quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
"Met wie? Playboy? Alsnog 50.000 euro... maar dan ik naakt? okee"
[afbeelding]
Dat denk ik ook. Maar ik vind Ingrid dan weer ZO makkelijk en flauw als winnares.quote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef Arliator het volgende:
Volgens mij gaat het tussen Joost en Ingrid
quote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar is wel beter te pruimen nu, niet waar?
regenworm productiesquote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
"Met wie? Playboy? Alsnog 50.000 euro... maar dan ik naakt? okee"
[afbeelding]
Even????????????quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind Ingrid dan weer ZO makkelijk en flauw als winnares.
Even een lekker eindsprintje qua karakteropleving en dan toch de buit binnenhalen.
Joost is degene geweest die al die weken lang een echt backlash in populariteit heeft weten te voorkomen.
Ik vind dat hij het dan toch echt meer verdient.
En wanneer wordt die nu groen?quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Muerte het volgende:
Ik heb verschillende caps gemaakt van het huilen van Joost, maar echte tranen heb ik niet gezien en ook geen rode ogen van het huilen.
[afbeelding]
maar bij Joost zie ik die aasgierige blik van Brendaquote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind Ingrid dan weer ZO makkelijk en flauw als winnares.
Even een lekker eindsprintje qua karakteropleving en dan toch de buit binnenhalen.
Joost is degene geweest die al die weken lang een echt backlash in populariteit heeft weten te voorkomen.
Ja maar het idee dat dat geld dan naar Bren gaat.........quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik val bijna van mijn stoel afquote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Muerte het volgende:
Ik heb verschillende caps gemaakt van het huilen van Joost, maar echte tranen heb ik niet gezien en ook geen rode ogen van het huilen.
[afbeelding]
Ha angelquote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
Wat lees ik nu weer? Opgegeven?! Mietjes![]()
![]()
Lekker slapen Buuviequote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
de buuf gaat het buurmannetje even opzoeken! lekker slapen allemaal
(ik trek die zingende Lieske echt niet) En Roel is echt Lief de laatste tijd!
![]()
in principe nietquote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs voor bellen..maar dat doe ik uit principe niet...maar principes zijn om overtreden te worden.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
![]()
Truste buufquote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Ja, ze was helemaal niet populair toen ze Menno als psychopaat afschilderde, hem links liet liggen, met Chantal roddelde en de hele mikmak.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
![]()
Toch niet te geloven dat hij pas 21 jaar is.quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor een joint danquote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha angel
Nee hoor... respect omdat ze het toch zo lang hebben volgehouden.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
sure! ik schuim de melk vast op voor je cappucino!quote:
Ik ga ook. Alleen zoek ik het buurmannetje niet op maar bunnypa.quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Ze gaat vast in het pleidooi van donderdag zeggen dat ze met Joost naar de bahama's wil en dat hij daarom moet winnen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar het idee dat dat geld dan naar Bren gaat.........![]()
![]()
Ha lekker zorg ik voor het koekje.quote:Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sure! ik schuim de melk vast op voor je cappucino!![]()
tot morgen!
Ik ben dat écht niet vergeten hoor. Had 't er gister nog over.quote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, ze was helemaal niet populair toen ze Menno als psychopaat afschilderde, hem links liet liggen, met Chantal roddelde en de hele mikmak.
Nu is ze ineens heilig verklaard.
Makkelijk winnen zo.
Wij hebben respect voor de bewoners omdat ze zijn genaaid door BB.quote:Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kunnen ze nou zeggen dat ze 'm met opgeheven hoofd beëindigen? Ze hebben het gewoon niet gehaald.
[Robmode]KLAAR[/Robmode]
quote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ga ook. Alleen zoek ik het buurmannetje niet op maar bunnypa.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |