Dagje ouder, hè?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:38 schreef berney het volgende:
(nee ik val niet op vouwen)
OMG wat ben jij scherpquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dagje ouder, hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thx, Berney.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:58 schreef milagro het volgende:
[..]
staat er toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mondje!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Pinball het volgende:
Milagro.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pinball, long long long long time ago, before the wind before the snow :om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:38 schreef berney het volgende:
Wow wat leuk om iedereen eens te zien. Sanne wat ben je knap zeg en CW vind ik altijd al een mooie vrouw. (nee ik val niet op vouwen)
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Strawberry is bijna 13 Milagro.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn dochter en ik kan je verzekeren dat ik echt wel weet hoe oud ze isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In mijn fotoboek vertelde ze dat ze 22 januari 16 was geworden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze vertelt zelf heel wat anders, Scanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WAT?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, dat ben ik ook helemaal nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo vader zo dochter.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
In mijn fotoboek vertelde ze dat ze 22 januari 16 was geworden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan je best een leuk huis mee vullenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:58 schreef milagro het volgende:
Zo dan! Deeltje 4 alweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bocaj:
[afbeelding]
tm
jappie ( de enige échte man op de fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
H H Hquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Kan je best een leuk huis mee vullenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OT: helaas geen piccie van de doctorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh en waar is de link naar deel 3, kheb gehoord dat daar een leuke bank staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja ik ben het wel, hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WAT?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik ben het wel, hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik zal wel weer eens een nieuwere makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op mijn avatar ben ik 40 en nu ben ik 43om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oe...verse pron coming upquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik ben het wel, hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik zal wel weer eens een nieuwere makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op mijn avatar ben ik 40 en nu ben ik 43om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rijpe meedogenloze vrouwen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oe...verse pron coming upom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oud en met vouwen, that's mequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oe...verse pron coming upom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog lenig ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Oud en met vouwen, that's meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop