Yay.quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
CDP is een heel lief, schattig jongetje ja
Vind je hem leuk of niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef creno het volgende:
[..]
toneelversie van harry potter and the Darkroom?
Ik ga volgend jaar wel naar Sensation... Innercity heeft z'n charme verloren denk ik.. twee jaar terug was het nog helemaal gaaf, en zo goed als uitverkocht, maar nu was het echt rustig...quote:
Overkill aan dance-feesten if you ask me...quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar wel naar Sensation... Innercity heeft z'n charme verloren denk ik.. twee jaar terug was het nog helemaal gaaf, en zo goed als uitverkocht, maar nu was het echt rustig...
hij heeft een zuurpruimmond, zijn haar is niets, en dat houthakkers-shirt vind ik ook niets.quote:
tot straksquote:
Haar + kleertjes is dus voor toneelstuk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef creno het volgende:
[..]
hij heeft een zuurpruimmond, zijn haar is niets, en dat houthakkers-shirt vind ik ook niets.
dus:
ik ken/heb een vent die lekkerder is
Ja ik wist dat jij wel terug zou lezen dus kon ik deze hint met een gerust hart vannacht achterlaten, wetende dat jij het toch wel op zou pakkenquote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef creno het volgende:
[..]teruglezen is leuk
ow en er werd gevraagd om mijn veronderstelling te onderbouwen, maar helaas stroekie en vandittusenvandattus, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk![]()
het was een heel werk hoor dat teruglezenquote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik wist dat jij wel terug zou lezen dus kon ik deze hint met een gerust hart vannacht achterlaten, wetende dat jij het toch wel op zou pakken![]()
Ja zat ik dat vannacht te rellen met SAI en was er geen publiekquote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef creno het volgende:
[..]
het was een heel werk hoor dat teruglezenmaar tis wel leuk, al is het danb jammer dat je niet meer kunt reageren op sommige onderwerpen
Wat was er zo erg aan Sai?quote:Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zat ik dat vannacht te rellen met SAI en was er geen publiek![]()
daarom was ik ook gewoon ECHT blij dat Vanitas d'r bij kwam
Toch viel Sensation dit jaar ook tegen hoor. Tis blijkbaar gewoon moeilijk om een leuke avond samen te stellen met leuke DJ's of zo/quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar wel naar Sensation... Innercity heeft z'n charme verloren denk ik.. twee jaar terug was het nog helemaal gaaf, en zo goed als uitverkocht, maar nu was het echt rustig...
gewoon teruglezen in vorig topic tussen 01.50 en 03.00 uur dan hoef je deze vragen hier niet te stellenquote:
Ja, ik las dat hij TheaterMaMa's dramatische post afkraakte. Daarom zo'n heisa?quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon teruglezen in vorig topic tussen 01.50 en 03.00 uur dan hoef je deze vragen hier niet te stellen![]()
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens hoorquote:Op zondag 18 december 2005 16:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Toch viel Sensation dit jaar ook tegen hoor. Tis blijkbaar gewoon moeilijk om een leuke avond samen te stellen met leuke DJ's of zo/
aktie = reaktie, dus als hij een negatief verhaal post dan mag ik daar op reagerenquote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik las dat hij TheaterMaMa's dramatische post afkraakte. Daarom zo'n heisa?
Ja vond het wel grappig om hem van replique te dienenquote:
Ik post in elk geval niks over TheaterMama hoewel ik me enorm stoor aan z'n posts. Ik was al opgelucht dat Sai het voor me deed.quote:Op zondag 18 december 2005 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aktie = reaktie, dus als hij een negatief verhaal post dan mag ik daar op reageren
en schijnbaar kreeg hij het gevoel dat ik hem had weggejaagd, en dat was niet mijn bedoeling. Maar een ieder moet hier gewoon kunnen posten wat hij/zij wil. Maar dat begint hier zo langzamerhad een wekelijks ritueel te worden![]()
Ik denk het ook... nah ja, overkill aan té dure dancefeesten.. als die Duncan Stutterdinges zich nou eens aan z'n woord had gehouden dat in 2005 alle ID&T dancefeesten een stuk goedkoper zouden worden.quote:Op zondag 18 december 2005 16:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Overkill aan dance-feesten if you ask me...
Maar goed...
Dat is de algehele tendens in concerten/festival land. Er zijn teveel concerten, teveel festivals, allemaal te duur, te veel dezelfde artiesten enzo...quote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk het ook... nah ja, overkill aan té dure dancefeesten.. als die Duncan Stutterdinges zich nou eens aan z'n woord had gehouden dat in 2005 alle ID&T dancefeesten een stuk goedkoper zouden worden.
Maar ja, mensen gaan inderdaad vaak maar 1 of 2 feesten per jaar.. er zijn er inmiddels een stuk of 20 ofzo?
Inderdaad..quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens hoor
Maar als je ervoor kiest om op Innercity de wat bredere mainstromingen zoals hardstyle en trance niet te presenteren dan is het ook niet meer dan logisch dat er minder mensen komen en was het volgens mij dus vooral door bezuinigingen gedreven minimale aankleding. Maar als je dan wat meer aandacht voor kleinere stromingen wilt waarom ga je dan wel in Rai itten waardoor alle lege ruimte nog veel groter lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |