liever natuur, dan uitlaatgassen, en betonnen gebouwen, met teveel glas erin...quote:
tis dus alleen architectonisch leukquote:Op zondag 18 december 2005 12:34 schreef TehRockstar het volgende:
Je bedoelt grachtenpanden, winkelstraten en oude stations?
nope, gelukkig niet ...quote:
nah, doe mij maar gewoon de gezelligehid van een dorp, iedereen kennen en zo, dat is veel leukerquote:
ik doe me bestquote:Op zondag 18 december 2005 12:40 schreef Stroekie het volgende:
Morruguh allemaal![]()
Dat wordt dus vandaag nog topic 1500 openen als we een beetje doorposten
Dat vind ik dan weer heel onprettig.quote:Op zondag 18 december 2005 12:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nah, doe mij maar gewoon de gezelligehid van een dorp, iedereen kennen en zo, dat is veel leuker
ik ben nu bezig met de doorstartquote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Je hebt gisteren inderdaad wel een vliegende start gemaakt
dan moet je lekker in de stad blijven, als je van ongezelligheid, zakelijkheid, en kilheid houdtquote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel onprettig.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef Burner82 het volgende:
nee, een niet verwijfde homo.. maar da zul je wel nie kennen daarboven he
vervang het lesbischeflikker gedeelte door bouwvakker, en dan klopt het (voor jou dan:P)quote:Op zondag 18 december 2005 13:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Dus je bent een boerengothicaltometalmannelijklesbischeflikker?
Gaaf.
Ik kom er nu net achter dat het Burner82 is en niet Burberry82.quote:Op zondag 18 december 2005 13:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
vervang het lesbischeflikker gedeelte door bouwvakker, en dan klopt het (voor jou dan:P)
goeie morgen TRSquote:Op zondag 18 december 2005 13:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kom er nu net achter dat het Burner82 is en niet Burberry82..
jup, en out op het werkquote:
ik nietquote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef davidov het volgende:
Wie hier heeft er een (kleine) kater?
I do!
quote:
Mja ik was ook thuis gebleven, maar toen kwam iedereen hier drinkenquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef Burner82 het volgende:
gister lekker thuis gebelevenik moet ook wel, want me knie doet het ff nie echt goed
Ach ik lag er tenminte om 6 uur inquote:Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef Burner82 het volgende:
ik was de enige hier, mer toch nog wel gedronken hoormaar k kon tenminste gewoon naar bed als ik er zin in had
dat doe ik iedere dag, behalve int weekendquote:Op zondag 18 december 2005 13:29 schreef davidov het volgende:
5:45 opstaan... *shivers* moet er niet aan denken
De concurrentie mee in bed krijgen?quote:Op zondag 18 december 2005 11:36 schreef Burner82 het volgende:
heeft iemand trouwens nog tips, hoe je tijdens onderhandelingen (met een leuke lieve jongen) de conccurentie voor kunt blijven?
Nu verwachten we allemaal foto's van je waarop je gespierde lichaamsvormingen goed tot hun recht komenquote:
jawel, al vermaak ik me goed opt werk hoor...quote:Op zondag 18 december 2005 13:33 schreef TehRockstar het volgende:
Zou je niet iets anders willen doen dan bouwvakker zijn?
Ik word er al moe van als ik er aan denkquote:Op zondag 18 december 2005 13:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat doe ik iedere dag, behalve int weekendook soms op de zaterdag, als er nog gewerkt moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |