quote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef Bartoli het volgende:
middag(ben er wel maar ff nu)
Ik lees dat Roel weer aardig opdreef was vannacht en nu compleet weer alles negeert (compleet KO in de 12e ronde dus)
Is goed, ik zeg 13:08quote:Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef farceman het volgende:
Zullen we Poll houden over wanneer Roel opstaat?
Ik zeg 12.43
13:45 uurquote:Op maandag 19 december 2005 12:18 schreef farceman het volgende:
Zullen we Poll houden over wanneer Roel opstaat?
Ik zeg 12.43
Pareltjeeeeeeeequote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef White_Pearl het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja he... en ken je elkaar een beetje... is dit forum gesloten straks
Dat is wel jammer
Eigenlijk moeten we gewoon een plek op FOK afspreken waar we elkaar min of meer nog eens kunnen spreken
Hallo allemaal,![]()
wil alleen even op bovenstaande reageren, ik ben het daar mee eens,
en moet nu gelijk weer weg, want heb geen tijd om te kletsen, tot laterssss![]()
![]()
Niet echt ervaring met het chatten zelf... heb alleen ff gekeken toen bij die chat met Chantal.quote:Op maandag 19 december 2005 12:10 schreef farceman het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het chatten met de bewoners?
Hoe lang van tevoren moet je inloggen , geven ze veel antwoord?
is het heel massaal?
Hoe lang duurt het?
quote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Eigenlijk moeten we gewoon een plek op FOK afspreken waar we elkaar min of meer nog eens kunnen spreken
Hallo allemaal,![]()
en moet nu gelijk weer weg, want heb geen tijd om te kletsen, tot laterssss![]()
![]()
Smakelijkquote:Op maandag 19 december 2005 12:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff happen... tot later allemaal
quote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Hallo allemaal,![]()
![]()
Ja nu even een vluggertjequote:Op maandag 19 december 2005 12:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
PareltjeeeeeeeeJij voegt een nieuwe dimentie toe aan het begrip vluggertje
Tot later
Vanavond Dido en Rob. Daar ben ik op zich wel benieuwd naar, maar toch ga ik me mooi niet aanmelden bij Talpaquote:Op maandag 19 december 2005 12:28 schreef Falco het volgende:
Dat chatten valt wel mee hoe leuk het is. De meest diepe vragen worden ook niet gesteld. En vaak heb je nog van die mensen die tien keer achter elkaar brullen: "MAG IK JE MSN!!!" en dat soort onzin.
Met Dido vanavond, ben wel benieuwd hoe ze over relatie met Roel denkt, in huis zei ze dat ze zodra ze uit huis was gelijk kon zeggen of het iets was...quote:Op maandag 19 december 2005 12:26 schreef Sjet het volgende:
Het idee is leuk maar ik vind het niet uit de verf komen.
Hoezo? Met wie wil je gaan chatten?
Ik zou daar niet teveel van verwachten...... zowel van die relatie niet maar ook niet wat zij er in de chat van zal gaan zeggenquote:Op maandag 19 december 2005 12:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Met Dido vanavond, ben wel benieuwd hoe ze over relatie met Roel denkt, in huis zei ze dat ze zodra ze uit huis was gelijk kon zeggen of het iets was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |