Wat had ie nou weer verneukt?quote:
Je had er #1467 van gemaakt, en ik heb de link naar het vorige topic in de OP geplakt.quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef TehRockstar het volgende:
Wat heb ik nu allemaal weer fout gedaan?
Dankjewel.quote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je had er #1467 van gemaakt, en ik heb de link naar het vorige topic er in geplakt.![]()
Dat gevaar is levensgroot. Daarom blijven we allemaal terugkomen. Wat is leven nou als je niet nu en dan een beetje gevaar loopt? En soms kan verslaafd, verloren en verkracht worden best lekker zijn hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Sai het volgende:
Ja. Is deze reeks nou echt leuk? Is er geen gevaar verslaafd, verloren en verkracht te worden? Hm. In ieder geval is het imagotechnisch denk ik wel een goed idee in dit topic te posten. Zo. Hebben we dat ook weer gehad.
Thats okee. Ik zit nog steeds te werken dus af en toe iets anders te doen hebben is géén probleem.quote:
Mooie mensen zijn altijd welkom.quote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Sai het volgende:
Ja. Is deze reeks nou echt leuk? Is er geen gevaar verslaafd, verloren en verkracht te worden? Hm. In ieder geval is het imagotechnisch denk ik wel een goed idee in dit topic te posten. Zo. Hebben we dat ook weer gehad.
Dan zaten jullie nu in deel 3 ofzo.quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
Als we snakey toch niet hadden..
Ja en dan kon d'r ook niemand meer iets terugvinden in oudere topicsquote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zaten jullie nu in deel 3 ofzo.![]()
deel 3 (part IV)quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, het hangt er toch wel behoorlijk van af of je verslaafd raakt aan seks of aan polsensnijden. Of je verloren raakt op een prachtig zonnig strand of in Diemen-Zuid. Of je verkracht wordt door een blonde adonis of wijlen Pim Fortuyn.quote:Op zondag 18 december 2005 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat gevaar is levensgroot. Daarom blijven we allemaal terugkomen. Wat is leven nou als je niet nu en dan een beetje gevaar loopt? En soms kan verslaafd, verloren en verkracht worden best lekker zijn hoor.
In elk geval welkom Guido, kijk rustig rond, en mocht je wat willen vragen, geef maar een gilquote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef Guidow het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. ik neem er even rustig de tijd voor en zal morgen meer vertellen dan dat ik Guido heet en 15 jaar ben
Oh god.quote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef Guidow het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. ik neem er even rustig de tijd voor en zal morgen meer vertellen dan dat ik Guido heet en 15 jaar ben
Hey wreed man dat je dat doet, echt vet!quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
heb je de rest van je klas uitgenodigd hier?quote:
Rustig Wax. Tis Snakey maar.quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey wreed man dat je dat doet, echt vet!![]()
![]()
OT: jaaa en voetbal, wijven, feesten, en bier man whehehe echt wel nou en natuurlijk beetje snuffe beetje slikke echt man de hele nacht door nou die club 4-1 die homo's bakken er echt fokking niks van weet je met die keeper echt man laat hem maar eens flink geneukt worden door een grote dikke vette kuthomo als die roddelbladennicht die ook vaak in Boulevard zit (mot altijd kijke van me meid) echt man degraderen zal ik je zeggen.
Lijstje ingevuld??!!quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rustig Wax. Tis Snakey maar.
Hij heeft zelfs het Lijstje al ingevuld.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rustig Wax. Tis Snakey maar.
Hij heeft zelfs het Lijstje al ingevuld.
uhuh.quote:
Pim verkrachtte niemandquote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef Sai het volgende:
[..]
Nou, het hangt er toch wel behoorlijk van af of je verslaafd raakt aan seks of aan polsensnijden. Of je verloren raakt op een prachtig zonnig strand of in Diemen-Zuid. Of je verkracht wordt door een blonde adonis of wijlen Pim Fortuyn.
Niet dat door Pim Fortuyn verkracht worden geen voordelen met zich meebrengt hoor, daar niet van.
Dat zeg ik.quote:
Ik had al verwacht dat jij de grote Pim-vertegenwoordiger zou zijn.quote:
Doetus effe kalm en kijk even in welk subforum we zitten.quote:
Maar hij zegt gewoon lijst hoorquote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
uhuh..
Once upon a time enzo.
Knaap.quote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meid
Wijf
Joch
Knul
Gozer
Kerel
Vent(je)
mag menneke d'r ook aan toegevoegd wordenquote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meid
Wijf
Joch
Knul
Gozer
Kerel
Vent(je)
Het is geen stelen als je dronken bent, het is geen verkrachten als je verliefd bent, het is geen leven als je mij bent.quote:
Maar hij is dan ook weer iets anders. Op een jerruhiaanse manier dan.quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar hij zegt gewoon lijst hoor
Wij zeggen dan weer lijstje
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat jij de grote Pim-vertegenwoordiger zou zijn.
vind je mij ook een kutwijf?quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef Sai het volgende:
[..]
Het is geen stelen als je dronken bent, het is geen verkrachten als je verliefd bent, het is geen leven als je mij bent.
Gewoon zo'n vermoeden.quote:
Jajajaja, whehehe, alsof ze een andersgeaardigde op ONZ zetten als moderator, jajajajajajaquote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar hij is dan ook weer iets anders. Op een jerruhiaanse manier dan..
Inso was toen nog modquote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Samen met Inso dacht ik.
Nou, ik heb uit betrouwbare bron...quote:Op zondag 18 december 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, whehehe, alsof ze een andersgeaardigde op ONZ zetten als moderator, jajajajajaja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |