Echt waar joh....kom je nu vandaag voor het eerst tegen.....heb je eerst veel in andere topics gepost?quote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ha, dan ben ik je gepasseerd.
Maar of dat nu een compliment voor mij is![]()
Jij bent gewoon een stoer wijf, met je motor.quote:
Jij kan dat zo zien natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 00:54 schreef Pinball het volgende:
Ik kan natuurlijk niet voor Arcee spreken, maar bij mij sta je op 59 met 1594 posts.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ga ik snel kijken.... zoeffffffffff![]()
Edit: Je staat er gezellig op Cuall![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Godverdomme Henk , nog scherp in de nacht...... ik bedoelde het zo niet , maar het staat er op deze manier wel erg rot....maar goed...tijd op de genen wat rust te gunnen...
Dat vind jijquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo intressant ben ik nu ook weer niet hoor
Thnxxxx notarisquote:
Je tweelingbroertje Lamon denkt daar anders overquote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik heb hem stiekem wel even erbij gepakt![]()
Maar goed, de titel is ook wel eng. Er staat een foto van Ingrid, Roel en dat andere blonde wezen, met als titel (ja nou komt ie...): "Het huis uit!".
Josti it is! Helaas!
Bij mij doet hij het...quote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat vind jijDat bepaal ik wel oke??
![]()
[..]
Thnxxxx notarisHelaas zie ik een kruisje bij FB
![]()
Ik heb 'm wel gezienquote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Dus als APK schreeuwt, compleet met megafoon, schreeuwt JOOST MOET DOOD vind je dat erger dan wanneer iemand zegt: ik wou dat die achterlijke mongool van een Josti neerviel???? Ik vind beide net zo erg hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Soms zit het ook in de manier van brengen natuurlijk.
Als APK schreeuwt "Joost moet dood!" compleet met megafoonsmiley, vind ik dat minder erg dan wanneer 1 of andere geestelijk uitgedaagde jankt; "Ik wou dat Joost![]()
die mongool, dood neerviel, Wat een mongool!!
![]()
![]()
"
Net ff het verschil tussen met normaal gevoel voor nuance en vermaak naar een programma kijken, of echt hatelijk zijn tegen mensen die je niet eens kent.
Hier nietquote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
En? Kwam ik een beetje door de strenge keuring?quote:Op zondag 18 december 2005 01:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien![]()
![]()
![]()
Staan trouwens wel veel in zeg..... dat smoelenboek.
Ik en Lamon hadden laatst ook al een meningsverschilletje en toen zijn we officieel gescheiden.quote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je tweelingbroertje Lamon denkt daar anders over![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een stoer wijf, met je motor.
Jij wilt mij expres nooit begrijpen he?quote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dus als APK schreeuw, compleet met megafoon, schreeuwt JOOST MOET DOOD vind je dat erger dan wanneer iemand zegt: ik wou dat die achterlijke mongool van een Josti neerviel???? Ik vind beide net zo erg hoor.
Sjoe allemaal ballen, ik zou best wel willen skippyballen.... any way ik maakte maar een grap tegen je...dat moge duidelijk zijnquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, we waren een discussie proberen op te starten, en jij wou het over discoballen hebben, ik dacht misschien ben je van gedachte veranderd, en wil je het over andere ballen hebben, corpsballen, kerstballen, voetballen, hockeyballen, tennisballen, of wellicht nog andere ballen.
Maar ik schelden, neuh, doe ik wel tegen mensen waar ik zeker van weet dat ik het van ze kan winnen.
Ja, ik heb maar even een update gepost: 't BB5-forum: de stats - deel 3.quote:Op zondag 18 december 2005 01:01 schreef Lamon het volgende:
Jij kan dat zo zien natuurlijk.
Uit nieuwsgierigheid, omdat ik wel met regelmaat, maar toch op beperkte tijdstippen en met mate post. Sta ik eigenlijk uberhaupt al in de top 100?
Laat ik aan de vrouwen overquote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En? Kwam ik een beetje door de strenge keuring?![]()
Ondanks dat ze er toch redelijk hard voor gewerkt hadden?quote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben inmiddels de fietsopdracht opgegeven![]()
Dat is spijtigquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik en Lamon hadden laatst ook al een meningsverschilletje en toen zijn we officieel gescheiden.
Ja, die zien we niet meer terug voor het einde van BB. Mis je 'm?quote:Waar is Gert eigenlijk? Al op vakantie?
steenkapot, heb ik het idee.quote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef melke het volgende:
WattisermetRoel?
7e plekquote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar even een update gepost: 't BB5-forum: de stats - deel 3.
Ik sta op nr 55!quote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die mensen (bewoners) gewoon moet nemen zoals ze zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zolang die mensen in dat huis zitten zijn het toch meer personages dan echte persoonlijkheden voor mij.
quote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
Duidelijk, en van die grap snapte ik hoorquote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Sjoe allemaal ballen, ik zou best wel willen skippyballen.... any way ik maakte maar een grap tegen je...dat moge duidelijk zijn.. het is idd makkelijk om de bewoners te bekritiseren vanuit je huiskamer, daar geef ik je gelijk in, vandaar dat ik er ook nooit voor zou kiezen om in bb te gaan bivakeren... het nederlands oog is kritisch en dat terwijl we denken dat we zo'n tolerant volkje zijn?
Oh help, ik sta op nummer 16quote:Op zondag 18 december 2005 01:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Truste Maurisicoquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef Maurisico het volgende:
prettige nacht...morgen meer persberichten..![]()
Oke, ja ja ik geef het toe Lamon, ik wil je gewoon niet begrijpenquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij wilt mij expres nooit begrijpen he?
Geef maar toe.
Volgens mij welquote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik en Lamon hadden laatst ook al een meningsverschilletje en toen zijn we officieel gescheiden.
Waar is Gert eigenlijk? Al op vakantie?
Ik een plek hoger jouquote:
Zeer eens Henk. Dat verdraai van namen heb ik ook nooit interessant gevonden.quote:Op zondag 18 december 2005 01:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die mensen (bewoners) gewoon moet nemen zoals ze zijn.![]()
Doodsverwensingen zijn al helemaal aan de orde in een tv/internet spel.![]()
De bewoners draaien niet door, maar wel sommige lezers/schrijvers van het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |