Ja vind ik ook... Naar dat Idols forum krijg je me niet... heb eenquote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Eigenlijk moeten we gewoon een plek op FOK afspreken waar we elkaar min of meer nog eens kunnen spreken
Lieske heeft koffie gebracht, stem weet ik niet toen was ik nog zwaar offlinequote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef farceman het volgende:
Wie heeft die koffie voor hem gehaald?
Was de stem van dido of van zijn moeder?
Nee was een geintje van me... Ingrid zette hem neer net (zie cap)quote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef farceman het volgende:
Wie heeft die koffie voor hem gehaald?
Was de stem van dido of van zijn moeder?
Ik vind Idols wel leukquote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja vind ik ook... Naar dat Idols forum krijg je me niet... heb een-hekel aan Idols
Smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 19 december 2005 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind Idols wel leuk![]()
![]()
Maargoed, zelf had ik GC (General Chat) in gedachten, en dan bijv. de SC reeks oidmja, t zal even zoeken worden iig
quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee was een geintje van me... Ingrid Lies zette hem neer net (zie cap)
Ik stem voorquote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Eigenlijk moeten we gewoon een plek op FOK afspreken waar we elkaar min of meer nog eens kunnen spreken
Die zusjes lijken ook zo op elkaar hequote:
Heel veel succes ermee Muerte... tot laterquote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ben zo weg, ben net gebelt, heb ingelast gesprek voor mijn nieuwe baan, krijgen ze ineens haast.![]()
Betekent wel dat ik vanmiddag niet kan slapen voor dat ik vanavond weer moet werken.![]()
Nou ja, doe ik het vannacht wat rustig aan, alleen nog een beetje FOKken en koffie drinken om wakker te blijven.![]()
Dank je, kom laat in de middag nog wel even kijken of Roel al wakker is.quote:Op maandag 19 december 2005 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel veel succes ermee Muerte... tot later
Sjeetje Muerte...... niet slapen.......quote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ben zo weg, ben net gebelt, heb ingelast gesprek voor mijn nieuwe baan, krijgen ze ineens haast.![]()
Betekent wel dat ik vanmiddag niet kan slapen voor dat ik vanavond weer moet werken.![]()
Nou ja, doe ik het vannacht wat rustig aan, alleen nog een beetje FOKken en koffie drinken om wakker te blijven.![]()
Het is wel masterveel ja, maar Roel kan behoorlijk wat hebben mbt drank dus denk als ie eruitkomt dat hij zich redelijk stabiel voeldquote:Op maandag 19 december 2005 11:54 schreef farceman het volgende:
och och wat zal die roel zich slecht gaan voelen vandaag ; pas om 0430 in zijn nest en een volle fles wiskey op en dat is echt heel veel weet ik uit ervaring
Goh... dat wisten we nog niet... we kijken geen streams hier... dank je welquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goh... dat wisten we nog niet... we kijken geen streams hier... dank je wel![]()
![]()
Nou ik had het nog niet gezien en er zijn denk ik wel meer mensen die het niet gezien hebben daarom plaatste ik hetquote:Op maandag 19 december 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goh... dat wisten we nog niet... we kijken geen streams hier... dank je wel![]()
![]()
Succes en latersquote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Muerte het volgende:
Was maar een grapje hoor... let op dequote:Op maandag 19 december 2005 12:06 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou ik had het nog niet gezien en er zijn denk ik wel meer mensen die het niet gezien hebben daarom plaatste ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |