wat een schattig jongentjequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc177/th_4a231_evgen.jpg]afbeelding][/URL]
Zeg jij het maar, TheaterMaMa.
Schattig hé?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een schattig jongentje
moet ik raden waar hij vandaan komt, ik denk het gooi
Ze waren al volop aan het rommelen toen hij nog getrouwd was en zijn vrouw zwangerquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:39 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh als die man al wįs gescheiden... Naja, zijn ex natuurlijk denken "met onze kinderen deed die lul nooit iets!!!"
Maar hij heeft dan weer geile Zweudse meneren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
beaverhausen, Bryanboy's Evgenya is lang niet zo lekker als de mijne..
Schat, Kopenhagen is in Denemarken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar hij heeft dan weer geile Zweudse meneren..
Was Stockholm toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Schat, Kopenhagen is in Denemarken.
oh nee, toch Denemarken.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
Hij zit trouwens wel in mijn Yahoo Messenger.
Schrap Jake, bryanboy is mijn idool.
veel plezierquote:
Dan maak je een linker in je signature dinges.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:35 schreef wonderer het volgende:
Mijn lijstjespagina nog steeds niet in de H
Tip: Alleen woordjes gebruiken waarvan je weet hoe je ze schrijft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
Mauricio..
Mijn naam is veel meer coutoure
Ik googlede al.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tip: Alleen woordjes gebruiken waarvan je weet hoe je ze schrijft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |