moet er ergens 1 staan van mequote:Op zondag 18 december 2005 13:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu verwachten we allemaal foto's van je waarop je gespierde lichaamsvormingen goed tot hun recht komen
deze foto vond ik wel (van mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:23 schreef Burner82 het volgende:
[afbeelding]
k kijk een beetje sjaggie, maar ja, het was veels te warm voor mijn doen
Hij is niet echt een aziatische ladyboy he?quote:
hellowquote:
Oh jawel.quote:Op zondag 18 december 2005 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
http://www-static.gay.nl/profielimg/original/18935.jpg
Dit vind je dan niks?
dat tasjequote:
dan ist tenminste wel duidelijk, dattie homo isquote:Op zondag 18 december 2005 13:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja idd, je zou toch zooo door het leven moeten gaan![]()
Misschien wel iets TEquote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan ist tenminste wel duidelijk, dattie homo is
ja maar...kijk dan naar dat tasje!quote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef TehRockstar het volgende:
Toch staat hij boven alle wanhopige 'straight-looking' homo's die alles doen om hun homoheid maar te verbergen..
Door flink te gaan lopen provoceren?quote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef TehRockstar het volgende:
Toch staat hij boven alle wanhopige 'straight-looking' homo's die alles doen om hun homoheid maar te verbergen..
In 3Dquote:Op zondag 18 december 2005 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Van mensen die mij in 3D kennen, hoor ik andere verhalen..
quote:Op zondag 18 december 2005 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
14 jarige rel-nichtquote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Hij is zo cool.
Is het heusch?quote:Op zondag 18 december 2005 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
and damn proud of itquote:
Oooh das wel heel erg hip!quote:Op zondag 18 december 2005 14:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja. Met zo'n rood-groen brilletje op..
Nieuwe kopen, die nog wel zuigtquote:Op zondag 18 december 2005 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... volgens mij gaat die stofzuiger van mij binnenkort de geest geven.
Maakt enorme herrie, zuigt nauwelijks.
Is al dat fijne plamuur-schuur-stof toch niet zo goed voor 'm....
HAHAHAHA!!!quote:
hmm mn moeder had exact het zelfdequote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
Mja. Heb de zak vervangen, maar nu gaat ie niet meer aan ook.
Zou echter zonde zijn om een nieuwe te kopen, en die ook naar de plamuurstoffilistijnen te helpen...
Denk een tamponquote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!![]()
![]()
Dat tasje!!!Die riem!!
Die kop!!!
![]()
D'r zit vast nog maandverband in dat ding ook...
quote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!![]()
![]()
Dat tasje!!!Die riem!!
Die kop!!!
![]()
D'r zit vast nog maandverband in dat ding ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |