Met die traagheid is het geen doen om iedereen goedemorgen terug te wensen.. maar voor jou maak ik natuurlijk een uitzonderingquote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 19 december 2005 11:02 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Fok is weer traag merk ik
Ik schrik er vanquote:Op maandag 19 december 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Scan is ook al weg en nu Regenworm???
![]()
![]()
![]()
Dat is tof van jequote:Op maandag 19 december 2005 11:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met die traagheid is het geen doen om iedereen goedemorgen terug te wensen.. maar voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering
Goedemorgen
Geeft niet.... ook een goedemorgenquote:Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Sorry voor de late reactie was even iets anders aan het doen.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Stem van Dido door de boxen: "Roel, lieverd.... wakker worden. Tijd om er uit te komen. Een nieuwe dag wacht op je"
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, lieverds.![]()
Zeg, heeft regenworm al eerder aangegeven dat hij met BB stopt? Dat 'ie met vakantie gaat ofzo, dan heb ik dat gemist...
Ik verbaasde me namelijk over deze post van vannacht: [BB SC 971] En er is nog steeds muziek
Weet éen van jullie hier meer over?
Dit was dus vrijdag, dus hij heeft hel wel gemeld. Als je meer wilt weten moet je maar ff zoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk want ik ga door omstandigheden de finale op Fok niet meemaken.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef Muerte het volgende:
Ik voel een cap aankomen van een kop koffie!
quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef Muerte het volgende:
Ik voel een cap aankomen van een kop koffie!
Tja, niemand heeft hem gedwongen om bijna een hele fles Jack Daniels naar binnen te slobberen.quote:
Zonde van die kop koffie zegquote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ik heb die van mij alweer in de prullenbak liggen![]()
Moet wel zeggen dat ie zeer zwaar aan de zuip kan en toch net niet teveel drinkt dat ie over zijn nek gaat, bovendien hersteld ie zich vrij snelquote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tja, niemand heeft hem gedwongen om bijna een hele fles Jack Daniels naar binnen te slobberen.
Geeft toch niet is juist leuk als je elkaar een beetje leert kennen.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 11:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geeft toch niet is juist leuk als je elkaar een beetje leert kennen.![]()
![]()
Dat is wel jammerquote:Op maandag 19 december 2005 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]ja he... en ken je elkaar een beetje... is dit forum gesloten straks
![]()
Ja vind ik ook... Naar dat Idols forum krijg je me niet... heb eenquote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Eigenlijk moeten we gewoon een plek op FOK afspreken waar we elkaar min of meer nog eens kunnen spreken
Lieske heeft koffie gebracht, stem weet ik niet toen was ik nog zwaar offlinequote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef farceman het volgende:
Wie heeft die koffie voor hem gehaald?
Was de stem van dido of van zijn moeder?
Nee was een geintje van me... Ingrid zette hem neer net (zie cap)quote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef farceman het volgende:
Wie heeft die koffie voor hem gehaald?
Was de stem van dido of van zijn moeder?
Ik vind Idols wel leukquote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja vind ik ook... Naar dat Idols forum krijg je me niet... heb een-hekel aan Idols
Smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 19 december 2005 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind Idols wel leuk![]()
![]()
Maargoed, zelf had ik GC (General Chat) in gedachten, en dan bijv. de SC reeks oidmja, t zal even zoeken worden iig
quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee was een geintje van me... Ingrid Lies zette hem neer net (zie cap)
Ik stem voorquote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Eigenlijk moeten we gewoon een plek op FOK afspreken waar we elkaar min of meer nog eens kunnen spreken
Die zusjes lijken ook zo op elkaar hequote:
Heel veel succes ermee Muerte... tot laterquote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ben zo weg, ben net gebelt, heb ingelast gesprek voor mijn nieuwe baan, krijgen ze ineens haast.![]()
Betekent wel dat ik vanmiddag niet kan slapen voor dat ik vanavond weer moet werken.![]()
Nou ja, doe ik het vannacht wat rustig aan, alleen nog een beetje FOKken en koffie drinken om wakker te blijven.![]()
Dank je, kom laat in de middag nog wel even kijken of Roel al wakker is.quote:Op maandag 19 december 2005 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel veel succes ermee Muerte... tot later
Sjeetje Muerte...... niet slapen.......quote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ben zo weg, ben net gebelt, heb ingelast gesprek voor mijn nieuwe baan, krijgen ze ineens haast.![]()
Betekent wel dat ik vanmiddag niet kan slapen voor dat ik vanavond weer moet werken.![]()
Nou ja, doe ik het vannacht wat rustig aan, alleen nog een beetje FOKken en koffie drinken om wakker te blijven.![]()
Het is wel masterveel ja, maar Roel kan behoorlijk wat hebben mbt drank dus denk als ie eruitkomt dat hij zich redelijk stabiel voeldquote:Op maandag 19 december 2005 11:54 schreef farceman het volgende:
och och wat zal die roel zich slecht gaan voelen vandaag ; pas om 0430 in zijn nest en een volle fles wiskey op en dat is echt heel veel weet ik uit ervaring
Goh... dat wisten we nog niet... we kijken geen streams hier... dank je welquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goh... dat wisten we nog niet... we kijken geen streams hier... dank je wel![]()
![]()
Nou ik had het nog niet gezien en er zijn denk ik wel meer mensen die het niet gezien hebben daarom plaatste ik hetquote:Op maandag 19 december 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goh... dat wisten we nog niet... we kijken geen streams hier... dank je wel![]()
![]()
Succes en latersquote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Muerte het volgende:
Was maar een grapje hoor... let op dequote:Op maandag 19 december 2005 12:06 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou ik had het nog niet gezien en er zijn denk ik wel meer mensen die het niet gezien hebben daarom plaatste ik het
quote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef Bartoli het volgende:
middag(ben er wel maar ff nu)
Ik lees dat Roel weer aardig opdreef was vannacht en nu compleet weer alles negeert (compleet KO in de 12e ronde dus)
Is goed, ik zeg 13:08quote:Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef farceman het volgende:
Zullen we Poll houden over wanneer Roel opstaat?
Ik zeg 12.43
13:45 uurquote:Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef farceman het volgende:
Ik zeg 12.43
Pareltjeeeeeeeequote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef White_Pearl het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja he... en ken je elkaar een beetje... is dit forum gesloten straks
Dat is wel jammer
Hallo allemaal,![]()
wil alleen even op bovenstaande reageren, ik ben het daar mee eens,
en moet nu gelijk weer weg, want heb geen tijd om te kletsen, tot laterssss![]()
![]()
Niet echt ervaring met het chatten zelf... heb alleen ff gekeken toen bij die chat met Chantal.quote:Op maandag 19 december 2005 12:10 schreef farceman het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het chatten met de bewoners?
Hoe lang van tevoren moet je inloggen , geven ze veel antwoord?
is het heel massaal?
Hoe lang duurt het?
quote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Hallo allemaal,![]()
en moet nu gelijk weer weg, want heb geen tijd om te kletsen, tot laterssss![]()
![]()
Smakelijkquote:Op maandag 19 december 2005 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff happen... tot later allemaal
quote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Hallo allemaal,![]()
![]()
Ja nu even een vluggertjequote:Op maandag 19 december 2005 12:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
PareltjeeeeeeeeJij voegt een nieuwe dimentie toe aan het begrip vluggertje
Tot later
Vanavond Dido en Rob. Daar ben ik op zich wel benieuwd naar, maar toch ga ik me mooi niet aanmelden bij Talpaquote:Op maandag 19 december 2005 12:28 schreef Falco het volgende:
Dat chatten valt wel mee hoe leuk het is. De meest diepe vragen worden ook niet gesteld. En vaak heb je nog van die mensen die tien keer achter elkaar brullen: "MAG IK JE MSN!!!" en dat soort onzin.
Met Dido vanavond, ben wel benieuwd hoe ze over relatie met Roel denkt, in huis zei ze dat ze zodra ze uit huis was gelijk kon zeggen of het iets was...quote:Op maandag 19 december 2005 12:26 schreef Sjet het volgende:
Het idee is leuk maar ik vind het niet uit de verf komen.
Hoezo? Met wie wil je gaan chatten?
Ik zou daar niet teveel van verwachten...... zowel van die relatie niet maar ook niet wat zij er in de chat van zal gaan zeggenquote:Op maandag 19 december 2005 12:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Met Dido vanavond, ben wel benieuwd hoe ze over relatie met Roel denkt, in huis zei ze dat ze zodra ze uit huis was gelijk kon zeggen of het iets was...
In de live-uitzending van vorige week, kwam er toch nog een niet-gestotterde regel uit Ruud zijn mond. Hij wist namelijk te melden dat Dido op de radio had gezegd dat ze echt verliefd was op Roel.quote:Op maandag 19 december 2005 12:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Met Dido vanavond, ben wel benieuwd hoe ze over relatie met Roel denkt, in huis zei ze dat ze zodra ze uit huis was gelijk kon zeggen of het iets was...
Zo, staat ff wat netter.quote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef Sjet het volgende:
Farceman...12.43 uur
Bongie.........13:08 uur
Peter6000...13:20 uur
F4iTH...........13:35 uur
Sjet...............13:45 uur
Falco............16:38 uur![]()
![]()
Bartoli met z'n 15u mag je ook meerekenen denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef Sjet het volgende:
Farceman 12.43 uur
Bongie 13:08 uur
Peter6000 13:20 uur
F4iTH 13:35 uur
Sjet 13:45 uur
Falco 16:38 uur![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef Sjet het volgende:
Farceman 12.43 uur
Falco 16:38 uur![]()
![]()
donderdag 22 december 20.15 uurquote:Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef farceman het volgende:
Ik zeg 12.43
quote:Farceman 12.43 uur
Bartoli 15:15
Falco 16:38 uur
Ik had al 3 uur gezegd net... dus schrijf mij maar in voor 15.00 uurquote:Op maandag 19 december 2005 12:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Bartoli met z'n 15u mag je ook meerekenen denk ik
Kom op mensen, Gokken!
Degene die er het dichtstbij zit wint een romantische date met ehm...dat bedenken we nog wel
quote:Farceman.......12.43 uur
Bongie............13:08 uur
Peter6000......13:20 uur
F4iTH..............13:35 uur
Sjet.................13:45 uur
Foreverblue....15:00 uur
Bartoli.............15:15 uur
Falco...............16:38 uur
Je zou bijna denken dat ie is gestiktquote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat ik met die 13:08 helaas niet helemaal goed gegokt heb
Streamlock op 1 en 2 omdat Joost in dbk zit... en Roel ligt als een dood vogeltje op 3 en 4quote:Op maandag 19 december 2005 13:01 schreef RB-tje het volgende:
staan alle streams stil ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |