quote:Op zondag 18 december 2005 00:10 schreef D.Rose het volgende:
Als er iets erger is dan mensen die het hele nummer meezingen is mensen die maar 1 regel kennen en dan alleen die regel telkens meezingen
bij mij ook, maar de laatste 2 / 3 weken valt ze behoorlijk tegenquote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef kissa het volgende:
En Lieske is vrij lang mijn favoriet geweest![]()
Ja hoor. Het is een jongen met karakter. Soms temperamentvol (met uitschieters door het rooie.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Je snapt toch geen pepernoot van die jongen![]()
Dat snap ik best Sjet,maar het kan ook wel iets minder hoor.Ik vind het erg overdreven.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef Sjet het volgende:
Ik snap het wel van Joost hoor.... dat is ontlading.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs voor bellen..maar dat doe ik uit principe niet...maar principes zijn om overtreden te worden.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef MissX het volgende:
[..]
Ingrid is zoo leuk geworden sinds Chantal weg is. Ze is nu echt zichzelf, een leuk wijf!
Ze is gewoon uitgelaten omdat deze opdracht voorbij is.quote:Op zondag 18 december 2005 00:11 schreef kissa het volgende:
Het klopt inderdaad niet dat Lieske nu loopt te swingen
hahaha je zou het bijna gaan doen hequote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs voor bellen..maar dat doe ik uit principe niet...maar principes zijn om overtreden te worden.![]()
Zal het helpen dan bel ik ook een keer mee.quote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs voor bellen..maar dat doe ik uit principe niet...maar principes zijn om overtreden te worden.![]()
Och zolang er niemand mee luistert, geeft het niks hoor.quote:
Erruggg is dat he rooie??quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We krijgen BB trekjes.
Betrap mezelf er al op dat ik droom over BB.
Maar is wel beter te pruimen nu, niet waar?quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |