Nu ja, met het oog op die nieuwe, die Burner82, die houd van hardrock enzo, toch?...quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet Meatloaf in godsnaam in dat rijtje?.
En dan is Meatloaf de eerste naam die in je opkomt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, met het oog op die nieuweling die van hardrock houd enzo...
In brabant wonen alleen maar homo's. En een enkele verdwaalde bi.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:33 schreef Waxxer het volgende:
Hoe groot zou het percentage homo's zijn in Noord-Brabant en Limburg?Hoger dan gemiddeld, zo begint het er op te lijken.
Nu ja, een van de, 'k had net zo goed Guns 'n Roses als optie kunnen geven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan is Meatloaf de eerste naam die in je opkomt?.
Dat leek me een betere optie. Maar wie ben ik?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, een van de, 'k had ook wel Guns 'n Roses als optie kunnen geven.
nou en? (A)quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We doen hier geen MSN smaailies. Get used to it..
Geen van allen ontbreekt..quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
En zéker msn smileys.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Smileys zijn ook voor mietjes trouwens...
een vriendschap met iemand die: Evgenya. heet lijkt me erg lastigquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga straks iets eten met Evgenya. (een work in progress-vriendjeachtigiets).
En euhm. Voor de rest niks.
Jefkeenia?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een vriendschap met iemand die: Evgenya. heet lijkt me erg lastig
ik zou het niet eens kunnen uitspreken![]()
sorry wax, ik zat effe niet achter mijn PCquote:
Eudjenja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een vriendschap met iemand die: Evgenya. heet lijkt me erg lastig
ik zou het niet eens kunnen uitspreken![]()
en waarom komt hij of zij vandaan?quote:
Ik kan je post niet lezen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:00 schreef Burner82 het volgende:
msn is me standaard communicatie midel, en alto, och, ligt eraan wa je alto vind.. kheb ook een bomberjack en kistjes, en hardcore, maar ook allesandro safina, hanson, en frederik kempe....
Meatloaf is gaaf, jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
msn is is het meest gebruikte programma, om te praten met andere. en dat ik hard rock en metal luister, ben ik nog niet meteen alto (zoals jij dat noemt) ik heb ook andere muziek, zoals hardcore (met bomber jack, al vind iedereen dat meteen extreem rechts) ook heb ik cd's van hanson, maar ook van frederik kempe, en allesandro safina....quote:
Ik doe niet aan Limburgs dialect begrijpen, ook niet als het getypt is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
msn is is het meest gebruikte programma, om te praten met andere. en dat ik hard rock en metal luister, ben ik nog niet meteen alto (zoals jij dat noemt) ik heb ook andere muziek, zoals hardcore (met bomber jack, al vind iedereen dat meteen extreem rechts) ook heb ik cd's van hanson, maar ook van frederik kempe, en allesandro safina....
was da zo moeilijk?
niet zo happen, ze is pas 14quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
msn is is het meest gebruikte programma, om te praten met andere. en dat ik hard rock en metal luister, ben ik nog niet meteen alto (zoals jij dat noemt) ik heb ook andere muziek, zoals hardcore (met bomber jack, al vind iedereen dat meteen extreem rechts) ook heb ik cd's van hanson, maar ook van frederik kempe, en allesandro safina....
was da zo moeilijk?
Dan had die persoon een probleem gehadquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef Waxxer het volgende:
Efteling ontvangt 90 miljoenste bezoeker
Stel we hadden een meeting en er was iemand mee, die nog in de kast zit!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:10 schreef TehRockstar het volgende:
Ik doe niet aan Limburgs dialect begrijpen, ook niet als het getypt is.
Ze?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef Waxxer het volgende:
Efteling ontvangt 90 miljoenste bezoeker
Stel we hadden een meeting en er was iemand mee, die nog in de kast zit!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan had die persoon een probleem gehad
heel erg nederlandser krijg je het niet zelfs nie van een noord hollander...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Limburgs dialect begrijpen, ook niet als het getypt is.
't maakt ook niet uit hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
heel erg nederlandser krijg je het niet zelfs nie van een noord hollander...
meatloaf hardrock?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, met het oog op die nieuwe, die Burner82, die houd van hardrock enzo, toch?...
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
heel erg nederlandser krijg je het niet zelfs nie van een noord hollander...
jij bryanboy jijquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze?.
Ik mag dan wel een halve ladyboy zijn maar ik heb wel een piemoltje in m'n broek hangen, ja!
Nauwelijks. Ik zou het gewoon rock noemen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
als we het in een hokje moeten stoppen dan is 't glamrock toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |