Kweet nietquote:Op zondag 18 december 2005 15:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aahhhhá!!!![]()
Non question c'est voules vouussss....(of zoiets)
quote:
Heb k al genoeg gedaan vannachtquote:
Nou nu nog meerquote:Op zondag 18 december 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb k al genoeg gedaan vannacht
quote:Op zondag 18 december 2005 15:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou nu nog meer
oh ja ik ging stoppen met fokken voor nu
Veel plezierquote:Op zondag 18 december 2005 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Nee ik ga zo naar Krasnapolsky
thnxquote:
nope, ik zat in een restaurant hoog in een flatgebouw, de tsunami kwam eraan maar ging onder ons door, dankzij dat hoge gebouw. En later zat ik verder landinwaarts en toen kregen we alleen wat natte voeten.quote:Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef Sunjammer het volgende:
Een natte droom dus.
Ah kom op man.quote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Just-Dennis het volgende:
Nu ga ik echt weg
ja dat horen we vaker hierquote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Just-Dennis het volgende:
Nu ga ik echt weg
Erg gezellig, erg minimaal aangekleed en best rustig...:Yquote:Op zondag 18 december 2005 15:54 schreef creno het volgende:
zijn er al verhalen gepost over IC ?
maw: hoewassut ?
lijstje is helemaal ingevuld, alleen geen flauw idee waar het staatquote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag allemaal...
Ik heb echt zo'n vèt pak voor de kerstmusicalHelaasch nog geen foto's maar die zullen ongetwijfeld wel komen ooit...
He en@ burner82, lijstje al ingevuld?
quote:
Kben zelfs ook over 5 minuten wegquote:
ooh nou dan wacht ik daar wel opquote:Op zondag 18 december 2005 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kben zelfs ook over 5 minuten weg
rustig als in "niet uitverkocht" of rustig als in "niemand ging uit zijn dak" of rustig in de zin van "ik heb niet lopen sletten" ???quote:Op zondag 18 december 2005 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg gezellig, erg minimaal aangekleed en best rustig...:Y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |