Yo Pc eend heb jij mischien een filmpje van die Nathalie cap ?quote:Op zondag 18 december 2005 01:09 schreef PC eend het volgende:
Is dit de losers afterparty
Kan je dansend vieren dat je helemaal geen trek heb in nog een extra 50.000
Je bent al weg, maar nee, ik heb alleen hier gepost, kijk maar in mijn profiel.quote:Op zondag 18 december 2005 01:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Echt waar joh....kom je nu vandaag voor het eerst tegen.....heb je eerst veel in andere topics gepost?
Dat heeft ze toch gezegd toen ze de stukjes van thuis kregen te zien?quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef avonne het volgende:
Hoe weet Roel nu wat Dido's moeder over hem gezegd heeft?![]()
vreemd, ik vind jou juist altijd erg grofquote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef ART het volgende:
Zeer eens Henk. Dat verdraai van namen heb ik ook nooit interessant gevonden.
En ik probeer zelf nog wel enigszins genuanceerd te blijven (wat alleen bij Lieske niet altijd lukt).
Ik las vanmiddag ergens dat ie gek werd toen Rammstein werd gedraaid. Watjes als Joost mógen daar helemaal geen fan van zijn!quote:Op zondag 18 december 2005 01:13 schreef ART het volgende:
Joost kent in ieder geval zijn klassiekers.
Nr 54!!! Euhmmmmquote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar even een update gepost: 't BB5-forum: de stats - deel 3.
yeps.. ik weet het ...quote:Op zondag 18 december 2005 01:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Duidelijk, en van die grap snapte ik hoorik ging alleen door op die grap.
wanneer was dat?quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch gezegd toen ze de stukjes van thuis kregen te zien?
quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik een plek hoger jouDe spammerts als Scanman en Regenworm halen we nooit meer bij. Die staan op 10.000+
Was het maar waar, dan was ik ook beroemd nuquote:Op zondag 18 december 2005 01:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Yo Pc eend heb jij mischien een filmpje van die Nathalie cap ?![]()
Hee!! We zijn nog niet eens begonnen, ik had heb nog genoeg ballen om met je een discussie aan te gaan.quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
yeps.. ik weet het ...
hey leuk om even een balletje met je gespeeld te hebben, maar ik duik nu echt mijn bedje in .. slaap z8 jij ... ball with you later!![]()
Maar goed dat je haar niet even "privé wilde nemen"quote:Op zondag 18 december 2005 01:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee!! We zijn nog niet eens begonnen, ik had heb nog genoeg ballen om met je een discussie aan te gaan.
Maar goed, truste
Iedereen heeft zijn mankementenquote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef ART het volgende:
[..]
Zeer eens Henk. Dat verdraai van namen heb ik ook nooit interessant gevonden.
En ik probeer zelf nog wel enigszins genuanceerd te blijven (wat alleen bij Lieske niet altijd lukt).
Heeej hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 18 december 2005 01:16 schreef MissHobje het volgende:
OMG wat zijn ze actief
Ik probeerde op de BB site van T.. alles terug te lezen.. maar die doet natuurlijk weer vaag![]()
Ja hoorquote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En? Kwam ik een beetje door de strenge keuring?![]()
Hahahah, je hebt een goed geheugen, dat moet ik je nagevenquote:Op zondag 18 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar goed dat je haar niet even "privé wilde nemen"![]()
Pfff ik weet niet meer precies wanneer dat was,Rob en Chantal er toen in ieder geval nog in.Het was op een woensdag na het exitdiner.Mocht ik het vinden laat ik het je weten,maar de BB site vertoont kuren dus kan het even duren.quote:Op zondag 18 december 2005 01:15 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer was dat?
Heb ik gemist, dat wil ik wel even opzoeken en nalezen.
quote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef ART het volgende:
[..]
En ik vind Wup toevallig het beste voorbeeld dat ik ken van iemand die precies post zoals ik zou hopen dat users over BB zouden posten.quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
vreemd, ik vind jou juist altijd erg grof
Hehehe dat was gister, dat kan ik heus nog wel oplepelen met mijn Alzheimer.quote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, je hebt een goed geheugen, dat moet ik je nageven![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Je bent toch weer anders dan ik me had voorgesteld. Grappig is dat he, je maakt je toch voorstellingen bij mensen![]()
Rammstein??? Heb ik helemaal nooit gehoord..........quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag ergens dat ie gek werd toen Rammstein werd gedraaid. Watjes als Joost mógen daar helemaal geen fan van zijn!![]()
Om eerlijk te zijn wel ja.quote:Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is spijtig![]()
[..]
Ja, die zien we niet meer terug voor het einde van BB. Mis je 'm?![]()
Geen idee, wel raar iddquote:Op zondag 18 december 2005 01:12 schreef avonne het volgende:
Hoe weet Roel nu wat Dido's moeder over hem gezegd heeft?![]()
Ieder mens heeft wel een gevoel hoe hard ze ook proberen over te komen op Fok!quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
[..]
vreemd, ik vind jou juist altijd erg grof
Dus jij bent nog niet zover als dat ik ben? Ik weet niet eens meer wat ik 2 minuten geleden heb gezegd. Ik heb ook eerst moeten teruglezen voordat ik reageerde op jequote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hehehe dat was gister, dat kan ik heus nog wel oplepelen met mijn Alzheimer.
Ja hoorquote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En? Kwam ik een beetje door de strenge keuring?![]()
*bloos*quote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef Lamon het volgende:
En ik vind Wup toevallig het beste voorbeeld dat ik ken van iemand die precies post zoals ik zou hopen dat users over BB zouden posten.
Gadver, wat ben ik soms een naar stuk slijm, maar het is wel waar.
Grappig... is misschien ook wel eens een leuk idee om te doen.quote:Op zondag 18 december 2005 01:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja hoorGek dat je mensen altijd anders voorsteld, zo had ik jou ouder en met donker haar voorgesteld
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |