Qui? Moi?quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen nu het veronicablad gepakt hebben om het te controleren en erachter komen dat het nog waar is ook
quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen nu het veronicablad gepakt hebben om het te controleren en erachter komen dat het nog waar is ook
Ik heb het opgezocht, maar ik heb blijkbaar geen recht op een hoofdstuk, dus daar hoor je mij niet over.quote:Op zondag 18 december 2005 00:44 schreef henk.jansen het volgende:
Voor jouw bestaat een ander hoofdstuk en die openen we hier niet![]()
Neuh, we waren een discussie proberen op te starten, en jij wou het over discoballen hebben, ik dacht misschien ben je van gedachte veranderd, en wil je het over andere ballen hebben, corpsballen, kerstballen, voetballen, hockeyballen, tennisballen, of wellicht nog andere ballen.quote:
Zo intressant ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Hmm inderdaad alleen Ingrid, Lieske en Roel staan erin![]()
Oh ja zoek me rot naar het smoelenboek maar kan het niet vinden!Iemand een linkje?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zie je weinig, maar als je komt heb je wel altijd een leuk stuk,gokje, schrijver van beroep?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo intressant ben ik nu ook weer niet hoor
Ik kan niet bij de link..staat niet op de laptop.quote:
Smoelenboek BB-forumers deel 4quote:Op zondag 18 december 2005 00:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Hmm inderdaad alleen Ingrid, Lieske en Roel staan erin![]()
Oh ja zoek me rot naar het smoelenboek maar kan het niet vinden!Iemand een linkje?
Ik ben dan ook later in dit forum gesprongen, dus dat zou heel veel verklarenquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dank je... ben geen schrijver van beroep maar werk wel op communicatie-afdeling en heb dito studie gedaan.. zit dus wel in de genen zou je kunnen zeggen.
Overigens is dat weinig zien iets van de laatste tijd, ik vermoed dat ik nog steeds in Arcees top 50 van meest postende BB-fokkers sta...
Soms zit het ook in de manier van brengen natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Pinball het volgende:
Maar met 'crackhoer' had je geen probleem, dus?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo intressant ben ik nu ook weer niet hoor
Stond misschien al tijdens de live op de Talpasite,ik zag hem meteen na de live.quote:Op zondag 18 december 2005 00:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de link..staat niet op de laptop.
Maar ik kreeg de mail van de magazine trouwens pas een dag later,vandaar dat ik er geen vraagtekens bij had gezet.
Verdwaal niet he... slaap lekkerquote:
Ik kan natuurlijk niet voor Arcee spreken, maar bij mij sta je op 59 met 1594 posts.quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Maurisico het volgende:
Overigens is dat weinig zien iets van de laatste tijd, ik vermoed dat ik nog steeds in Arcees top 50 van meest postende BB-fokkers sta...
linkjequote:Op zondag 18 december 2005 00:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de link..staat niet op de laptop.
Maar ik kreeg de mail van de magazine trouwens pas een dag later,vandaar dat ik er geen vraagtekens bij had gezet.
Dan ga ik snel kijken.... zoeffffffffffquote:
Dus na een studie zit het in je genenquote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Maurisico het volgende:
dank je... ben geen schrijver van beroep maar werk wel op communicatie-afdeling en heb dito studie gedaan.. zit dus wel in de genen zou je kunnen zeggen.
Wordt dat lijstje nog steeds gemaakt?quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nou precies, ik postte ooit in een topic over Tanja, ik geloof toen ze bij BVD zat, en je wilt niet weten wat voor imbecielen die je hier anders NOOIT ziet daar allemaal hun gal spuwden. Ik ben er weggegaan omdat ik er fysiek onpasselijk werd.quote:Op zondag 18 december 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Soms zit het ook in de manier van brengen natuurlijk.
Als APK schreeuwt "Joost moet dood!" compleet met megafoonsmiley, vind ik dat minder erg als wanneer 1 of andere geestelijk uitgedaagde jankt; "Ik wou dat Joost![]()
die mongool, dood neerviel, Wat een mongool!!
![]()
![]()
"
Net ff het verschil tussen met normaal gevoel voor nuance en vermaak naar een programma kijken, of echt hatelijk zijn tegen mensen die je niet eens kent.
Ja maar jij bent dan ook echt zo'n rebelquote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een minpunt![]()
Maar jij bent op een ander manier interessant. Vraag nu niet waarom, want die weet ik even nietquote:
Ja, ik wel, Roel verbleekt bij mij, als hij uit het huis is zal ik hem nog wat tips gevenquote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook echt zo'n rebel![]()
ok ok ..herstel.... ik vermoed dat ik in Arcees lijstje nog wel in de top 60 sta...quote:Op zondag 18 december 2005 00:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Arcee spreken, maar bij mij sta je op 59 met 1594 posts.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Arcee spreken, maar bij mij sta je op 59 met 1594 posts.
Ha, dan ben ik je gepasseerd.quote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ok ok ..herstel.... ik vermoed dat ik in Arcees lijstje nog wel in de top 60 sta...![]()
Godverdomme Henk , nog scherp in de nacht....quote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus na een studie zit het in je genen![]()
![]()
Ik heb hem stiekem wel even erbij gepaktquote:Op zondag 18 december 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik de Veronicagids heb![]()
Het is inderdaad lastig in te schatten hoe iemand dat echt bedoelt. Ik probeer elke dag wel iemand een fijne doodverwensing aan te smeren, maar ik zie dat zelf toch meer als het doodwensen van Dr. Evil in een film. Zolang die mensen in dat huis zitten zijn het toch meer personages dan echte persoonlijkheden voor mij.quote:Op zondag 18 december 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
Soms zit het ook in de manier van brengen natuurlijk.
Als APK schreeuwt "Joost moet dood!" compleet met megafoonsmiley, vind ik dat minder erg dan wanneer 1 of andere geestelijk uitgedaagde jankt; "Ik wou dat Joost![]()
die mongool, dood neerviel, Wat een mongool!!
![]()
![]()
"
Net ff het verschil tussen met normaal gevoel voor nuance en vermaak naar een programma kijken, of echt hatelijk zijn tegen mensen die je niet eens kent.
Ze hebben inmiddels de fietsopdracht opgegevenquote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef FuTilE het volgende:
Gebeurt er nog iets?
Och ja, dat hoor ik wel vakerquote:Op zondag 18 december 2005 00:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar jij bent op een ander manier interessant. Vraag nu niet waarom, want die weet ik even niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |