vooral naaste familie?quote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb een bekend gezicht... meer mensen denken me te kennen
Laat ze het dan maar zeggenquote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik weet nou juist niet of dat nou wel in zijn voordeel gaat werken![]()
Dat bedoelde ik dus..alle hoop is dus op Brenda gericht.quote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik weet nou juist niet of dat nou wel in zijn voordeel gaat werken![]()
Nou ............als ik dat zeker zou wetenquote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe serieus, ik zou dus niet met mijn kop op tv hoeven. Al wachtte er twintig miljoen aan het eind.
HAHAHAHA!quote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen loop ik 13 weken met een kabouterplopmuts op
Maar het is dus papEgaai en dus niet papAgaai, als we toch bezig zijnquote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef ART het volgende:
[..]
Eensch (ook met Henk).
Wat me het meeste stoort is dat kleine details de bewoners weken, maanden lang op de meest grove, ongenuanceerde manier worden nagedragen. Inclusief het papagaaiengedrag (met tussen-n!) waar dit forum ook ernstig last van heeft.
Het stond dus alvast dat Nath zou gaan vertrekken dat is interessantquote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik wilde weten of die namen daar in al stonden.
Want toen de live net was afgelopen kon je het BB magazine al lezen met de 4 finalisten voorop.
Terwijl Naat er pass een kwartier uit was.
Hihi, had al ge-edit.quote:Op zondag 18 december 2005 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het is dus papEgaai en dus niet papAgaai, als we toch bezig zijn![]()
Wat nou weer?quote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
Op zich een goed punt, maar ik vind wat sceptisme over de prestaties op sportief en uithoudingsgebied gebied niet half zo erg als de manier waarop bewoners als Tanja, Chantal, Rob, Dido en Nathalie hier veroordeeld, uitgekotst en belachelijk gemaakt zijn door het niet bijster genuanceerde werkschuw tuig wat hier 24/7 schijnt te kunnen posten veel ernstiger, als we in die lijn gaan oordelen.
Dus laten we dat maar niet doen.
Ik heb wel een reputatie opgebouwd in ene merk ik...quote:Op zondag 18 december 2005 00:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uit angst voor de caps van ForeverCaps![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 00:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik wilde weten of die namen daar in al stonden.
Want toen de live net was afgelopen kon je het BB magazine al lezen met de 4 finalisten voorop.
Terwijl Naat er pass een kwartier uit was.
Ze kunnen toch meerdere edities klaar hebben staan van tevoren?Of ben ik nu te goed van vertrouwen?quote:Op zondag 18 december 2005 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het stond dus alvast dat Nath zou gaan vertrekken dat is interessant
Dat werkschuw was alleen als krachtterm toegevoegd, ik wilde het wat confronterender maken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Omdat ik toevallig werkschuw ben mag ik ineens geen ongenuanceerde mening meer hebben? Is dat nieuw, alleen loonslaven mogen lomp en dom oordelen over mensen die ze niet kennen?
Ik heb ook recht op een hekel.
Ja dat vond ik ook zo raar.quote:Op zondag 18 december 2005 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag bestquote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Omdat ik toevallig werkschuw ben mag ik ineens geen ongenuanceerde mening meer hebben? Is dat nieuw, alleen loonslaven mogen lomp en dom oordelen over mensen die ze niet kennen?
Om nog meer speculatie erin te gooien...quote:Op zondag 18 december 2005 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beetje wel jaquote:Op zondag 18 december 2005 00:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch meerdere edities klaar hebben staan van tevoren?Of ben ik nu te goed van vertrouwen?
Als je lang naar zo'n groep mensen kijkt, krijg je vanzelf voor- en afkeuren. Maar de manier waarop bijvoorbeeld Tanja hier is betiteld (het Z-woord, zal ik maar zeggen), alleen omdat ze zwanger was, vond ik gewoon niet door de beugel kunnen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat werkschuw was alleen als krachtterm toegevoegd, ik wilde het wat confronterender maken.
Het punt lag op een ander gebied.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb wel een reputatie opgebouwd in ene merk ik...
Je bent te goed van vertrouwenquote:Op zondag 18 december 2005 00:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch meerdere edities klaar hebben staan van tevoren?Of ben ik nu te goed van vertrouwen?
Dus geen Joost, zou mooi zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om nog meer speculatie erin te gooien...
In het veronicablad staat bij de finale van donderdag een foto... met Lieske, Ingrid en Roel
Dat vind ik dan wel weer een minpuntquote:Op zondag 18 december 2005 00:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ja maar zoals ik al eerder schreef zal je er niet op afgerekend worden omdat je al een goede reputatie hebt opgebouwd hier. Meestal maakt je goeie 'cleane' caps
Daar ben ik blij omquote:Op zondag 18 december 2005 00:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ja maar zoals ik al eerder schreef zal je er niet op afgerekend worden omdat je al een goede reputatie hebt opgebouwd hier. Meestal maakt je goeie 'cleane' caps
quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In het veronicablad staat bij de finale van donderdag een foto... met Lieske, Ingrid en Roel
Die was al zeker van een finaleplek bij drukkenquote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef yellowfirst het volgende:
![]()
[..]
Dus geen Joost, zou mooi zijn.![]()
Het zal wel weer toeval zijn maar ik vind het helemaal niet erg dat Nath is vertrokken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor jouw bestaat een ander hoofdstuk en die openen we hier nietquote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Maar met 'crackhoer' had je geen probleem, dus?quote:Op zondag 18 december 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Als je lang naar zo'n groep mensen kijkt, krijg je vanzelf voor- en afkeuren. Maar de manier waarop bijvoorbeeld Tanja hier is betiteld (het Z-woord, zal ik maar zeggen), alleen omdat ze zwanger was, vond ik gewoon niet door de beugel kunnen.
quote:
Hahahahaha, ik dus!quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen nu het veronicablad gepakt hebben om het te controleren en erachter komen dat het nog waar is ook
Denk ik ook.quote:
Dus wel. Hoewel ik nog wel begreep waar dat vandaan kwam.quote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar met 'crackhoer' had je geen probleem, dus?
Foutje mijnerzijds..quote:Op zondag 18 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die was al zeker van een finaleplek bij drukken![]()
*slik* .... gaan we schelden?quote:Op zondag 18 december 2005 00:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat wordt het, discoballen? Of toch andere ballen?
Je denkt toch niet dat ik de Veronicagids hebquote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen nu het veronicablad gepakt hebben om het te controleren en erachter komen dat het nog waar is ook
quote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Was nog in het begin een favouriet van Joost, maar dat is nu wel ff definitief over....![]()
Heb die gids niet,maar ik geloof jullie meteenquote:Op zondag 18 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie je weinig, maar als je komt heb je wel altijd een leuk stuk,quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Maurisico het volgende:
zo vlak voor het slapen gaan nog even een PERSBERICHT
DONNER HEEFT INTERESSE IN BB-HUIS
Er heeft zich al een gegadigde gemeld om het huis na 23 december over te nemen. Niemand minder dan Minister Donner wil het huis gaan inzetten in zijn strijd tegen bolletjesslikkers.
Een woordvoerder van Donner bevestigde dit gerucht: "Het is ideaal, het huis is al eens gecontroleerd op brandveilgheid, niemand kan er makkelijk uit en er hangen overal camera's". "Bovendien wordt het dreigende vertrek uit de gemeente Haarlemmermeer moeiteloos opgevangen".
Ook Van de Tonnekreek ziet wel wat in het voorstel van Donner: "Stel je voor dat je de Nederlander in staat stelt om te stemmen om zijn favoriete bolletjesslikker!. Dat wordt een gegarandeerde hit"
De vraag of een en ander wel ethisch verantwoord is wordt door minister Donner luchtig verworpen. "Mensen afpijgeren op een fiets, nutteloos bonen laten tellen en zonder waarschuwing confronteren met Gerard Jolink, schurkt ook tegen de ethische grenzen aan. Ik zie hier geen enkel probleem".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |