heeft ze even een kijkje genomen in de huiskamer en wat moeizame kniebuigingen gedaan. Toen was het wel weer even genoeg en is ook zij haar bedje weer ingekropen.
Alle bewoners liggen dus nog (weer) in bed.

zondag 18 december 2005 @ 13:20:43 #18
132998 Zonnetje2102
Leef! Elke dag kan je laatste
pi_33187791
Roel is zijn bed uitgekomen en gaat naar de wc.
Ook Ingrid komt er nu uit.
pi_33187799
Weer enige beweging in het huis. Roel is zijn bed uitgekomen en gaat naar het toilet.

Ook Ingrid heeft zich weer gemeld bij de levenden

En Roel ligt al weer in zijn bed
pi_33188033
Roel is toch maar weer opgestaan.

Ingrid doet een poging om de keuken wat op te gaan ruimen.
pi_33188097
Roel komt in de keuken kijken bij Ingrid. "Ga even rustig zitten joh, je lijkt de ouwe-zemelaar wel", zegt hij.

"Ik ga je nu nog echt niet mee helpen hoor, moet eerst even wakker worden", zegt Roel
"Nee joh, ik doe ook nog niet alles hoor.", antwoordt Ingrid.
pi_33188192

Thanx Regenworm

Ondertussen ruimt Roel toch de tafel in de huiskamer af en gaat de spulletjes bij Ingrid op de aanrecht zetten.
pi_33188286
Roel gaat koffie zetten. Joost is ook zijn bed uit. Hij heeft erg last van zijn spieren zegt hij.

Terwijl Ingrid en Roel nog aan het opruimen zijn gaat Joost zich vast wat opfrissen in de badkamer
pi_33188444
Lieske is nu nog de enige die in bed ligt.

Thanx Foreverblue
pi_33188512
Lieske is toch ook maar opgestaan om zich bij de anderen te melden.

pi_33188554
Roel heeft een muis ontdekt in de huiskamer. "Gatverdamme, en daar zitten wij. Moet je nagaan. Dat vindt ik echt vies hoor", zegt Ingrid. "Niet zo een kleine, maar een grote, zo een dikke bruine", antwoordt Roel.
pi_33188798
Roel zegt dat hij behoorlijk last heeft van zijn "noten". Hij heeft al 4 keer gewisseld van onderbroek omdat het zo irriteerde.

Thanx Foreverblue

"Jéé, ik heb gewoon brandplekken op mijn ballen joh", zegt hij tegen Ingrid.
"Misschien moet je ze even kneden", zegt Ingrid.

(Wij zijn er vandoor, dus oproep aan iedereen, doe je best hier in de streamverslagen )

[ Bericht 24% gewijzigd door M-en-A op 18-12-2005 14:02:02 (oproep!!!) ]
  zondag 18 december 2005 @ 14:15:11 #28
132998 Zonnetje2102
pi_33189484
Joost is nog steeds in de badkamer.
Lieske gaat een ei koken voor zichzelf en Ingrid.
Roel zegt dat hij de tondeuse en badjas best mee naar huis zou willen nemen.
Roel zegt dat hij emotioneel werd door het fietsen en zijn familie en Dido miste.
  zondag 18 december 2005 @ 14:24:33 #29
132998 Zonnetje2102
pi_33189811
Ingrid is nog steeds aan het afwassen, Roel en Lieske zitten op de bank te praten en Joost is nog steeds in de badkamer bezig.
Roel en Lieske missen de Senseo.
En Joost stapt weer op de fiets.
  zondag 18 december 2005 @ 14:48:01 #30
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33190469
Roel gaat al kreunend verzitten.
Lieske kijkt hem vragend aan en zegt dan plagend: "Trekzak".
Roel: "Ik ga zo dadelijk even tjoppen op de toilet".
Lieske: "Ik vraag wel telkens EN als je van de toilet afkomt".
Roel: "Ik zal het heus wel melden, hoor".
eurobilltracker.com
  zondag 18 december 2005 @ 15:09:05 #31
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33191106
Er word wat over verschillende gadgeds gepraat. Lieske wil heel graag een digitale hoekcamara hebben. En Ingrid vind een Ipod wel wat. Roel weet te melden dat er zelfs fanclubs voor Mp3 spelers bestaan.

Ingrid beseft zich dat als ze nu nog aan het fietsen waren ze het bijna gered hadden.
  zondag 18 december 2005 @ 15:18:03 #32
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33191406
Lieske gaat het bat vol laten lopen.
Roel We gaan zo ff lekker bubbellen joh
Lieske Jah, kan ook.
Roel Lekker enthousiast, we lijken wel een stel bejaarden, hoe we hier zitten.

Joost wil weer op z'n bed gaan liggen om nog wat te slapen. Ingrid vind dat ook wel wat.

Beiden liggen ze net en BB verzoekt iedereen naar de linker slaapkamer te gaan.
Waarschijnlijk gaan ze de fiets weghalen.

Roel nam de lamp mee naar de slaapkamer. Hij moet hem direct weer terugleggen van BB.
  zondag 18 december 2005 @ 18:31:49 #33
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33197027
De bewoners zitten inmiddels in de jacuzzi. Het gespreksonderwerp is hard-drugs. Het is weer een harde discussie waarbij Lieske de les wordt gelezen. Het gaat om het volgende "Lieske heeft gezegd 'Zijn het goeie drugs die je teelt.' Zoiets moet je niet zeggen in het BB huis. Volgens Roel en Ing"

Roel en Ingrid kappen met de discussie. Ze worden gek van Lieske, ze wil het maar niet begrijpen.
Al moeten ze Lieske toch ff uit laten praten.

Joost komt volgens mij net uit z'n bed. Onder het luidkeels zingen van "Belgiė" kleed hij zich aan.

Hij neemt een frituurpan mee naar buiten. (Waarschijnlijk gekregen van BB, want ik kan me niet herinneren dat ze er zo één hadden).

[ Bericht 1% gewijzigd door Bergie88 op 18-12-2005 21:42:52 ]
  zondag 18 december 2005 @ 18:45:07 #34
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33197395
Joost serveert iedereen een drankje.
Ingrid merkt op dat "de ouwe zemelaar" dat ook altijd leuk vond. Om voor iedereen te zorgen.

Er ontstaat weer een nieuwe discussie, heb het begin net ff gemist. Lieske gaat er op in met een voorbeeld dat zij iets heeft gezecht in het huis over een meisje waar alle kranten vol van hebben gestaan en waar zij één keer bij thuis is geweest.(Waar het op slaat weet ik niet).

Joost schijnt te sugereren dat Roel niet open is en dingen voor zich houd om dat het Roel stemmen zou kosten.

Er ontstaat weer een heftige discusie tussen Roel en Joost. Het blijkt maar weer dat ze elkaar niet zo goed liggen.

Hierna wijst Lieske Roel er maar weer eens op dat Roel in een programma zit. Waar alles wordt uitgelicht in de buitenwereld. Roel erkent dat hij geen rekening houd met de camara. Maar hij vind wel dat je iemand ergens op moet kunnen wijzen, dat je sommige worden niet moet gebruiken en dingen niet moet zeggen.
  zondag 18 december 2005 @ 18:53:19 #35
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33197625
Joost heeft de frituurpan naast de jacuzi gezet en is de hapjes gaan halen.

Roel, Ing en Lies hebben het er nog ff over dat je niet over mensen buiten het huis kan praten die je kent. Als ze iets hebben misdaan o.i.d..

Roel is het nu echt spuugzat en wil het over bittergarnituren gaan hebben.
Al is Joost de volgende die de discusie nog maar weer een keer op gang brengt.
  zondag 18 december 2005 @ 19:02:36 #36
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33197913
En de bitterballen zitten er in hoor.

Lieske hamert nog ff verder met een aantal domme opmerking en sluit het hier bij deze af.
Al is roel de volgende die de discussie weer aanwakkert. . Zelf verlaat Roel snel het bad. En de overgeblevene discucieren nog ff verder.

Uiteindelijk draait het er allemaal nog steeds om hoe de buitenwereld dingen opvat.
  zondag 18 december 2005 @ 19:13:09 #37
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33198235
De bitterballen worden inmiddels genuttigt.

En Lieske zegt dat de andere bewoners haar voor één of meerdere worden hebben afgestraft.
Ingrid vertelt haar dat ze haar alleen maar de les gelezen hebben.
Lieske raakt in paniek en weet echt niet meer waar ze het zoek moet met deze discusie.

Joost vind het de nuttigste discussie die ooit is gevoerd, maar wilde er graag al eerder een eind aan maken. Ingrid wijst hem erop dat hij niet zomaar een discussie kan beeindigen.

Bij elkaar werken ze met z'n vieren twee dozen bittergarnituur weg. Volgens Roel hadden ze er makkelijk nog twee opgekunt.
  zondag 18 december 2005 @ 19:16:04 #38
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33198356
Joost verklaart waarom hij gisteren zat te huilen. Het wat niet omdat hij het niet had gehaald maar omdat hij echt alles voor de opdracht gegeven had.

Ze denken dat op het moment dat er met die lamp gekloot werd de omschakeling voor hun is geweest. Dat ze het niet zouden halen.

(Ik stop ermee voor vandaag iemand. anders mag het overnemen).
  zondag 18 december 2005 @ 21:33:37 #39
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33202170
Ik ben er weer hoor, kan het niet laten ff verder te posten. De bewoners zijn bezig met het berijden van eten.

Willen alle bewoners naar de DBK komen .... alle bewoners naar de DBK komen!
  zondag 18 december 2005 @ 21:54:18 #40
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33202916
HUMMY IK KAN JE HOREN

Er is zacht op de achtergrond te horen wat er gezecht word. Er word volgens mij gevraagt of er nog genoeg drank is voor het feest. De bewoners antwoorden met ja, zelfs nog whisky.

Daarna word er gevraagt of de bewoners tijdens het avond eten alle dingen aan de kaart willen stellen waar ze vreselijk om gelachen hebben.

Ook hoor ik hummy het hebben over de laatste 50.000 euro opdracht. De stem van hummy wordt nu erg onduidelijk.
Verder word er over een kersstal gesproken, een levende wel te verstaan. Joost vind een levende een erg leuk idee.

Ook meldt hummy dat de dagboekkamer ook gestofzuigt moet worden.
Lieske vraagt of ze de badjassen mogen houden. Het antwoord hierop ontgaat me. Ook over het verdelen en krijgen van andere dingen uit bb-huis word gesproken.
Lieske vraagt nog hoe de finale uitzending eruit gaat zien. Hier mag Hummy het niet over hebben met de bewoners.

Het gesprek loopt ten einde en de bewoners kunnen ieder moment weer naar buiten komen.
  zondag 18 december 2005 @ 22:08:10 #41
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33203405
Joost vind het nog een goed idee om de fotoboeken te gebruiken bij het praten over de leuke momenten in het huis. Hummy vraagt zich eerst af over welke fotoboeken Joost het heeft. Joost helpt haar ff, de exit-fotoboeken. Ja, dat is een goed idee antwoord ze(oudere vrouwen stem). Al gaat het ook om momenten die andere oud bewoners erg leuk vonden meld ze.
BB hummy bied ook nog een kerstfilm aan(weet het niet zkr). Lieske heeft daar wel een goed idee voor, welke dat dan moet zijn.

Verder vraagt hummy hoe de kerst bij de bewoners thuis wordt gevierd.
Bij Ingrid gewoen met kadeaus en veel versiering, bij Joost ook met kadeaus. Lieske gaat op 2e kerstdag altijd 's middags naar het café.

En de bewoners zijn weer terug. Ze stellen voor leuke dingen te gaan vertellen die in BB zijn gebeurd. Ingrid vind dat Joost moet zuigen bij de bank voordat ze er gaan eten. Ik ga niet tussen muizenkeutels zitten meld Ingrid. Veel te ranzig!
  zondag 18 december 2005 @ 22:15:40 #42
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33203709
De badjas mogen ze meenemen blijkt dus. Joost vind dat je het gewoon moet meenemen. En als het dan niet mag hoor je het wel achteraf.
Ook hebben ze het er nu over dat ze morgen de opdracht krijgen. Volgens mij moeten ze een toneelstuk gaan instuderen o.i.d..

Joost vind het wel leuk om het kerstverhaal te spelen. Hij stelt voor een kerstverhaal anno2005 te spelen.
Volgens Joost is de kerst en het christendom de basis van onze beschaving.
Roel antwoord hierop dat hij niet zo van tradities houd, hij vind het wel leuk dat er af een toe een feestje is maar dat er een datum aan verbonden word hoeft van hem niet zo nodig.
  zondag 18 december 2005 @ 22:19:02 #43
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33203829
Ze gaan tortilla's eten. Lieske legt uit hoe het gaat. Je doet alles erop dat je lekker vind en dan gaat het naar binnen. Lieske zal de speciale vouwtechniek zo uitleggen.

Alleen Ingrid mist nog zij staat zich om te kleden. De bewoners gaan dus een lekker avondje banken.
(Ik stop nu echt voor vandaag, ik hoop dat iemand anders het over neemt).
  zondag 18 december 2005 @ 23:18:08 #44
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33206020
Alle bewoners zitten in de woonkamer de leuke momenten van BB te bespreken.
Op het moment gaat het vooral over het "hoerenfeest" en de verschillende dingen die daaromheen gebeurd zijn. Roel heeft het over dat hij bijna in iemands bed had geplast. Ze schakelen met de nodige snelheid tussen de verschillende onderwerpen heen en weer. Te snel om allemaal te loggen. Het is een gesprek vol met "daar heb ik echt om kunnen lachen" en "dat was echt een leuke avond" en "wat ik leuk vond was..."

Roel vraagt of iedereen meteen door had dat zijn ruzie met Rob om het stukje stokbrood een grap was. Lieske zegt "Nee, maar ik moest wel lachen. Ik dacht: sla maar sla maar!".

Joost heeft erg moeten lachen om de 'typische' BB humor, zoals de Salsa-avond, de mars-muziek bij de fietsopdracht.

Menno's kots-avond (zijn verjaardagsfeestje) komt ook even voorbij.

Roel vind het erg slecht van zichzelf dat hij op Joost heeft gespuugd in het bubbelbad.

De toneelstukjes van Joost en Dido worden genoemd.

Joost vind het niet normaal dat mensen de deur van de WC open trekken als er iemand zit te poepen; dat is niet zijn soort humor. Dat soort dingen doe je gewoon niet, en Joost stelt voor om dat moment maar te bewaren voor als ze de minst leuke momenten in BB gaan bespreken; morgen bijvoorbeeld. Maar verder vind hij bijna alle grappen van de andere bewoners erg geslaagd.

Over de geheime opdracht van Ingrid zegt Lieske dat ze misschien wel dacht dat het niet echt waar was dat Ingrid haar geheugen kwijt was. Maar ze had besloten dat het beter was om zichzelf voor gek te zetten, dan dat ze Ingrid als vriendin zou kwijtraken door haar onterecht te beschuldigen. Roel is er ingetrapt, maar heeft in de DBK nog wel gezegd "Als dit allemaal een grote grap is moeten jullie dit maar vergeten, maar anders is er echt iets ergs aan de hand met Ing".

Er wordt over de camera's gepraat. "Die camera KAN niet zoomen, er zit maar 1 draadje naartoe"... aldus Roel. Hm..

Dit is niet te volgen.
  zondag 18 december 2005 @ 23:49:54 #45
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33207063
23:23: Vuurkorf, het gesprek tussen Roel, Ingrid en Lieske. Lieske: "Mevrouw Zuuuuuuurtje!?" Roel: "Wat was jij toen irritant zeg! Ik had het echt helemaal met je gehad!"

23:25: Er was een kussen in de vuurkorf gewaaid, Lieske had die eruit gehaald en er ontzettend om moeten lachen. "Zo, dat heeft dus niemand gezien".

23:26: Roel analyseert Lieske en maakt nog maar eens duidelijk dat ze te veel geniet van de ellende van andere. Roel: "Lies, je straalde helemaal". Lies: "Ik maakte een opmerking op het randje, maar het was geen leedvermaak. Ik moet daar wel om lachen...". Roel: "Je blijft maar lachen, je geniet daarvan. Dat is leedvermaak" Lies: "Als dat leedvermaak is, dan vind ik dat leuk ja".

23:29: Lieske zegt dat Roel DOM is. DOM. Omdat hij de rookwaar mee naar bed had genomen terwijl er meer rokers in huis zijn. Iedereen lacht.

23:30: Ingrid heeft het over het 'negeren' van Lieske in sommige gesprekken; de 'tweedeling' in de groep. Steeds als Nathalie, Roel, Dido of Joost iets zeiden dan werd er volop gelachen. Als Lieske iets zei keek iedereen serieus. Er is wat onenigheid hierover. "Von'k een beetje frapant", aldus Ingrid.

23:31: Joost: "Het blijft wel een unicum als Roel en ik het ergens over eens zijn".

23:32: Een discussie over Discussieren. Joost: "Ik discussieer namelijk over vanalles en nogwat en de hele dag door".

23:34: Roel vindt het een 'interessante' opmerking van Lieske toen ze zei "Roel, als jij ooit bij mij zou solliciteren zou ik je nooit aannemen omdat je geen initiatief toont omdat je nog maar 1x gestofzuigd hebt". Roel zegt nu wel dat het waarschijnlijk waar is "als je later een schoonmaakbedrijf hebt". Roel vind het niet fijn dat hij door Lieske 'geen harde werker' genoemd wordt en hamert er nog maar eens op dat Lieske niet goed kan discussieren... Ingrid geeft Roel gelijk dat Lieske wel erg doorzeurt. Lieske vind zichzelf "in alles precies, doortastend tot het einde" en "een harde werker". Roel: "Daarmee zeg je dat ik geen harde werker ben". Lieske: "Ja, als het over schoonmaken gaat wel, ja". Lieske zegt dat ze de discussie niet meer wil voeren en dat ze anders wegloopt. Vervolgens gaat ze er gewoon weer over door Lieske: "Ik heb je gewoon heel veel op de bank zien liggen en als ik je iets vroeg dan wilde je het niet doen." Haar punt is dat het 'grapje' over de sollicitatie alleen over acties binnen het huis gaat. Roel vind nog steeds dat hij voor lui wordt uitgemaakt en dat trekt hij niet. Ingrid geeft Roel nog maar eens gelijk.

23:42: Lieske houdt het gesprek nog steeds op gang over het sollicitatie grapje...

23:43: Er valt een kleine stilte. Lieske: "He he" (terwijl ze vooral zelf aan het woord was). Ingrid: "Nou, nog meer grappige momenten?". Joost: "We hebben elke dag gelachen". Roel: "Misschien een goed moment om de muziek in te zetten".

23:44: Lieske verteld over teveel drinken, kotsen in het openbaar vervoer.

23:45: Ingrid was een keer met iemand mee gegaan en het eerste wat hij tegen haar zei toen ze samen op de bank zaten was "Wat vind jij: als een jongen en meisje voor het eerst met elkaar naar bed gaan, moet je dan een condoom gebruiken?".

23:37: Ingrid verteld over haar 'kots-avond' in het BB-huis. "Menno kwam binnen en ik in m'n string, met m'n tieten eruit en dan EEEEAUGH AGHE <kotsgeluiden>". Joost herinnert iedereen aan het verhaal van Linda dat ze moest kotsen en plassen tegelijk.

van vuurkorf naar kots in 15 minuten...

[ Bericht 1% gewijzigd door bhs op 19-12-2005 00:07:20 ]
  zondag 18 december 2005 @ 23:55:41 #46
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33207247
Van kots, kom je vanzelf op het volgende onderwerp:

Roel stelt het volgende voor aan Joost:
Volgende keer moet je in bad gaan met veel zeep en dan een bout laten. De bedoeling is dat je een bubbel maakt, en dan moet je die eens aansteken. Moet je eens kijken wat er dan gebeurd.

Het gaat nog even door over 'bouten laten'.

Ingrid begint over de smaak van sperma. Er wordt besproken op welke manier de smaak aangenaam te beinvloeden is (walnoten eten volgens Lieske, asperges volgens Joost).

Ingrid zat op de WC en maakte nep-bout geluiden en riep dan "Sorry" en vraagt nu of iedereen dacht dat het echt was. Roel zegt van niet.

Joost zegt dat 'diaree-scheten', ofwel 'natte bouten' de vieste dingen zijn. Ook weet hij te vertellen dat de Koningin ook vieze bouten laat.
  maandag 19 december 2005 @ 00:00:49 #47
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33207404
Roel: Ik zag een keer een kunstenaar op TV die het vreemd vond dat hij zijn 'onzin' kon verkopen voor veel geld. Toen had hij besloten om zijn eigen drol in een blik te stoppen en die te verkopen als kunst. De kunstenaar vond het een leuk idee dat het blik uiteindelijk waarschijnlijk zou ontploffen door gasvorming.

Joost: Het is echt vervelend als je denkt een windje te laten, en dat het dan toch zo'n Nathalie-bout wordt...

Linda uit Haaksbergen bijt op haar nagels; zowel die van de vingers als van de tenen. Lieske heeft haar een keer betrapt met haar grote teen in haar mond. Linda is een vriendin van Lieske. Ze vonden het ook leuk om samen scheten te laten.

Ingrid verteld over het 'scheten doosje'. Je laat een scheet in een doosje en dan laat je'm aan iedereen ruiken. als er nog iemand meeleest...

[ Bericht 2% gewijzigd door bhs op 19-12-2005 00:23:35 ]
  maandag 19 december 2005 @ 00:01:47 #48
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33207428
Joost zegt dat het 'humor' zou zijn als de fietsopdracht mislukt zou zijn door het grapje met de wiskey in de bidon van Lieske.

Lieske heeft gevraagd aan BB wat er Donderdag gaat gebeuren. Ingrid: "Ik vond het wel een opmerking van 'ik denk niet dat jullie er veel van gaan merken...'".

BB heeft ook gevraagd naar 'kerst-tradities'. Ingrid: "Bij ons steken we altijd de kerstboom in de fik".

het niveau stijgt weer; tijd voor mij om te stoppen
pi_33210467
pi_33211476

Streamers, toppie!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')