Kerstballen? Zoals in korpsballen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Hahaha..... we kunnen het gaan hebben over kerstballen? Leuk thema zo in dit tijd van het jaar..... ok i'm lost, snij jij maar een onderwerpje aan... i'm all eye's
Dat klopt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
is het niet veel vermoeiender om steeds even heel hard te gaan? constant tempo is toch beter vol te houden? (ook al is het een lance armstrong wint de tour bergop tempo)
nou volgens Roel doen die van hem het nog niet met de kerstquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Hahaha..... we kunnen het gaan hebben over kerstballen? Leuk thema zo in dit tijd van het jaar..... ok i'm lost, snij jij maar een onderwerpje aan... i'm all eye's
Met hun gezondheid spelen? Ze kunnen toch zelf beslissen dat ze stoppen of niet? Het is toch niet zo dat ze bij voorbaat het recht hadden iedere opdracht te halen of zo? Er mogen er toch best mislukken? Kom op zeg! Het zijn volwassen mensen daar in dat huis, hoor!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dat is een geldige reden om nu met hun gezondheid te spelenIk vind het laag. Dan hadden ze de opdrachten gedoseerd moeilijker moeten maken en niet nu ineens een onhaalbare opdracht
![]()
Ik zat ook te denken, doet hij dit omdat hij diep van binnen beseft, dat het televisieminuten oplevertquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Toch wil Joost weer het laatste woord hebben.
Weet soms niet meer wat ik van hem moet vinden.
Vindt er maar niets maar van.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Toch wil Joost weer het laatste woord hebben.
Weet soms niet meer wat ik van hem moet vinden.
Pfff erg zware opdracht hoor! Kan me voorstellen dat ze er doorheen zittenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef melke het volgende:
[..]
Fiets stress. Bijna opgave. Gehuil en ellende!
Haaaaai Sjetquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Hoi SuperMem
![]()
![]()
Was gister net te laat om je vraag te beantwoorden.... je was net weg...
Maarrrrr..... hoi!!!![]()
Nee ik niet....quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pfff erg zware opdracht hoor! Kan me voorstellen dat ze er doorheen zitten![]()
[..]
Haaaaai Sjet![]()
Euhmmm welke vraag was dat ook al weer? Was laat weet je
(oh ja, ik lag er even af, jullie ook?)
Bespeur ik medelijden? Niet doen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:30 schreef Kinga het volgende:
Ongelooflijk, nee. Ik vind het zielig voor ze, echt.
Hij weet altijd de juiste momenten uit te pikken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken, doet hij dit omdat hij diep van binnen beseft, dat het televisieminuten oplevert
Nee, eerst nog even een rondje zelfverheerlijking.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
Douchen en slapen
Nee, lekker warm bubbelenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
Douchen en slapen
Ze hebben goede pijnstillers.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:32 schreef MissX het volgende:
Ik heb nu al medelijden met hoe ze zich de komende dagen gaan voelen. Wat zullen zij een pijn hebben.
Hoezo gladjanus?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij weet altijd de juiste momenten uit te pikken.
BB duurt voor hem misschien net een week te lang.
Hoor in mijn omgeving ook te vaak nu dat ze aan Joost gaan twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |