Trouwens, je bent bekend met die fabuleuze quote van Mallrats betreffende een Volkswagen?quote:Op zondag 18 december 2005 05:57 schreef Waxxer het volgende:
Hahai, ik ben er weer!En dat heelhuids met een Volkswagen Transporter
Toch maar gaan slapen he ja toch nu?
Het is hier zekersteweten gezellig ten eerste.quote:Op zondag 18 december 2005 06:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Trouwens, je bent bekend met die fabuleuze quote van Mallrats betreffende een Volkswagen?
Mallrats:quote:Op zondag 18 december 2005 06:09 schreef Waxxer het volgende:
En goedemorgen!(ik ga wel écht slapen hoor, zometeen
)
Dat alles natuurlijk puur hypothetisch,quote:Shannon Hamilton: That's it. You're dead, mallrat. I'm gonna fuck you up beyond repair.
Brodie: Ladies and gentlemen, this tall drink of water headed my way is a pillar of the shopping community who informed me earlier today of a nefarious plan of his to screw my girlfriend in an extremely uncomfortable place.
Gil Hicks: What... like the back of a Volkswagen?
quote:Op zondag 18 december 2005 06:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mallrats:
[..]
Dat alles natuurlijk puur hypothetisch,.
Nee, idd al lang niet meer gezien!quote:Op zondag 18 december 2005 06:12 schreef bolivian het volgende:
Anyhow, hoe zit het in Godesnaam met ikbengeweldig?
Any news from him?
Waxxer, goodnight!quote:Op zondag 18 december 2005 06:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, er zaten van die pilot-chairs in (zo heten die dingen toch?), dus het was zeker uit te houden. Maar idd, het merk dat ik gewend ben, Renault, is toch stuk-ken comfortabeler. Maar dingen verbergen gaat in zo'n VW wél wat beter idd..
Maar ik ga nu echt plat! Kom nog eens terug, zou ik zeggen!
Slaap lekker!
niet allemaal...quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef TehRockstar het volgende:
Politici zijn lelijk.
Waarschijnlijk komt dat doordat hij in mjn huis is geweest.quote:Op zondag 18 december 2005 07:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet allemaal...
[afbeelding]
hij heeft iets!!![]()
lucky you!!!quote:Op zondag 18 december 2005 07:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat doordat hij in mjn huis is geweest..
quote:Op zondag 18 december 2005 02:20 schreef Sai het volgende:
[..]
wat het dichtend verleden
ook lijkt te beweren
een gebrek aan hoofdletters
en vele nieuwe regels
maken nog geen diepgang
euh, ik ben der? nie goed genoeg?quote:Op zondag 18 december 2005 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan deze morgen?
Vooruit dan maarquote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
euh, ik ben der? nie goed genoeg?
eindelijk iemand die mijn aanwezig waardeertquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 11:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die mijn aanwezig waardeert
Met nietsquote:Op zondag 18 december 2005 11:12 schreef Burner82 het volgende:
sunjammer, met welk muziek nummer ben jij opgestaan?
Nee, ik sta nooit op met muziek... staat m'n kop meestal niet naarquote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef Burner82 het volgende:
geen muziek?dan work gek
kheb een mp3 speler gekregn van me baas, zodak tenminste muziek heb tijdens het werk![]()
eten? da vergeet ik altijdquote:Op zondag 18 december 2005 11:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, ik sta nooit op met muziek... staat m'n kop meestal niet naar
Eerste wat ik doe is eten...
das toch gevaarlijk?quote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef Burner82 het volgende:
geen muziek?dan work gek
kheb een mp3 speler gekregn van me baas, zodak tenminste muziek heb tijdens het werk![]()
Eten vergeten? That never happens with me ghehequote:Op zondag 18 december 2005 11:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
eten? da vergeet ik altijd
eerst me comp aan, of de tv aan, als er maar geluid uit komt
dat is mijn voordeel, ik ben altijd de bovenstequote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
das toch gevaarlijk?
hoor je niet eens.. "van ondereeeeeeeeeeen!" wanneer er een lading oude stenen naaar beneden komt enzo
jah ik ben slapen![]()
douch'sequote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eten vergeten? That never happens with me ghehe
Anywayz, ik ben ff douchen
Mja, teveel bier, en te weinig water.quote:Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef Burner82 het volgende:
kater dennis, of te hard uit het beld gerold?
ik denk nooit, kheb dat ook nog niet (helemaal) afgeleerdquote:Op zondag 18 december 2005 11:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, teveel bier, en te weinig water.
When will I ever learn..
Door hier een foto te plaatsen om te kijken of hij tegen die van mij op kan.quote:Op zondag 18 december 2005 11:36 schreef Burner82 het volgende:
heeft iemand trouwens nog tips, hoe je tijdens onderhandelingen (met een leuke lieve jongen) de conccurentie voor kunt blijven?
das nie nodig, dat kan hij echt welquote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Door hier een foto te plaatsen om te kijken of hij tegen die van mij op kan.
nah, zo ben ik niet, alleen als ik verlies....quote:Op zondag 18 december 2005 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
Sure. Een Joegoslavische huurmoordenaar inschakelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |