De horeca bij Innercity was niet heel duur. Gewoon Amsterdamse prijzen. 9 bonnen kostten 10 euro, dus 1 bon 1,11. Biertje en cola enzo had je voor 2 bonnen. Het is best duur, maar je kunt niet alles hebbenquote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is de algehele tendens in concerten/festival land. Er zijn teveel concerten, teveel festivals, allemaal te duur, te veel dezelfde artiesten enzo...
Mensen houden de hand op de knip en gaan alleen naar kwaliteitsfeesten, met een goeie programmering. En waar je een colaatje voor onder de 6 euro kan krijgen
quote:Op zondag 18 december 2005 17:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
maar ik rook niet!
Ja en toen waren die bijzondere feesten nog een echte belevenis waar je echt naar kon uitkijkenquote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk het ook... nah ja, overkill aan té dure dancefeesten.. als die Duncan Stutterdinges zich nou eens aan z'n woord had gehouden dat in 2005 alle ID&T dancefeesten een stuk goedkoper zouden worden.
Maar ja, mensen gaan inderdaad vaak maar 1 of 2 feesten per jaar.. er zijn er inmiddels een stuk of 20 ofzo?
hij is een beetje domquote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef Waxxer het volgende:
Of weet er sowieso iemand veel van computers en alles en bestanden omzetten en branden en de hele reutemeteuttoestanden dat een volwassen 26-jarige kerel als ik dat weer niet voor elkaar krijgt dinges mogelijkheid tot eventuele redding in nood?
Blussen Wax. Altijd blussen.quote:
Nou!!!quote:
dan moet je wel audio-cd aankruisen en niet dataquote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!!!
Ik heb een map met mp3-bestanden ooit omgezet naar wav-files, en het zou qua tijd en grootte moeten passen, maar ik krijg ze niet op een cd gebrand.
Nou ja.. een broodje frikandel was dan wel weer 3 bonnen (3,33 dus) en een broodje hamburger 4 bonnen.. wel belachelijk duur. Zeker die hamburger, want die was niet te vretenquote:Op zondag 18 december 2005 17:08 schreef Sunjammer het volgende:
Dat valt wel mee... Vandaar dat het festival zelf toch nog 50 dinero's kost
Is je ban stuk?quote:Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef DePresident het volgende:
Dennismoore, ik kom jou ook overal tegen![]()
Gerbruik nu een ander programma... Als het lukt verdien je een pluim.quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dan moet je wel audio-cd aankruisen en niet data
Een traditionele Waxxer-actie...quote:Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*klaarsta met brandblusser*
Wat is 't?
Wat voor muziekbestanden wil je branden, en met welk programma?quote:Op zondag 18 december 2005 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een traditionele Waxxer-actie...Volgens mij heb ik muziekfiles dusdanig verneukt dat ik ze niet meer kan branden.
wav-bestanden, ik heb het al met Media Player en Sonic RecordNow geprobeerd...quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat voor muziekbestanden wil je branden, en met welk programma?
quote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wav-bestanden, ik heb het al met Media Player en Sonic RecordNow geprobeerd...![]()
Ik heb zelfs even een topic gemaakt...![]()
Dat moet toch gewoon kunnen? Een audio-cd branden als je WAV's hebt?quote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wav-bestanden, ik heb het al met Media Player en Sonic RecordNow geprobeerd...![]()
Ik heb zelfs even een topic gemaakt...![]()
'tuurlijk, moet gewoon werken met nero oid. Misschien zijn de indexen van de bestanden vernaggelt, maar daar is wel een reparatietool voor op 't internet.quote:Op zondag 18 december 2005 17:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat moet toch gewoon kunnen? Een audio-cd branden als je WAV's hebt?
Yup, ik prefereer CDex te gebruiken, ook om on the fly muziek te rippen van cd enzoquote:Op zondag 18 december 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
Kun je op de één of andere manier weer MP3'tjes maken van wav-files?
Kijk!!quote:Op zondag 18 december 2005 17:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yup, ik prefereer CDex te gebruiken, ook om on the fly muziek te rippen van cd enzo
een leuke geile familiefilm halen?quote:Op zondag 18 december 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
*schaam*
Ik ga naar de videoland zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |