quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
"Met wie? Playboy? Alsnog 50.000 euro... maar dan ik naakt? okee"
[afbeelding]
Dat denk ik ook. Maar ik vind Ingrid dan weer ZO makkelijk en flauw als winnares.quote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef Arliator het volgende:
Volgens mij gaat het tussen Joost en Ingrid
quote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar is wel beter te pruimen nu, niet waar?
regenworm productiesquote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
"Met wie? Playboy? Alsnog 50.000 euro... maar dan ik naakt? okee"
[afbeelding]
Even????????????quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind Ingrid dan weer ZO makkelijk en flauw als winnares.
Even een lekker eindsprintje qua karakteropleving en dan toch de buit binnenhalen.
Joost is degene geweest die al die weken lang een echt backlash in populariteit heeft weten te voorkomen.
Ik vind dat hij het dan toch echt meer verdient.
En wanneer wordt die nu groen?quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Muerte het volgende:
Ik heb verschillende caps gemaakt van het huilen van Joost, maar echte tranen heb ik niet gezien en ook geen rode ogen van het huilen.
[afbeelding]
maar bij Joost zie ik die aasgierige blik van Brendaquote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind Ingrid dan weer ZO makkelijk en flauw als winnares.
Even een lekker eindsprintje qua karakteropleving en dan toch de buit binnenhalen.
Joost is degene geweest die al die weken lang een echt backlash in populariteit heeft weten te voorkomen.
Ja maar het idee dat dat geld dan naar Bren gaat.........quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik val bijna van mijn stoel afquote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Muerte het volgende:
Ik heb verschillende caps gemaakt van het huilen van Joost, maar echte tranen heb ik niet gezien en ook geen rode ogen van het huilen.
[afbeelding]
Ha angelquote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
Wat lees ik nu weer? Opgegeven?! Mietjes![]()
![]()
Lekker slapen Buuviequote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
de buuf gaat het buurmannetje even opzoeken! lekker slapen allemaal
(ik trek die zingende Lieske echt niet) En Roel is echt Lief de laatste tijd!
![]()
in principe nietquote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs voor bellen..maar dat doe ik uit principe niet...maar principes zijn om overtreden te worden.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
![]()
Truste buufquote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Ja, ze was helemaal niet populair toen ze Menno als psychopaat afschilderde, hem links liet liggen, met Chantal roddelde en de hele mikmak.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
![]()
Toch niet te geloven dat hij pas 21 jaar is.quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor een joint danquote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha angel
Nee hoor... respect omdat ze het toch zo lang hebben volgehouden.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
sure! ik schuim de melk vast op voor je cappucino!quote:
Ik ga ook. Alleen zoek ik het buurmannetje niet op maar bunnypa.quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Ze gaat vast in het pleidooi van donderdag zeggen dat ze met Joost naar de bahama's wil en dat hij daarom moet winnen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar het idee dat dat geld dan naar Bren gaat.........![]()
![]()
Ha lekker zorg ik voor het koekje.quote:Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sure! ik schuim de melk vast op voor je cappucino!![]()
tot morgen!
Ik ben dat écht niet vergeten hoor. Had 't er gister nog over.quote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, ze was helemaal niet populair toen ze Menno als psychopaat afschilderde, hem links liet liggen, met Chantal roddelde en de hele mikmak.
Nu is ze ineens heilig verklaard.
Makkelijk winnen zo.
Wij hebben respect voor de bewoners omdat ze zijn genaaid door BB.quote:Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kunnen ze nou zeggen dat ze 'm met opgeheven hoofd beëindigen? Ze hebben het gewoon niet gehaald.
[Robmode]KLAAR[/Robmode]
quote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ga ook. Alleen zoek ik het buurmannetje niet op maar bunnypa.![]()
Omdat wij beter weten.quote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef henk.jansen het volgende:
Er zijn hier toch een boel mensen die het allemaal beter weten, zonder de ervaring te hebben hoe het is om in dat huis te zitten.
Ik weet dat OOk niet hoe het is, en laat me daarom niet zo negatief uit over de prestaties van de bewoners.
Ga jezelf maar eens goed inbeelden wat je gevoel zou zijn in de situaties die er geweest zijn.
De meesten weten het allemaal beter als zij zelf in het huis zouden zitten.
Waarom zitten jullie er niet dan
Ik heb zelfs geen webcamquote:
Om afgezeken te worden door dat zooitje hierzo? Mij niet gezienquote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef henk.jansen het volgende:
Er zijn hier toch een boel mensen die het allemaal beter weten, zonder de ervaring te hebben hoe het is om in dat huis te zitten.
Ik weet dat OOk niet hoe het is, en laat me daarom niet zo negatief uit over de prestaties van de bewoners.
Ga jezelf maar eens goed inbeelden wat je gevoel zou zijn in de situaties die er geweest zijn.
Ja ja ben langzaam vanavond maar jippieeeequote:
Doeiquote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ga ook. Alleen zoek ik het buurmannetje niet op maar bunnypa.![]()
Belachelijk. Het mócht dus niet lukken?quote:Op zondag 18 december 2005 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wij hebben respect voor de bewoners omdat ze zijn genaaid door BB.
De minimale snelheid werd verhoogt van 24 tot 32 km per uur.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Belachelijk. Het mócht dus niet lukken?
Alles mag, niets hoeft.quote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
O ja dat is waarquote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef essie05 het volgende:
[..]
Haha ik ook niet...maar eh je staat wel in het smoelentopic?![]()
inderdaad en lieske en ingrid moesten nog zwaarder fietsen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mee eens, gedeeltelijk. Ik heb wel eens voorgesteld dat de mensen die het meeste kritiek hebben op de bewoners ook een keer in het huis gaan, en dan gelijkwaardige dingen meemaken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef henk.jansen het volgende:
JUIST! En nu KLAARquote:Op zondag 18 december 2005 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wij hebben respect voor de bewoners omdat ze zijn genaaid door BB.
De minimale snelheid werd verhoogt van 24 tot 32 km per uur.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 18 december 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Om afgezeken te worden door dat zooitje hierzo? Mij niet gezien![]()
Lieske, Ingrid, Joost, Roel, maar waarschijnlijk bedoel je iets andersquote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef rooie3 het volgende:
Heeft iemand nog de link van waar je gratis het BB magazine kan lezen,wil nog even iets weten.
Of weet iemand toevallig of er in dat Magazine al geschreven is,wie de finalisten zijn.
Ik ga snel ff kijkenquote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja dat is waarShit, als Nathalie daar maar niet gaat kijken
Is met gewone digitale camera genomenJe bent niet te erg geschrokken hoop ik he...
quote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja dat is waarShit, als Nathalie daar maar niet gaat kijken
Is met gewone digitale camera genomenJe bent niet te erg geschrokken hoop ik he...
Ik heb geen geluid, is dat dat liedje van zeven jaren lang? Wat zullen we drinken, wat een dorst?quote:
Ja he?quote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef yellowfirst het volgende:
[quote]Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar het idee dat dat geld dan naar Bren gaat.........![]()
![]()
[/quote
Dat idee kan de mens somber maken.![]()
Heel goed antwoord, dank jequote:Op zondag 18 december 2005 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
ik vind hun houding soms afgrijselijk, praten met de mond vol, smakken, met de schoenen op de bank, en zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen.
Maar ik ben dan waarschijnlijk een burgerlul die daar op let, terwijl ik niet altijd het toonbeeld ben van hoe het moet.![]()
Op zich een goed punt, maar ik vind wat sceptisme over de prestaties op sportief en uithoudingsgebied niet half zo erg als de manier waarop bewoners als Tanja, Chantal, Rob, Dido en Nathalie hier veroordeeld, uitgekotst en belachelijk gemaakt zijn door het niet bijster genuanceerde werkschuw tuig wat hier 24/7 schijnt te kunnen posten veel ernstiger, als we in die lijn gaan oordelen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef henk.jansen het volgende:
Yepz. Maar dan met zo'n rappert erbij.quote:Op zondag 18 december 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid, is dat dat liedje van zeven jaren lang? Wat zullen we drinken, wat een dorst?
Nou ik wilde weten of die namen daar in al stonden.quote:Op zondag 18 december 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske, Ingrid, Joost, Roel, maar waarschijnlijk bedoel je iets anders
quote:Op zondag 18 december 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid, is dat dat liedje van zeven jaren lang? Wat zullen we drinken, wat een dorst?
Ik weet niet eens meer of die er nog wel staat... als die op picsplace stond is die weg.quote:Op zondag 18 december 2005 00:31 schreef essie05 het volgende:
[..]
Chips heb nu slapende honden wakker gemaakt...je kan ff een mod opzoeken en om verwijdering vragen voordat je foto overal hangt en bij opsporing verzocht in beeld komt.
En nee niet geschrokken hoor![]()
Effe serieus, ik zou dus niet met mijn kop op tv hoeven. Al wachtte er twintig miljoen aan het eind.quote:
Ik had het al gezien hoor, maar was vergeten hoe je er uit zagquote:
Ik weet nou juist niet of dat nou wel in zijn voordeel gaat werkenquote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze gaat vast in het pleidooi van donderdag zeggen dat ze met Joost naar de bahama's wil en dat hij daarom moet winnen.![]()
Ha Sjetquote:
Er zijn nu mensen naar je op zoek in dat topic begrijp ik dus we zullen het zo weten..quote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of die er nog wel staat... als die op picsplace stond is die weg.
Dank jequote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had het al gezien hoor, maar was vergeten hoe je er uit zag![]()
Niks mis mee, en je komt me bekend voormaat weet niet waarvan
![]()
Kan ik ook eens lekker uitslapenquote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef regenworm het volgende:
valt me nog mee dat ze niet gelijk gaan slapen.
We hoeven niet voor 12:00 de streams aan te zetten die liggen dan nog te slapen.
Yessss, hoor ik net!quote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef yellowfirst het volgende:
Anouk?
Voor 20 miljoen loop ik 13 weken met een kabouterplopmuts opquote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe serieus, ik zou dus niet met mijn kop op tv hoeven. Al wachtte er twintig miljoen aan het eind.
Uit angst voor de caps van ForeverCapsquote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef henk.jansen het volgende:
Eensch (ook met Henk).quote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op zich een goed punt, maar ik vind wat sceptisme over de prestaties op sportief en uihoudingsgebied gebied niet half zo erg als de manier waarop bewoners als Tanja, Chantal, Rob, Dido en Nathalie hier veroordeeld, uitgekotst en belachelijk gemaakt zijn door het niet bijster genuanceerde werkschuw tuig wat hier 24/7 schijnt te kunnen posten veel ernstiger, als we in die lijn gaan oordelen.
Dus laten we dat maar niet doen.
vooral naaste familie?quote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb een bekend gezicht... meer mensen denken me te kennen
Laat ze het dan maar zeggenquote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik weet nou juist niet of dat nou wel in zijn voordeel gaat werken![]()
Dat bedoelde ik dus..alle hoop is dus op Brenda gericht.quote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik weet nou juist niet of dat nou wel in zijn voordeel gaat werken![]()
Nou ............als ik dat zeker zou wetenquote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe serieus, ik zou dus niet met mijn kop op tv hoeven. Al wachtte er twintig miljoen aan het eind.
HAHAHAHA!quote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen loop ik 13 weken met een kabouterplopmuts op
Maar het is dus papEgaai en dus niet papAgaai, als we toch bezig zijnquote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef ART het volgende:
[..]
Eensch (ook met Henk).
Wat me het meeste stoort is dat kleine details de bewoners weken, maanden lang op de meest grove, ongenuanceerde manier worden nagedragen. Inclusief het papagaaiengedrag (met tussen-n!) waar dit forum ook ernstig last van heeft.
Het stond dus alvast dat Nath zou gaan vertrekken dat is interessantquote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik wilde weten of die namen daar in al stonden.
Want toen de live net was afgelopen kon je het BB magazine al lezen met de 4 finalisten voorop.
Terwijl Naat er pass een kwartier uit was.
Hihi, had al ge-edit.quote:Op zondag 18 december 2005 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het is dus papEgaai en dus niet papAgaai, als we toch bezig zijn![]()
Wat nou weer?quote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
Op zich een goed punt, maar ik vind wat sceptisme over de prestaties op sportief en uithoudingsgebied gebied niet half zo erg als de manier waarop bewoners als Tanja, Chantal, Rob, Dido en Nathalie hier veroordeeld, uitgekotst en belachelijk gemaakt zijn door het niet bijster genuanceerde werkschuw tuig wat hier 24/7 schijnt te kunnen posten veel ernstiger, als we in die lijn gaan oordelen.
Dus laten we dat maar niet doen.
Ik heb wel een reputatie opgebouwd in ene merk ik...quote:Op zondag 18 december 2005 00:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uit angst voor de caps van ForeverCaps![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik wilde weten of die namen daar in al stonden.
Want toen de live net was afgelopen kon je het BB magazine al lezen met de 4 finalisten voorop.
Terwijl Naat er pass een kwartier uit was.
Ze kunnen toch meerdere edities klaar hebben staan van tevoren?Of ben ik nu te goed van vertrouwen?quote:Op zondag 18 december 2005 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het stond dus alvast dat Nath zou gaan vertrekken dat is interessant
Dat werkschuw was alleen als krachtterm toegevoegd, ik wilde het wat confronterender maken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Omdat ik toevallig werkschuw ben mag ik ineens geen ongenuanceerde mening meer hebben? Is dat nieuw, alleen loonslaven mogen lomp en dom oordelen over mensen die ze niet kennen?
Ik heb ook recht op een hekel.
Ja dat vond ik ook zo raar.quote:Op zondag 18 december 2005 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag bestquote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Omdat ik toevallig werkschuw ben mag ik ineens geen ongenuanceerde mening meer hebben? Is dat nieuw, alleen loonslaven mogen lomp en dom oordelen over mensen die ze niet kennen?
Om nog meer speculatie erin te gooien...quote:Op zondag 18 december 2005 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beetje wel jaquote:Op zondag 18 december 2005 00:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch meerdere edities klaar hebben staan van tevoren?Of ben ik nu te goed van vertrouwen?
Als je lang naar zo'n groep mensen kijkt, krijg je vanzelf voor- en afkeuren. Maar de manier waarop bijvoorbeeld Tanja hier is betiteld (het Z-woord, zal ik maar zeggen), alleen omdat ze zwanger was, vond ik gewoon niet door de beugel kunnen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat werkschuw was alleen als krachtterm toegevoegd, ik wilde het wat confronterender maken.
Het punt lag op een ander gebied.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel een reputatie opgebouwd in ene merk ik...
Je bent te goed van vertrouwenquote:Op zondag 18 december 2005 00:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch meerdere edities klaar hebben staan van tevoren?Of ben ik nu te goed van vertrouwen?
Dus geen Joost, zou mooi zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om nog meer speculatie erin te gooien...
In het veronicablad staat bij de finale van donderdag een foto... met Lieske, Ingrid en Roel
Dat vind ik dan wel weer een minpuntquote:Op zondag 18 december 2005 00:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ja maar zoals ik al eerder schreef zal je er niet op afgerekend worden omdat je al een goede reputatie hebt opgebouwd hier. Meestal maakt je goeie 'cleane' caps
Daar ben ik blij omquote:Op zondag 18 december 2005 00:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ja maar zoals ik al eerder schreef zal je er niet op afgerekend worden omdat je al een goede reputatie hebt opgebouwd hier. Meestal maakt je goeie 'cleane' caps
quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In het veronicablad staat bij de finale van donderdag een foto... met Lieske, Ingrid en Roel
Die was al zeker van een finaleplek bij drukkenquote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef yellowfirst het volgende:
![]()
[..]
Dus geen Joost, zou mooi zijn.![]()
Het zal wel weer toeval zijn maar ik vind het helemaal niet erg dat Nath is vertrokken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor jouw bestaat een ander hoofdstuk en die openen we hier nietquote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Maar met 'crackhoer' had je geen probleem, dus?quote:Op zondag 18 december 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Als je lang naar zo'n groep mensen kijkt, krijg je vanzelf voor- en afkeuren. Maar de manier waarop bijvoorbeeld Tanja hier is betiteld (het Z-woord, zal ik maar zeggen), alleen omdat ze zwanger was, vond ik gewoon niet door de beugel kunnen.
quote:
Hahahahaha, ik dus!quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen nu het veronicablad gepakt hebben om het te controleren en erachter komen dat het nog waar is ook
Denk ik ook.quote:
Dus wel. Hoewel ik nog wel begreep waar dat vandaan kwam.quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar met 'crackhoer' had je geen probleem, dus?
Foutje mijnerzijds..quote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die was al zeker van een finaleplek bij drukken![]()
*slik* .... gaan we schelden?quote:Op zondag 18 december 2005 00:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat wordt het, discoballen? Of toch andere ballen?
Je denkt toch niet dat ik de Veronicagids hebquote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen nu het veronicablad gepakt hebben om het te controleren en erachter komen dat het nog waar is ook
quote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Was nog in het begin een favouriet van Joost, maar dat is nu wel ff definitief over....![]()
Heb die gids niet,maar ik geloof jullie meteenquote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie je weinig, maar als je komt heb je wel altijd een leuk stuk,quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Maurisico het volgende:
zo vlak voor het slapen gaan nog even een PERSBERICHT
DONNER HEEFT INTERESSE IN BB-HUIS
Er heeft zich al een gegadigde gemeld om het huis na 23 december over te nemen. Niemand minder dan Minister Donner wil het huis gaan inzetten in zijn strijd tegen bolletjesslikkers.
Een woordvoerder van Donner bevestigde dit gerucht: "Het is ideaal, het huis is al eens gecontroleerd op brandveilgheid, niemand kan er makkelijk uit en er hangen overal camera's". "Bovendien wordt het dreigende vertrek uit de gemeente Haarlemmermeer moeiteloos opgevangen".
Ook Van de Tonnekreek ziet wel wat in het voorstel van Donner: "Stel je voor dat je de Nederlander in staat stelt om te stemmen om zijn favoriete bolletjesslikker!. Dat wordt een gegarandeerde hit"
De vraag of een en ander wel ethisch verantwoord is wordt door minister Donner luchtig verworpen. "Mensen afpijgeren op een fiets, nutteloos bonen laten tellen en zonder waarschuwing confronteren met Gerard Jolink, schurkt ook tegen de ethische grenzen aan. Ik zie hier geen enkel probleem".
Qui? Moi?quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb het opgezocht, maar ik heb blijkbaar geen recht op een hoofdstuk, dus daar hoor je mij niet over.quote:Op zondag 18 december 2005 00:44 schreef henk.jansen het volgende:
Voor jouw bestaat een ander hoofdstuk en die openen we hier niet![]()
Neuh, we waren een discussie proberen op te starten, en jij wou het over discoballen hebben, ik dacht misschien ben je van gedachte veranderd, en wil je het over andere ballen hebben, corpsballen, kerstballen, voetballen, hockeyballen, tennisballen, of wellicht nog andere ballen.quote:
Zo intressant ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Hmm inderdaad alleen Ingrid, Lieske en Roel staan erin![]()
Oh ja zoek me rot naar het smoelenboek maar kan het niet vinden!Iemand een linkje?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zie je weinig, maar als je komt heb je wel altijd een leuk stuk,gokje, schrijver van beroep?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo intressant ben ik nu ook weer niet hoor
Ik kan niet bij de link..staat niet op de laptop.quote:
Smoelenboek BB-forumers deel 4quote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Hmm inderdaad alleen Ingrid, Lieske en Roel staan erin![]()
Oh ja zoek me rot naar het smoelenboek maar kan het niet vinden!Iemand een linkje?
Ik ben dan ook later in dit forum gesprongen, dus dat zou heel veel verklarenquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dank je... ben geen schrijver van beroep maar werk wel op communicatie-afdeling en heb dito studie gedaan.. zit dus wel in de genen zou je kunnen zeggen.
Overigens is dat weinig zien iets van de laatste tijd, ik vermoed dat ik nog steeds in Arcees top 50 van meest postende BB-fokkers sta...
Soms zit het ook in de manier van brengen natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Pinball het volgende:
Maar met 'crackhoer' had je geen probleem, dus?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stond misschien al tijdens de live op de Talpasite,ik zag hem meteen na de live.quote:Op zondag 18 december 2005 00:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de link..staat niet op de laptop.
Maar ik kreeg de mail van de magazine trouwens pas een dag later,vandaar dat ik er geen vraagtekens bij had gezet.
Verdwaal niet he... slaap lekkerquote:
Ik kan natuurlijk niet voor Arcee spreken, maar bij mij sta je op 59 met 1594 posts.quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Maurisico het volgende:
Overigens is dat weinig zien iets van de laatste tijd, ik vermoed dat ik nog steeds in Arcees top 50 van meest postende BB-fokkers sta...
linkjequote:Op zondag 18 december 2005 00:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de link..staat niet op de laptop.
Maar ik kreeg de mail van de magazine trouwens pas een dag later,vandaar dat ik er geen vraagtekens bij had gezet.
Dan ga ik snel kijken.... zoeffffffffffquote:
Dus na een studie zit het in je genenquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Maurisico het volgende:
dank je... ben geen schrijver van beroep maar werk wel op communicatie-afdeling en heb dito studie gedaan.. zit dus wel in de genen zou je kunnen zeggen.
Wordt dat lijstje nog steeds gemaakt?quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nou precies, ik postte ooit in een topic over Tanja, ik geloof toen ze bij BVD zat, en je wilt niet weten wat voor imbecielen die je hier anders NOOIT ziet daar allemaal hun gal spuwden. Ik ben er weggegaan omdat ik er fysiek onpasselijk werd.quote:Op zondag 18 december 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Soms zit het ook in de manier van brengen natuurlijk.
Als APK schreeuwt "Joost moet dood!" compleet met megafoonsmiley, vind ik dat minder erg als wanneer 1 of andere geestelijk uitgedaagde jankt; "Ik wou dat Joost![]()
die mongool, dood neerviel, Wat een mongool!!
![]()
![]()
"
Net ff het verschil tussen met normaal gevoel voor nuance en vermaak naar een programma kijken, of echt hatelijk zijn tegen mensen die je niet eens kent.
Ja maar jij bent dan ook echt zo'n rebelquote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een minpunt![]()
Maar jij bent op een ander manier interessant. Vraag nu niet waarom, want die weet ik even nietquote:
Ja, ik wel, Roel verbleekt bij mij, als hij uit het huis is zal ik hem nog wat tips gevenquote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook echt zo'n rebel![]()
ok ok ..herstel.... ik vermoed dat ik in Arcees lijstje nog wel in de top 60 sta...quote:Op zondag 18 december 2005 00:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Arcee spreken, maar bij mij sta je op 59 met 1594 posts.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Arcee spreken, maar bij mij sta je op 59 met 1594 posts.
Ha, dan ben ik je gepasseerd.quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ok ok ..herstel.... ik vermoed dat ik in Arcees lijstje nog wel in de top 60 sta...![]()
Godverdomme Henk , nog scherp in de nacht....quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus na een studie zit het in je genen![]()
![]()
Ik heb hem stiekem wel even erbij gepaktquote:Op zondag 18 december 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik de Veronicagids heb![]()
Het is inderdaad lastig in te schatten hoe iemand dat echt bedoelt. Ik probeer elke dag wel iemand een fijne doodverwensing aan te smeren, maar ik zie dat zelf toch meer als het doodwensen van Dr. Evil in een film. Zolang die mensen in dat huis zitten zijn het toch meer personages dan echte persoonlijkheden voor mij.quote:Op zondag 18 december 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
Als APK schreeuwt "Joost moet dood!" compleet met megafoonsmiley, vind ik dat minder erg dan wanneer 1 of andere geestelijk uitgedaagde jankt; "Ik wou dat Joost![]()
![]()
![]()
"
Net ff het verschil tussen met normaal gevoel voor nuance en vermaak naar een programma kijken, of echt hatelijk zijn tegen mensen die je niet eens kent.
Ze hebben inmiddels de fietsopdracht opgegevenquote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef FuTilE het volgende:
Gebeurt er nog iets?
Och ja, dat hoor ik wel vakerquote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar jij bent op een ander manier interessant. Vraag nu niet waarom, want die weet ik even niet![]()
Echt waar joh....kom je nu vandaag voor het eerst tegen.....heb je eerst veel in andere topics gepost?quote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ha, dan ben ik je gepasseerd.
Maar of dat nu een compliment voor mij is![]()
Jij bent gewoon een stoer wijf, met je motor.quote:
Jij kan dat zo zien natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 00:54 schreef Pinball het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ga ik snel kijken.... zoeffffffffff![]()
Edit: Je staat er gezellig op Cuall![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Godverdomme Henk , nog scherp in de nacht...... ik bedoelde het zo niet , maar het staat er op deze manier wel erg rot....maar goed...tijd op de genen wat rust te gunnen...
Dat vind jijquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thnxxxx notarisquote:
Je tweelingbroertje Lamon denkt daar anders overquote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik heb hem stiekem wel even erbij gepakt![]()
Maar goed, de titel is ook wel eng. Er staat een foto van Ingrid, Roel en dat andere blonde wezen, met als titel (ja nou komt ie...): "Het huis uit!".
Josti it is! Helaas!
Bij mij doet hij het...quote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat vind jijDat bepaal ik wel oke??
![]()
[..]
Thnxxxx notarisHelaas zie ik een kruisje bij FB
![]()
Ik heb 'm wel gezienquote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Dus als APK schreeuwt, compleet met megafoon, schreeuwt JOOST MOET DOOD vind je dat erger dan wanneer iemand zegt: ik wou dat die achterlijke mongool van een Josti neerviel???? Ik vind beide net zo erg hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als APK schreeuwt "Joost moet dood!" compleet met megafoonsmiley, vind ik dat minder erg dan wanneer 1 of andere geestelijk uitgedaagde jankt; "Ik wou dat Joost![]()
![]()
![]()
"
Hier nietquote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
En? Kwam ik een beetje door de strenge keuring?quote:Op zondag 18 december 2005 01:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien![]()
![]()
![]()
Staan trouwens wel veel in zeg..... dat smoelenboek.
Ik en Lamon hadden laatst ook al een meningsverschilletje en toen zijn we officieel gescheiden.quote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je tweelingbroertje Lamon denkt daar anders over![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een stoer wijf, met je motor.
Jij wilt mij expres nooit begrijpen he?quote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dus als APK schreeuw, compleet met megafoon, schreeuwt JOOST MOET DOOD vind je dat erger dan wanneer iemand zegt: ik wou dat die achterlijke mongool van een Josti neerviel???? Ik vind beide net zo erg hoor.
Sjoe allemaal ballen, ik zou best wel willen skippyballen.... any way ik maakte maar een grap tegen je...dat moge duidelijk zijnquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, we waren een discussie proberen op te starten, en jij wou het over discoballen hebben, ik dacht misschien ben je van gedachte veranderd, en wil je het over andere ballen hebben, corpsballen, kerstballen, voetballen, hockeyballen, tennisballen, of wellicht nog andere ballen.
Maar ik schelden, neuh, doe ik wel tegen mensen waar ik zeker van weet dat ik het van ze kan winnen.
Ja, ik heb maar even een update gepost: 't BB5-forum: de stats - deel 3.quote:Op zondag 18 december 2005 01:01 schreef Lamon het volgende:
Jij kan dat zo zien natuurlijk.
Uit nieuwsgierigheid, omdat ik wel met regelmaat, maar toch op beperkte tijdstippen en met mate post. Sta ik eigenlijk uberhaupt al in de top 100?
Laat ik aan de vrouwen overquote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En? Kwam ik een beetje door de strenge keuring?![]()
Ondanks dat ze er toch redelijk hard voor gewerkt hadden?quote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben inmiddels de fietsopdracht opgegeven![]()
Dat is spijtigquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik en Lamon hadden laatst ook al een meningsverschilletje en toen zijn we officieel gescheiden.
Ja, die zien we niet meer terug voor het einde van BB. Mis je 'm?quote:Waar is Gert eigenlijk? Al op vakantie?
steenkapot, heb ik het idee.quote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef melke het volgende:
WattisermetRoel?
7e plekquote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar even een update gepost: 't BB5-forum: de stats - deel 3.
Ik sta op nr 55!quote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die mensen (bewoners) gewoon moet nemen zoals ze zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zolang die mensen in dat huis zitten zijn het toch meer personages dan echte persoonlijkheden voor mij.
quote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
Duidelijk, en van die grap snapte ik hoorquote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Sjoe allemaal ballen, ik zou best wel willen skippyballen.... any way ik maakte maar een grap tegen je...dat moge duidelijk zijn.. het is idd makkelijk om de bewoners te bekritiseren vanuit je huiskamer, daar geef ik je gelijk in, vandaar dat ik er ook nooit voor zou kiezen om in bb te gaan bivakeren... het nederlands oog is kritisch en dat terwijl we denken dat we zo'n tolerant volkje zijn?
Oh help, ik sta op nummer 16quote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Truste Maurisicoquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef Maurisico het volgende:
prettige nacht...morgen meer persberichten..![]()
Oke, ja ja ik geef het toe Lamon, ik wil je gewoon niet begrijpenquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij wilt mij expres nooit begrijpen he?
Geef maar toe.
Volgens mij welquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik en Lamon hadden laatst ook al een meningsverschilletje en toen zijn we officieel gescheiden.
Waar is Gert eigenlijk? Al op vakantie?
Ik een plek hoger jouquote:
Zeer eens Henk. Dat verdraai van namen heb ik ook nooit interessant gevonden.quote:Op zondag 18 december 2005 01:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die mensen (bewoners) gewoon moet nemen zoals ze zijn.![]()
Doodsverwensingen zijn al helemaal aan de orde in een tv/internet spel.![]()
De bewoners draaien niet door, maar wel sommige lezers/schrijvers van het forum.
Yo Pc eend heb jij mischien een filmpje van die Nathalie cap ?quote:Op zondag 18 december 2005 01:09 schreef PC eend het volgende:
Is dit de losers afterparty
Kan je dansend vieren dat je helemaal geen trek heb in nog een extra 50.000
Je bent al weg, maar nee, ik heb alleen hier gepost, kijk maar in mijn profiel.quote:Op zondag 18 december 2005 01:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Echt waar joh....kom je nu vandaag voor het eerst tegen.....heb je eerst veel in andere topics gepost?
Dat heeft ze toch gezegd toen ze de stukjes van thuis kregen te zien?quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef avonne het volgende:
Hoe weet Roel nu wat Dido's moeder over hem gezegd heeft?![]()
vreemd, ik vind jou juist altijd erg grofquote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef ART het volgende:
Zeer eens Henk. Dat verdraai van namen heb ik ook nooit interessant gevonden.
En ik probeer zelf nog wel enigszins genuanceerd te blijven (wat alleen bij Lieske niet altijd lukt).
Ik las vanmiddag ergens dat ie gek werd toen Rammstein werd gedraaid. Watjes als Joost mógen daar helemaal geen fan van zijn!quote:Op zondag 18 december 2005 01:13 schreef ART het volgende:
Joost kent in ieder geval zijn klassiekers.
Nr 54!!! Euhmmmmquote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
yeps.. ik weet het ...quote:Op zondag 18 december 2005 01:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Duidelijk, en van die grap snapte ik hoorik ging alleen door op die grap.
wanneer was dat?quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch gezegd toen ze de stukjes van thuis kregen te zien?
quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik een plek hoger jouDe spammerts als Scanman en Regenworm halen we nooit meer bij. Die staan op 10.000+
Was het maar waar, dan was ik ook beroemd nuquote:Op zondag 18 december 2005 01:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Yo Pc eend heb jij mischien een filmpje van die Nathalie cap ?![]()
Hee!! We zijn nog niet eens begonnen, ik had heb nog genoeg ballen om met je een discussie aan te gaan.quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
yeps.. ik weet het ...
hey leuk om even een balletje met je gespeeld te hebben, maar ik duik nu echt mijn bedje in .. slaap z8 jij ... ball with you later!![]()
Maar goed dat je haar niet even "privé wilde nemen"quote:Op zondag 18 december 2005 01:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee!! We zijn nog niet eens begonnen, ik had heb nog genoeg ballen om met je een discussie aan te gaan.
Maar goed, truste
Iedereen heeft zijn mankementenquote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef ART het volgende:
[..]
Zeer eens Henk. Dat verdraai van namen heb ik ook nooit interessant gevonden.
En ik probeer zelf nog wel enigszins genuanceerd te blijven (wat alleen bij Lieske niet altijd lukt).
Heeej hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 18 december 2005 01:16 schreef MissHobje het volgende:
OMG wat zijn ze actief
Ik probeerde op de BB site van T.. alles terug te lezen.. maar die doet natuurlijk weer vaag![]()
Ja hoorquote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahah, je hebt een goed geheugen, dat moet ik je nagevenquote:Op zondag 18 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar goed dat je haar niet even "privé wilde nemen"![]()
Pfff ik weet niet meer precies wanneer dat was,Rob en Chantal er toen in ieder geval nog in.Het was op een woensdag na het exitdiner.Mocht ik het vinden laat ik het je weten,maar de BB site vertoont kuren dus kan het even duren.quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer was dat?
Heb ik gemist, dat wil ik wel even opzoeken en nalezen.
quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef ART het volgende:
[..]
En ik vind Wup toevallig het beste voorbeeld dat ik ken van iemand die precies post zoals ik zou hopen dat users over BB zouden posten.quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
vreemd, ik vind jou juist altijd erg grof
Hehehe dat was gister, dat kan ik heus nog wel oplepelen met mijn Alzheimer.quote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, je hebt een goed geheugen, dat moet ik je nageven![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Je bent toch weer anders dan ik me had voorgesteld. Grappig is dat he, je maakt je toch voorstellingen bij mensen![]()
Rammstein??? Heb ik helemaal nooit gehoord..........quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag ergens dat ie gek werd toen Rammstein werd gedraaid. Watjes als Joost mógen daar helemaal geen fan van zijn!![]()
Om eerlijk te zijn wel ja.quote:Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is spijtig![]()
[..]
Ja, die zien we niet meer terug voor het einde van BB. Mis je 'm?![]()
Geen idee, wel raar iddquote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef avonne het volgende:
Hoe weet Roel nu wat Dido's moeder over hem gezegd heeft?![]()
Ieder mens heeft wel een gevoel hoe hard ze ook proberen over te komen op Fok!quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
[..]
vreemd, ik vind jou juist altijd erg grof
Dus jij bent nog niet zover als dat ik ben? Ik weet niet eens meer wat ik 2 minuten geleden heb gezegd. Ik heb ook eerst moeten teruglezen voordat ik reageerde op jequote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hehehe dat was gister, dat kan ik heus nog wel oplepelen met mijn Alzheimer.
Ja hoorquote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
*bloos*quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Lamon het volgende:
En ik vind Wup toevallig het beste voorbeeld dat ik ken van iemand die precies post zoals ik zou hopen dat users over BB zouden posten.
Gadver, wat ben ik soms een naar stuk slijm, maar het is wel waar.
Grappig... is misschien ook wel eens een leuk idee om te doen.quote:Op zondag 18 december 2005 01:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja hoorGek dat je mensen altijd anders voorsteld, zo had ik jou ouder en met donker haar voorgesteld
![]()
haha, mooi gezien jaquote:Op zondag 18 december 2005 01:21 schreef henk.jansen het volgende:
Ieder mens heeft wel een gevoel hoe hard ze ook proberen over te komen op Fok!
JIJ ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |