Een kwartetje? Die hebben we nog niet gezien bij BBquote:Op zondag 18 december 2005 00:06 schreef bunnyma het volgende:
Zo, 30 uur geen rust, dan nu muziek en drank...... over 1 uur duikt Roel met Lieske en Joost met Ingrid in bed.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef ART het volgende:
Ah, nu gaat Joost huilen. Hoezo camerageil.
Ooh sorry ik zie je niet meer over het hoofd hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee ik niet....
Je vroeg gister of ik er de hele tijd al was en je me over het hoofd had gezien of dat ik net binnen kwam![]()
Hear! Hear!quote:Op zondag 18 december 2005 00:07 schreef Fatalspeed het volgende:
vreselijk irritant kind die lieske
Hij is kapot,maar heeft toch mooi de eer dat hij niet opgaf.quote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef essie05 het volgende:
En Joost doet weer ff lekker overdreven dramatisch....alles voor de kijkcijfers.
Van Joost krijg je spontaan....quote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef ART het volgende:
Ah, nu gaat Joost huilen. Hoezo camerageil.
Ga ik ook voorquote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef bunnyma het volgende:
Reactie Ingrid is ook TOP![]()
Zij is ook wel een winnaar.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:09 schreef SuperMOM het volgende:
ik ben er weer pffffff lag er steeds af
[..]
Ooh sorry ik zie je niet meer over het hoofd hoor
![]()
Je snapt toch geen pepernoot van die jongenquote:Op zondag 18 december 2005 00:11 schreef ART het volgende:
Roel is echt top nu. Hij motiveert. Hij relativeert. Hij baalt, maar ziet het toch als een mooie ervaring.
Flex.
Ingrid is zoo leuk geworden sinds Chantal weg is. Ze is nu echt zichzelf, een leuk wijf!quote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef bunnyma het volgende:
Reactie Ingrid is ook TOP![]()
Zij is ook wel een winnaar.
Nog minder zelfs.quote:Op zondag 18 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Je snapt toch geen pepernoot van die jongen![]()
Ingrid wordt winnaar van BB5quote:Op zondag 18 december 2005 00:10 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan me voorstellen wat Ingrid zegt: "We moeten er eerst vrede mee hebben en dat hebben we nog niet".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |