eindelijk iemand die mijn aanwezig waardeertquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 11:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die mijn aanwezig waardeert
Met nietsquote:Op zondag 18 december 2005 11:12 schreef Burner82 het volgende:
sunjammer, met welk muziek nummer ben jij opgestaan?
Nee, ik sta nooit op met muziek... staat m'n kop meestal niet naarquote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef Burner82 het volgende:
geen muziek?dan work gek
kheb een mp3 speler gekregn van me baas, zodak tenminste muziek heb tijdens het werk![]()
eten? da vergeet ik altijdquote:Op zondag 18 december 2005 11:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, ik sta nooit op met muziek... staat m'n kop meestal niet naar
Eerste wat ik doe is eten...
das toch gevaarlijk?quote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef Burner82 het volgende:
geen muziek?dan work gek
kheb een mp3 speler gekregn van me baas, zodak tenminste muziek heb tijdens het werk![]()
Eten vergeten? That never happens with me ghehequote:Op zondag 18 december 2005 11:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
eten? da vergeet ik altijd
eerst me comp aan, of de tv aan, als er maar geluid uit komt
dat is mijn voordeel, ik ben altijd de bovenstequote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
das toch gevaarlijk?
hoor je niet eens.. "van ondereeeeeeeeeeen!" wanneer er een lading oude stenen naaar beneden komt enzo
jah ik ben slapen![]()
douch'sequote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eten vergeten? That never happens with me ghehe
Anywayz, ik ben ff douchen
Mja, teveel bier, en te weinig water.quote:Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef Burner82 het volgende:
kater dennis, of te hard uit het beld gerold?
ik denk nooit, kheb dat ook nog niet (helemaal) afgeleerdquote:Op zondag 18 december 2005 11:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, teveel bier, en te weinig water.
When will I ever learn..
Door hier een foto te plaatsen om te kijken of hij tegen die van mij op kan.quote:Op zondag 18 december 2005 11:36 schreef Burner82 het volgende:
heeft iemand trouwens nog tips, hoe je tijdens onderhandelingen (met een leuke lieve jongen) de conccurentie voor kunt blijven?
das nie nodig, dat kan hij echt welquote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Door hier een foto te plaatsen om te kijken of hij tegen die van mij op kan.
nah, zo ben ik niet, alleen als ik verlies....quote:Op zondag 18 december 2005 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
Sure. Een Joegoslavische huurmoordenaar inschakelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |