23:23: Vuurkorf, het gesprek tussen Roel, Ingrid en Lieske. Lieske: "Mevrouw Zuuuuuuurtje!?" Roel: "Wat was jij toen irritant zeg! Ik had het echt helemaal met je gehad!"
23:25: Er was een kussen in de vuurkorf gewaaid, Lieske had die eruit gehaald en er ontzettend om moeten lachen. "Zo, dat heeft dus niemand gezien".
23:26: Roel analyseert Lieske en maakt nog maar eens duidelijk dat ze te veel geniet van de ellende van andere. Roel: "Lies, je straalde helemaal". Lies: "Ik maakte een opmerking op het randje, maar het was geen leedvermaak. Ik moet daar wel om lachen...". Roel: "Je blijft maar lachen, je geniet daarvan. Dat is leedvermaak" Lies: "Als dat leedvermaak is, dan vind ik dat leuk ja".
23:29: Lieske zegt dat Roel DOM is. DOM. Omdat hij de rookwaar mee naar bed had genomen terwijl er meer rokers in huis zijn. Iedereen lacht.
23:30: Ingrid heeft het over het 'negeren' van Lieske in sommige gesprekken; de 'tweedeling' in de groep. Steeds als Nathalie, Roel, Dido of Joost iets zeiden dan werd er volop gelachen. Als Lieske iets zei keek iedereen serieus. Er is wat onenigheid hierover. "Von'k een beetje frapant", aldus Ingrid.
23:31: Joost: "Het blijft wel een unicum als Roel en ik het ergens over eens zijn".
23:32: Een discussie over Discussieren. Joost: "Ik discussieer namelijk over vanalles en nogwat en de hele dag door".
23:34: Roel vindt het een 'interessante' opmerking van Lieske toen ze zei "Roel, als jij ooit bij mij zou solliciteren zou ik je nooit aannemen omdat je geen initiatief toont omdat je nog maar 1x gestofzuigd hebt". Roel zegt nu wel dat het waarschijnlijk waar is "als je later een schoonmaakbedrijf hebt". Roel vind het niet fijn dat hij door Lieske 'geen harde werker' genoemd wordt en hamert er nog maar eens op dat Lieske niet goed kan discussieren... Ingrid geeft Roel gelijk dat Lieske wel erg doorzeurt. Lieske vind zichzelf "in alles precies, doortastend tot het einde" en "een harde werker". Roel: "Daarmee zeg je dat ik geen harde werker ben". Lieske: "Ja, als het over schoonmaken gaat wel, ja". Lieske zegt dat ze de discussie niet meer wil voeren en dat ze anders wegloopt. Vervolgens gaat ze er gewoon weer over door
![]()
Lieske: "Ik heb je gewoon heel veel op de bank zien liggen en als ik je iets vroeg dan wilde je het niet doen." Haar punt is dat het 'grapje' over de sollicitatie alleen over acties binnen het huis gaat. Roel vind nog steeds dat hij voor lui wordt uitgemaakt en dat trekt hij niet. Ingrid geeft Roel nog maar eens gelijk.
23:42: Lieske houdt het gesprek nog steeds op gang over het sollicitatie grapje...
23:43: Er valt een kleine stilte. Lieske: "He he" (terwijl ze vooral zelf aan het woord was). Ingrid: "Nou, nog meer grappige momenten?". Joost: "We hebben elke dag gelachen". Roel: "Misschien een goed moment om de muziek in te zetten".
23:44: Lieske verteld over teveel drinken, kotsen in het openbaar vervoer.
23:45: Ingrid was een keer met iemand mee gegaan en het eerste wat hij tegen haar zei toen ze samen op de bank zaten was "Wat vind jij: als een jongen en meisje voor het eerst met elkaar naar bed gaan, moet je dan een condoom gebruiken?".
23:37: Ingrid verteld over haar 'kots-avond' in het BB-huis. "Menno kwam binnen en ik in m'n string, met m'n tieten eruit en dan EEEEAUGH AGHE <kotsgeluiden>". Joost herinnert iedereen aan het verhaal van Linda dat ze moest kotsen en plassen tegelijk.
van vuurkorf naar kots in 15 minuten...
[ Bericht 1% gewijzigd door bhs op 19-12-2005 00:07:20 ]