liever natuur, dan uitlaatgassen, en betonnen gebouwen, met teveel glas erin...quote:
tis dus alleen architectonisch leukquote:Op zondag 18 december 2005 12:34 schreef TehRockstar het volgende:
Je bedoelt grachtenpanden, winkelstraten en oude stations?
nope, gelukkig niet ...quote:
nah, doe mij maar gewoon de gezelligehid van een dorp, iedereen kennen en zo, dat is veel leukerquote:
ik doe me bestquote:Op zondag 18 december 2005 12:40 schreef Stroekie het volgende:
Morruguh allemaal![]()
Dat wordt dus vandaag nog topic 1500 openen als we een beetje doorposten
Dat vind ik dan weer heel onprettig.quote:Op zondag 18 december 2005 12:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nah, doe mij maar gewoon de gezelligehid van een dorp, iedereen kennen en zo, dat is veel leuker
ik ben nu bezig met de doorstartquote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Je hebt gisteren inderdaad wel een vliegende start gemaakt
dan moet je lekker in de stad blijven, als je van ongezelligheid, zakelijkheid, en kilheid houdtquote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel onprettig.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef Burner82 het volgende:
nee, een niet verwijfde homo.. maar da zul je wel nie kennen daarboven he
vervang het lesbischeflikker gedeelte door bouwvakker, en dan klopt het (voor jou dan:P)quote:Op zondag 18 december 2005 13:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Dus je bent een boerengothicaltometalmannelijklesbischeflikker?
Gaaf.
Ik kom er nu net achter dat het Burner82 is en niet Burberry82.quote:Op zondag 18 december 2005 13:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
vervang het lesbischeflikker gedeelte door bouwvakker, en dan klopt het (voor jou dan:P)
goeie morgen TRSquote:Op zondag 18 december 2005 13:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kom er nu net achter dat het Burner82 is en niet Burberry82..
jup, en out op het werkquote:
ik nietquote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef davidov het volgende:
Wie hier heeft er een (kleine) kater?
I do!
quote:
Mja ik was ook thuis gebleven, maar toen kwam iedereen hier drinkenquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef Burner82 het volgende:
gister lekker thuis gebelevenik moet ook wel, want me knie doet het ff nie echt goed
Ach ik lag er tenminte om 6 uur inquote:Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef Burner82 het volgende:
ik was de enige hier, mer toch nog wel gedronken hoormaar k kon tenminste gewoon naar bed als ik er zin in had
dat doe ik iedere dag, behalve int weekendquote:Op zondag 18 december 2005 13:29 schreef davidov het volgende:
5:45 opstaan... *shivers* moet er niet aan denken
De concurrentie mee in bed krijgen?quote:Op zondag 18 december 2005 11:36 schreef Burner82 het volgende:
heeft iemand trouwens nog tips, hoe je tijdens onderhandelingen (met een leuke lieve jongen) de conccurentie voor kunt blijven?
Nu verwachten we allemaal foto's van je waarop je gespierde lichaamsvormingen goed tot hun recht komenquote:
jawel, al vermaak ik me goed opt werk hoor...quote:Op zondag 18 december 2005 13:33 schreef TehRockstar het volgende:
Zou je niet iets anders willen doen dan bouwvakker zijn?
Ik word er al moe van als ik er aan denkquote:Op zondag 18 december 2005 13:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat doe ik iedere dag, behalve int weekendook soms op de zaterdag, als er nog gewerkt moet worden
moet er ergens 1 staan van mequote:Op zondag 18 december 2005 13:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu verwachten we allemaal foto's van je waarop je gespierde lichaamsvormingen goed tot hun recht komen
deze foto vond ik wel (van mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:23 schreef Burner82 het volgende:
[afbeelding]
k kijk een beetje sjaggie, maar ja, het was veels te warm voor mijn doen
Hij is niet echt een aziatische ladyboy he?quote:
hellowquote:
Oh jawel.quote:Op zondag 18 december 2005 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
http://www-static.gay.nl/profielimg/original/18935.jpg
Dit vind je dan niks?
dat tasjequote:
dan ist tenminste wel duidelijk, dattie homo isquote:Op zondag 18 december 2005 13:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja idd, je zou toch zooo door het leven moeten gaan![]()
Misschien wel iets TEquote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan ist tenminste wel duidelijk, dattie homo is
ja maar...kijk dan naar dat tasje!quote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef TehRockstar het volgende:
Toch staat hij boven alle wanhopige 'straight-looking' homo's die alles doen om hun homoheid maar te verbergen..
Door flink te gaan lopen provoceren?quote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef TehRockstar het volgende:
Toch staat hij boven alle wanhopige 'straight-looking' homo's die alles doen om hun homoheid maar te verbergen..
In 3Dquote:Op zondag 18 december 2005 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Van mensen die mij in 3D kennen, hoor ik andere verhalen..
quote:Op zondag 18 december 2005 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
14 jarige rel-nichtquote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Hij is zo cool.
Is het heusch?quote:Op zondag 18 december 2005 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
and damn proud of itquote:
Oooh das wel heel erg hip!quote:Op zondag 18 december 2005 14:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja. Met zo'n rood-groen brilletje op..
Nieuwe kopen, die nog wel zuigtquote:Op zondag 18 december 2005 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... volgens mij gaat die stofzuiger van mij binnenkort de geest geven.
Maakt enorme herrie, zuigt nauwelijks.
Is al dat fijne plamuur-schuur-stof toch niet zo goed voor 'm....
HAHAHAHA!!!quote:
hmm mn moeder had exact het zelfdequote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
Mja. Heb de zak vervangen, maar nu gaat ie niet meer aan ook.
Zou echter zonde zijn om een nieuwe te kopen, en die ook naar de plamuurstoffilistijnen te helpen...
Denk een tamponquote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!![]()
![]()
Dat tasje!!!Die riem!!
Die kop!!!
![]()
D'r zit vast nog maandverband in dat ding ook...
quote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!![]()
![]()
Dat tasje!!!Die riem!!
Die kop!!!
![]()
D'r zit vast nog maandverband in dat ding ook...
Plug-and-play, wil hij daarmee zeggen...quote:
doe die van mn moeder dan ook even, die is zo werkeloos nuquote:Op zondag 18 december 2005 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
Kan 'm ook slopen en schoonmaken en doormeten en repareren enzo....
hahahahahahaquote:Op zondag 18 december 2005 14:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Plug-and-play, wil hij daarmee zeggen...
Doet me denken.... toen ik nog bij het COC bij de deur werkte, ging er de hele tijd een mobieltyje af, heel irritant. Nou, ik denk, zoeken dat ding en als we weten van wie hij is, aan hem/haar geven. Kwam het uit een handtasje. Na nog vier keer overgaan dat tasje gewoon opengemaakt om de telefoon eruit te halen en uit te zetten. Zaten er een borstel, deo, tandpasta en twee condooms in. En toen herinnerden we ons weer van welke jongen die tas was...Wal-ge-lijk... Maar we hebben hem er toen ff bij gehaald.
quote:Op zondag 18 december 2005 14:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Om een klap in het gezicht te geven en een schop onder zijn kont idd
ik wel, nog 5 dagen en dan 14 dagen niksquote:Op zondag 18 december 2005 14:47 schreef Burner82 het volgende:
kheb nu al geen zin om te gaan werken morgen
ben bang van niet, het werk doet zichzelf dan nog steeds nie hequote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik zal aan je denken, helpt dat?
haha de 1-postige homoquote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef creno het volgende:
en wederom een post van mij
volgens mij heb ik de afgelopen topics telkens één post geplaatst
ik ben met mijn kerstinkopen geslaagd, en das maar goed ook want de rest van de week had ik geen tijd meer. Wel lullig dat je om half elf al in de stad staat, terwijl de winkels pas om 12 ur open gaan
kan je daar niet iemand voor inhuren?quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ben bang van niet, het werk doet zichzelf dan nog steeds nie he
probleem is, dat ik daar net voor ingehuurd benquote:Op zondag 18 december 2005 14:55 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
kan je daar niet iemand voor inhuren?
Hmm nou ja dan wordt het 5 dagen doorbijten..quote:Op zondag 18 december 2005 14:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
probleem is, dat ik daar net voor ingehuurd ben
normaal post ik vaker, maar dat zat er niet in dit weekendquote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
haha de 1-postige homo
haha waarom dan zo vroeg dan?
burgelijk, een kopje koffie bij de Macquote:Op zondag 18 december 2005 14:58 schreef creno het volgende:
[..]
normaal post ik vaker, maar dat zat er niet in dit weekend
en zo vroeg, omdat ik dus dacht dat de winkels om tien uur al open zouden gaan...
voor de V&D, want die was al wel open. (en de Mac ook dus daar koffie gedronken)
ik moet dinsdag de doc bellen, dus misschien woensdag vrijquote:Op zondag 18 december 2005 14:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm nou ja dan wordt het 5 dagen doorbijten..
Ach en ik heb tussendoor nog een hele dag een cursus![]()
haha en dan ook meteen maar donderdag en vrijdagquote:Op zondag 18 december 2005 15:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik moet dinsdag de doc bellen, dus misschien woensdag vrij![]()
ben bang van niequote:Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
haha en dan ook meteen maar donderdag en vrijdag![]()
![]()
nou dan maak je er slecht nieuws vanquote:Op zondag 18 december 2005 15:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ben bang van nie
alsie slecht nieuws heeft dinsdag, hoef k nie te werken, mer kank naar de doc komen, of naart ziekenhuis of zo
k ga toch liever werken moek zeggenquote:Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou dan maak je er slecht nieuws van![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef Waxxer het volgende:
Feejsssssss to feeeeeeeeejjjsssssss!!
Dáns met me meeeeeeeee!!
Nee dan kunnen ze ver strooienquote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef Waxxer het volgende:
Als het strooizout tegen je ramen aan klettert, woon je dan dicht aan de straat?![]()
(en wanneer houden ze op met strooien?
)
haha toch welquote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
k ga toch liever werken moek zeggen
Ze houden op met strooien als het niet meer vriest en geen kans is op gladheidquote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef Waxxer het volgende:
Als het strooizout tegen je ramen aan klettert, woon je dan dicht aan de straat?![]()
(en wanneer houden ze op met strooien?
)
voor de verandering wel eens jaquote:
Nou Creno ik zeg dat al zeg ik, ik zeg dat als dat het zout van Sinterklaas is, Creno, ik zeg dan zijn er een heeeeeeeeeeeeeeeelllllleboel brave kindertjes hier.quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef creno het volgende:
[..]
Ze houden op met strooien als het niet meer vriest en geen kans is op gladheid![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oowwkaajjj naaauwww playing Daft Punk Superheroes yoow now on air hiero, yoow yoow...
Daft punkquote:Op zondag 18 december 2005 15:05 schreef Waxxer het volgende:
*cewle stem opzet*
Waxxerjs Sunday Chiiiiiiillll.........Daft Punk
Kweet nietquote:Op zondag 18 december 2005 15:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aahhhhá!!!![]()
Non question c'est voules vouussss....(of zoiets)
quote:
Heb k al genoeg gedaan vannachtquote:
Nou nu nog meerquote:Op zondag 18 december 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb k al genoeg gedaan vannacht
quote:Op zondag 18 december 2005 15:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou nu nog meer
oh ja ik ging stoppen met fokken voor nu
Veel plezierquote:Op zondag 18 december 2005 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Nee ik ga zo naar Krasnapolsky
thnxquote:
nope, ik zat in een restaurant hoog in een flatgebouw, de tsunami kwam eraan maar ging onder ons door, dankzij dat hoge gebouw. En later zat ik verder landinwaarts en toen kregen we alleen wat natte voeten.quote:Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef Sunjammer het volgende:
Een natte droom dus.
Ah kom op man.quote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Just-Dennis het volgende:
Nu ga ik echt weg
ja dat horen we vaker hierquote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Just-Dennis het volgende:
Nu ga ik echt weg
Erg gezellig, erg minimaal aangekleed en best rustig...:Yquote:Op zondag 18 december 2005 15:54 schreef creno het volgende:
zijn er al verhalen gepost over IC ?
maw: hoewassut ?
lijstje is helemaal ingevuld, alleen geen flauw idee waar het staatquote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag allemaal...
Ik heb echt zo'n vèt pak voor de kerstmusicalHelaasch nog geen foto's maar die zullen ongetwijfeld wel komen ooit...
He en@ burner82, lijstje al ingevuld?
quote:
Kben zelfs ook over 5 minuten wegquote:
ooh nou dan wacht ik daar wel opquote:Op zondag 18 december 2005 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kben zelfs ook over 5 minuten weg
rustig als in "niet uitverkocht" of rustig als in "niemand ging uit zijn dak" of rustig in de zin van "ik heb niet lopen sletten" ???quote:Op zondag 18 december 2005 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg gezellig, erg minimaal aangekleed en best rustig...:Y
Vlarpksequote:
quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef creno het volgende:
[..]
rustig als in "niet uitverkocht" en rustig in de zin van "ik heb niet lopen sletten"
quote:Op zondag 18 december 2005 03:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh oh, niet te complimenteus worden hoor, anders geven we Creno alleen maar meer aanleiding voor zijn koppeldrift![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarpkse
Was gister gezellig op je schoot terwijl k me vasthield aan een paal
Oké dan ga ik nu dus ook!quote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren
Ik gaMisschien tot zo of tot morgen
Sai ? Is Stuart Alan iones weer terug?quote:Op zondag 18 december 2005 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
Is er niemand anders die Sai wild aantrekkelijk vind?
Hang een rode lamp in je raamquote:Op zondag 18 december 2005 16:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben alweer terug. Het is stervenskoud!!
En ik koop écht planten voor bij m'n raam, dat gegluur is gewoon niet leuk meer...
Creno, kijk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:20 schreef creno het volgende:
[..]
Sai ? Is Stuart Alan iones weer terug?
edit - laat maar staat dus ook in dit topicquote:Op zondag 18 december 2005 13:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu verwachten we allemaal foto's van je waarop je gespierde lichaamsvormingen goed tot hun recht komen
Niet uitverkocht.. niet echt geweldige artiesten op een enkeling na.. het viel best tegen. Rond half 4 begon het al weer leeg te lopen...quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef creno het volgende:
[..]
rustig als in "niet uitverkocht" of rustig als in "niemand ging uit zijn dak" of rustig in de zin van "ik heb niet lopen sletten" ???
Niks gemist dus?quote:Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet uitverkocht.. niet echt geweldige artiesten op een enkeling na.. het viel best tegen. Rond half 4 begon het al weer leeg te lopen...
is dat een bijfiguur uit harry potter 5 the movie ?quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Creno, kijk..
[[url=http://img129.imagevenue.com/loc270/th_73a42_evgen.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb tijdelijk Alzheimer...quote:
Nee, da's mijn vriendjesachtigding in een toneelstuk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef creno het volgende:
[..]
is dat een bijfiguur uit harry potter 5 the movie ?
quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, da's mijn vriendjesachtigding in een toneelstuk..
Maar inderdaad... je hebt weinig gemist. Beetje zonde van de 50 euri ...quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk Alzheimer...
Heb ik wel vaker: dan denk ik 'dat ben ik toch al eens eerder vergeten?'
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar inderdaad... je hebt weinig gemist. Beetje zonde van de 50 euri ...
Yay.quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
CDP is een heel lief, schattig jongetje ja
Vind je hem leuk of niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef creno het volgende:
[..]
toneelversie van harry potter and the Darkroom?
Ik ga volgend jaar wel naar Sensation... Innercity heeft z'n charme verloren denk ik.. twee jaar terug was het nog helemaal gaaf, en zo goed als uitverkocht, maar nu was het echt rustig...quote:
Overkill aan dance-feesten if you ask me...quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar wel naar Sensation... Innercity heeft z'n charme verloren denk ik.. twee jaar terug was het nog helemaal gaaf, en zo goed als uitverkocht, maar nu was het echt rustig...
hij heeft een zuurpruimmond, zijn haar is niets, en dat houthakkers-shirt vind ik ook niets.quote:
tot straksquote:
Haar + kleertjes is dus voor toneelstuk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef creno het volgende:
[..]
hij heeft een zuurpruimmond, zijn haar is niets, en dat houthakkers-shirt vind ik ook niets.
dus:
ik ken/heb een vent die lekkerder is
Ja ik wist dat jij wel terug zou lezen dus kon ik deze hint met een gerust hart vannacht achterlaten, wetende dat jij het toch wel op zou pakkenquote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef creno het volgende:
[..]teruglezen is leuk
ow en er werd gevraagd om mijn veronderstelling te onderbouwen, maar helaas stroekie en vandittusenvandattus, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk![]()
het was een heel werk hoor dat teruglezenquote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik wist dat jij wel terug zou lezen dus kon ik deze hint met een gerust hart vannacht achterlaten, wetende dat jij het toch wel op zou pakken![]()
Ja zat ik dat vannacht te rellen met SAI en was er geen publiekquote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef creno het volgende:
[..]
het was een heel werk hoor dat teruglezenmaar tis wel leuk, al is het danb jammer dat je niet meer kunt reageren op sommige onderwerpen
Wat was er zo erg aan Sai?quote:Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zat ik dat vannacht te rellen met SAI en was er geen publiek![]()
daarom was ik ook gewoon ECHT blij dat Vanitas d'r bij kwam
Toch viel Sensation dit jaar ook tegen hoor. Tis blijkbaar gewoon moeilijk om een leuke avond samen te stellen met leuke DJ's of zo/quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar wel naar Sensation... Innercity heeft z'n charme verloren denk ik.. twee jaar terug was het nog helemaal gaaf, en zo goed als uitverkocht, maar nu was het echt rustig...
gewoon teruglezen in vorig topic tussen 01.50 en 03.00 uur dan hoef je deze vragen hier niet te stellenquote:
Ja, ik las dat hij TheaterMaMa's dramatische post afkraakte. Daarom zo'n heisa?quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon teruglezen in vorig topic tussen 01.50 en 03.00 uur dan hoef je deze vragen hier niet te stellen![]()
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens hoorquote:Op zondag 18 december 2005 16:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Toch viel Sensation dit jaar ook tegen hoor. Tis blijkbaar gewoon moeilijk om een leuke avond samen te stellen met leuke DJ's of zo/
aktie = reaktie, dus als hij een negatief verhaal post dan mag ik daar op reagerenquote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik las dat hij TheaterMaMa's dramatische post afkraakte. Daarom zo'n heisa?
Ja vond het wel grappig om hem van replique te dienenquote:
Ik post in elk geval niks over TheaterMama hoewel ik me enorm stoor aan z'n posts. Ik was al opgelucht dat Sai het voor me deed.quote:Op zondag 18 december 2005 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aktie = reaktie, dus als hij een negatief verhaal post dan mag ik daar op reageren
en schijnbaar kreeg hij het gevoel dat ik hem had weggejaagd, en dat was niet mijn bedoeling. Maar een ieder moet hier gewoon kunnen posten wat hij/zij wil. Maar dat begint hier zo langzamerhad een wekelijks ritueel te worden![]()
Ik denk het ook... nah ja, overkill aan té dure dancefeesten.. als die Duncan Stutterdinges zich nou eens aan z'n woord had gehouden dat in 2005 alle ID&T dancefeesten een stuk goedkoper zouden worden.quote:Op zondag 18 december 2005 16:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Overkill aan dance-feesten if you ask me...
Maar goed...
Dat is de algehele tendens in concerten/festival land. Er zijn teveel concerten, teveel festivals, allemaal te duur, te veel dezelfde artiesten enzo...quote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk het ook... nah ja, overkill aan té dure dancefeesten.. als die Duncan Stutterdinges zich nou eens aan z'n woord had gehouden dat in 2005 alle ID&T dancefeesten een stuk goedkoper zouden worden.
Maar ja, mensen gaan inderdaad vaak maar 1 of 2 feesten per jaar.. er zijn er inmiddels een stuk of 20 ofzo?
Inderdaad..quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens hoor
Maar als je ervoor kiest om op Innercity de wat bredere mainstromingen zoals hardstyle en trance niet te presenteren dan is het ook niet meer dan logisch dat er minder mensen komen en was het volgens mij dus vooral door bezuinigingen gedreven minimale aankleding. Maar als je dan wat meer aandacht voor kleinere stromingen wilt waarom ga je dan wel in Rai itten waardoor alle lege ruimte nog veel groter lijkt.
De horeca bij Innercity was niet heel duur. Gewoon Amsterdamse prijzen. 9 bonnen kostten 10 euro, dus 1 bon 1,11. Biertje en cola enzo had je voor 2 bonnen. Het is best duur, maar je kunt niet alles hebbenquote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is de algehele tendens in concerten/festival land. Er zijn teveel concerten, teveel festivals, allemaal te duur, te veel dezelfde artiesten enzo...
Mensen houden de hand op de knip en gaan alleen naar kwaliteitsfeesten, met een goeie programmering. En waar je een colaatje voor onder de 6 euro kan krijgen
quote:Op zondag 18 december 2005 17:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
maar ik rook niet!
Ja en toen waren die bijzondere feesten nog een echte belevenis waar je echt naar kon uitkijkenquote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk het ook... nah ja, overkill aan té dure dancefeesten.. als die Duncan Stutterdinges zich nou eens aan z'n woord had gehouden dat in 2005 alle ID&T dancefeesten een stuk goedkoper zouden worden.
Maar ja, mensen gaan inderdaad vaak maar 1 of 2 feesten per jaar.. er zijn er inmiddels een stuk of 20 ofzo?
hij is een beetje domquote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef Waxxer het volgende:
Of weet er sowieso iemand veel van computers en alles en bestanden omzetten en branden en de hele reutemeteuttoestanden dat een volwassen 26-jarige kerel als ik dat weer niet voor elkaar krijgt dinges mogelijkheid tot eventuele redding in nood?
Blussen Wax. Altijd blussen.quote:
Nou!!!quote:
dan moet je wel audio-cd aankruisen en niet dataquote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!!!
Ik heb een map met mp3-bestanden ooit omgezet naar wav-files, en het zou qua tijd en grootte moeten passen, maar ik krijg ze niet op een cd gebrand.
Nou ja.. een broodje frikandel was dan wel weer 3 bonnen (3,33 dus) en een broodje hamburger 4 bonnen.. wel belachelijk duur. Zeker die hamburger, want die was niet te vretenquote:Op zondag 18 december 2005 17:08 schreef Sunjammer het volgende:
Dat valt wel mee... Vandaar dat het festival zelf toch nog 50 dinero's kost
Is je ban stuk?quote:Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef DePresident het volgende:
Dennismoore, ik kom jou ook overal tegen![]()
Gerbruik nu een ander programma... Als het lukt verdien je een pluim.quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dan moet je wel audio-cd aankruisen en niet data
Een traditionele Waxxer-actie...quote:Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*klaarsta met brandblusser*
Wat is 't?
Wat voor muziekbestanden wil je branden, en met welk programma?quote:Op zondag 18 december 2005 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een traditionele Waxxer-actie...Volgens mij heb ik muziekfiles dusdanig verneukt dat ik ze niet meer kan branden.
wav-bestanden, ik heb het al met Media Player en Sonic RecordNow geprobeerd...quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat voor muziekbestanden wil je branden, en met welk programma?
quote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wav-bestanden, ik heb het al met Media Player en Sonic RecordNow geprobeerd...![]()
Ik heb zelfs even een topic gemaakt...![]()
Dat moet toch gewoon kunnen? Een audio-cd branden als je WAV's hebt?quote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wav-bestanden, ik heb het al met Media Player en Sonic RecordNow geprobeerd...![]()
Ik heb zelfs even een topic gemaakt...![]()
'tuurlijk, moet gewoon werken met nero oid. Misschien zijn de indexen van de bestanden vernaggelt, maar daar is wel een reparatietool voor op 't internet.quote:Op zondag 18 december 2005 17:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat moet toch gewoon kunnen? Een audio-cd branden als je WAV's hebt?
Yup, ik prefereer CDex te gebruiken, ook om on the fly muziek te rippen van cd enzoquote:Op zondag 18 december 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
Kun je op de één of andere manier weer MP3'tjes maken van wav-files?
Kijk!!quote:Op zondag 18 december 2005 17:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yup, ik prefereer CDex te gebruiken, ook om on the fly muziek te rippen van cd enzo
een leuke geile familiefilm halen?quote:Op zondag 18 december 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
*schaam*
Ik ga naar de videoland zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |