quote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef TehRockstar het volgende:
Maar is hij dus 'mooi' van 'heel mooi' of is het een Limburgs boerenlulletje?
Beschrijf hem eens?quote:Op zondag 18 december 2005 11:49 schreef Burner82 het volgende:
hijs knap, lief, slim, humor, etc![]()
en het zal ook wel goed komen, kwil het alleen zker weten![]()
kzou een slechte vriend zijn, ask nie zou zeggen, dat de mijne mooier isquote:Op zondag 18 december 2005 11:58 schreef TehRockstar het volgende:
Uhuh. Ik denk dat mijnes mooier is.
klaargedoucht sun?quote:Op zondag 18 december 2005 11:58 schreef Sunjammer het volgende:
Zow...
Halloooooooo contact!!quote:Op zondag 18 december 2005 11:55 schreef TehRockstar het volgende:
Donkerblond haar? Standaard haar dus.
contact was laatst nog op tv..quote:
kvond hem te sentimenteel.... wel goed verder, mer khou nie zo van die tranentrekkersquote:
Tjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonge jonge-jonge-jonge-jonge-jonge, tjóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóónnnggggeee jonge-jonge-jonge-jonge-jonge...quote:
Hey ff tussendoor, heb jij eenquote:Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kvond hem te sentimenteel.... wel goed verder, mer khou nie zo van die tranentrekkers
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonge jonge-jonge-jonge-jonge-jonge, tjóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóónnnggggeee jonge-jonge-jonge-jonge-jonge...
ik heb een zachte g ja, alleen valtie in limburg niet op, hier denkt iedereen dak van buiten limburg ben... maar 1 stap buiten limburg, en iedereen zegt meteen: jup, limboquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey ff tussendoor, heb jij eenzachte G
?
Nou, dat meisje met die vlechten en de man die in de hondenpoep trapt en die vieze afwas die verkocht wordt en idd voorál dat tjoooooooooooooooooooooooooooooooooonge jonge-jonge-jonge-jonge...quote:Op zondag 18 december 2005 12:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaen da is verder ook het enige dak me nog kan herrineren van rembo en rembo
Uhuh.quote:Op zondag 18 december 2005 12:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar je hebt dus gekeken he?
En je My Little Pony's gekamd...
quote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb een zachte g ja, alleen valtie in limburg niet op, hier denkt iedereen dak van buiten limburg ben... maar 1 stap buiten limburg, en iedereen zegt meteen: jup, limbo
Uhuh.quote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Gewoon ja zeggen, dan houdt'ie z'n bek wel"?
pak er een beetje zware stem bij (die nog steeds af en toe overslaat :S) dan heb je mijquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hai
*kuch*
*ahum*
Ja, nee, okay, dan kan ik me er een stem bij voorstellen even, zeg maar.
Jij kwekt waarschijnlijk als een Sjonnie uit de Jordaan, of zo'n enge grachtengordelpuber met een R waar Linda de Mol jaloers op is.quote:
meestal werkt datquote:Op zondag 18 december 2005 12:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Gewoon ja zeggen, dan houdt'ie z'n bek wel"?
Oke, ik heb 'm, met de regel "die voeg moet ik nog doen"quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
pak er een beetje zware stem bij (die nog steeds af en toe overslaat :S) dan heb je mij
quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij kwekt waarschijnlijk als een Sjonnie uit de Jordaan, of zo'n enge grachtengordelpuber met een R waar Linda de Mol jaloers op is..
khad het nie beter kunnen zeggen greatquote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij kwekt waarschijnlijk als een Sjonnie uit de Jordaan, of zo'n enge grachtengordelpuber met een R waar Linda de Mol jaloers op is..
Goedemorgen Great_Expectations!quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met je donkerblonde vriendje.quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
khad het nie beter kunnen zeggen great![]()
die voeg moet ik nog doen, heb k meestal rond 3 uur, da gevoelquote:Op zondag 18 december 2005 12:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, ik heb 'm, met de regel "die voeg moet ik nog doen"
correctie: met me LIEVE, KNAPPE donkerblonde vriendjequote:
quote:Mijn vader en mijn moeder, die zeggen altijd kind
zorg dat iedereen je later aardig vind.
Spreek altijd met 2 woorden en doe altijd beleefd
en zorg dat je altijd om je medemensen geeft.
Maar ik wil niet eerlijk zijn want ik wil liegen,
ongelukkig zijn en doodgaan aan de drank.
Naar de hoeren en iedereen bedriegen.
Ik wil genieten van mijn eigen rotte stank.
Want ik wil slecht zijn, ik wil slecht zijn.
Een klootzak en een hufter en afschuwlijk onterecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Een atoombom, een hyena
en gevaarlijk levensecht zijn.
Ik wil slie, sla, slo slecht tralalalalala.....
De here Jezus had veel langer moeten lijden,
En ik stop een rotje in mijn meesters nieuwe Puch.
En die lijfwacht had nog harder kunnen rijden.
En mijn Oma schop ik dood, omdat ze er om vroeg.
Ik trek me af terwijl ik Donald Duck lees,
en dwing mijn broertje tot het eten van mijn stront.
Ik maak een filmpje van mijn zusjes schaamvlees,
en schuif tot slot nog een bezem in haar kont, stront
Ik wil slecht zijn, Ik wil slecht zijn.
Een klootzak en een hufter en afschuwlijk onterecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Een atoombom, een hyena
en gevaarlijk levensecht zijn.
Ik wil slie, sla, slo slecht zijn
Ik wil gewoon slecht zijn, net als Saddam Housein.
Slecht zijn.
Massamoordenaar, helemaal zo gek nog niet.
Slecht zijn.
Wat ik later wil worden, heroine prostitué.
S L E C H T, slecht zijn
Waarom zou ik een bos willen zien?quote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wanneer heb je voor het laatst een echt bos gezien?.
ik iedere dag, ask het dorp uitrijquote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wanneer heb je voor het laatst een echt bos gezien?.
Jaja! FOTO!quote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
correctie: met me LIEVE, KNAPPE donkerblonde vriendje
Komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom zou ik een bos willen zien?
En by the way. Ik heb een Zaans accent.
komt misschien nog wel eensquote:
Elke dag zoveel natuur.quote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik iedere dag, ask het dorp uitriji'm surrounded by forest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |