Ja dat is het ook, maar anders gaat die lamp uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:46 schreef nicoleV het volgende:
Ja maar wat is kapot fietsen mensen....Ik vind dit tempo wel belachelijk hoog hoor
Ik denk 't ook niet......... Ik haat fietsen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:49 schreef Marrije het volgende:
Ik zou de uitdaging niet eens zijn aangegaan![]()
Yeah....zijn ze toch ook....maar het tempo mag wel ietsje lager......Soms weet je zelf toch wel dat je met sporten heel ver moet gaan.....dan denk je dat alles zeer en kapot is....maar de volgende dag valt het reuze mee....quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar anders gaat die lamp uit.
Maarre... ik snap het ff niet; daarnet noem je ze nog watjes?![]()
Hallo.... lees jij eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:53 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Yeah....zijn ze toch ook....maar het tempo mag wel ietsje lager......Soms weet je zelf toch wel dat je met sporten heel ver moet gaan.....dan denk je dat alles zeer en kapot is....maar de volgende dag valt het reuze mee....
Ja maar een knieblessure is een heel gevoelige blessure. Voor je het weet heb je hem weer terug. Vriendin van mij met skien. Eerste dag niets aan de hand, dag erna blessure terug. Zoiets moet je niet onderschattenquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:53 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Yeah....zijn ze toch ook....maar het tempo mag wel ietsje lager......Soms weet je zelf toch wel dat je met sporten heel ver moet gaan.....dan denk je dat alles zeer en kapot is....maar de volgende dag valt het reuze mee....
Ik denk dat ze bedoelt dat BB het tempo moet verlagen (en dus ook de lamp aanpassen).quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hallo.... lees jij eigenlijk wel?
Als ze langzamer gaan fietsen dat gaat die lamp uit!
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat BB het tempo moet verlagen (en dus ook de lamp aanpassen).
Ja ik lees wel, ok ik ben wel net mijn bed uit.....maar ik bedoel inderdaad dat BB het tempo wel wat mag aanpassen....dus ook de lamp....ik snap heus wel dat ie nu anders uit zou gaan als ze langzamer zouden fietsen duh....quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat BB het tempo moet verlagen (en dus ook de lamp aanpassen).
Je schreef het niet zo duidelijk duhquote:Op zaterdag 17 december 2005 09:02 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Ja ik lees wel, ok ik ben wel net mijn bed uit.....maar ik bedoel inderdaad dat BB het tempo wel wat mag aanpassen....dus ook de lamp....ik snap heus wel dat ie nu anders uit zou gaan als ze langzamer zouden fietsen duh....![]()
Een Nathalie imitatie maar ze heeft het niet helemaal door.quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:13 schreef I_doubt het volgende:
Môgguh
hoe gaat het met de lijdensweg van het kwartet??
Ja, absoluut!quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:25 schreef nicoleV het volgende:
Vinden jullie trouwens dat vrouwen fysiek net zoveel aankunnen als mannen?
Meestal niet neequote:Op zaterdag 17 december 2005 09:25 schreef nicoleV het volgende:
Nee. Daarvoor is de opbouw van het lichaam [spieren, etc] te verschillend. Al vind ik wel dat deze 2 dames een goede poging doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:25 schreef nicoleV het volgende:
Ik haat het om toe te geven.....maar ik heb afgelopen zomer 4 maanden in LA gewoond....en toen ging ik 3 a 4 per week mountainbiken met mijn vriend daar.....maar ik heb hem nooit bij kunnen houden...quote:
Die ervaring heb ik precies met mijn vriendinnen. Er zijn zat vrouwen die me naar huis fietsen mar gemiddeld genomen kan ik meer aan dan de meeste vrouwen van mijn leeftijd en trainingstoestand en ik denk dat dat wel een algemeen geaccepteerd feit is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:35 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Ik haat het om toe te geven.....maar ik heb afgelopen zomer 4 maanden in LA gewoond....en toen ging ik 3 a 4 per week mountainbiken met mijn vriend daar.....maar ik heb hem nooit bij kunnen houden...
Tot zondagmiddag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:41 schreef farceman het volgende:
Tot hoe laat zouden ze nog moeten?
En zo verlopen drie van de laatste 6 dagen dus zonder dat er iets noemenswaardigs kan gebeuren.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sjees... wat klinkt dat nog ver weg![]()
Pffffffffffffffffffffffff niet normaal.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tot morgenmiddag 5 uur en dat zijn nog aardig wat kilometers fietsen.
Ja dat belooft wat voor de komende weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 09:55 schreef Muerte het volgende:
En als ze het volhouden tot het einde, kan ik wel raden wat ze daarna gaan doen.![]()
Dan krijg ik misschien eindelijk dat boek uit waar ik al weer veel te lang over doe dankzij BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:01 schreef Sjet het volgende:
Okay, kunnen wij nu net zo goed ophouden met kijken
Welk boek?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan krijg ik misschien eindelijk dat boek uit waar ik al weer veel te lang over doe dankzij BB![]()
Als je maar niet stopt met posten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:01 schreef Sjet het volgende:
Okay, kunnen wij nu net zo goed ophouden met kijken
Moeten we mss ook maar een schema opstellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:10 schreef F4iTH het volgende:
Die fietsopdracht is geloof ik net zo haalbaar als die 1000ste topic van ons
Haalbaar dus!quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:10 schreef F4iTH het volgende:
Die fietsopdracht is geloof ik net zo haalbaar als die 1000ste topic van ons
Ik lees 'The Coup' van John Updikequote:
Lijkt me inderdaad niet gemakkelijk om 'erbij' te lezen....... Voor jou maar te hopen dat het nog even heeeeeeeeeeeeeeeeeel saai blijftquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees 'The Coup' van John UpdikeEen prachtig geschreven boek over een fictief afrikaans land, geschreven uit het gezichtpunt van een ex dictator die er een islamitisch marxistische staat van wou maken.
Het taalgebruik is superb, soms woestijndroog soms weids als de Sahara en poetisch maar niet eenvoudig dus ik kan geen twee dingen tegelijk doen
Even gegoogled;quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:13 schreef Muerte het volgende:
Ik zie zojuist op de BBC dat de acteur John Spencer (West Wing) op 59 jarige leeftijd is overleden.![]()
Dat was een erg goede acteurquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:13 schreef Muerte het volgende:
Ik zie zojuist op de BBC dat de acteur John Spencer (West Wing) op 59 jarige leeftijd is overleden.![]()
[afbeelding]
Dag Sjet, tot straks.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:27 schreef Sjet het volgende:
Ik ga mijn honden even laten zien dat het buiten wit is geworden![]()
Tot laterzzz![]()
tot laterquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:27 schreef Sjet het volgende:
Ik ga mijn honden even laten zien dat het buiten wit is geworden![]()
Tot laterzzz![]()
Yep en zo te zien is dat grote getal 29 het aantal seconden dat de lamp nog mag knipperenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:34 schreef Falco het volgende:
Ze moeten dus minimaal 24 kilometer per uur trappen. Das best hard!
kom net binnen fietsen ik denk zo ongeveer om de 10 minuten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is ook al blij verrast.
Ik had niet verwacht dat ze nu nog zouden fietsen. Weet iemand hoe lang ze nu telkens fietsen?
vind het nogal tegenvallen maar ik vind het verrassend dat ze nog fietsen,quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:00 schreef Falco het volgende:
Joost zit trouwens ook opvallend nu frisjes op de fiets!
je bedoelt die grote 29??? dat is de afteltijd van de lampquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:10 schreef Jojogirl het volgende:
Lekker makkelijk. Joost heeft ook vaak zat op 29 gezeten.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:12 schreef Bartoli het volgende:
goedemorgen. Kom ook weer eens meeposten voor een goed uurtje
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je bedoelt die grote 29??? dat is de afteltijd van de lamp![]()
En tuurlijk zullen ze niet steeds hetzelfde tempo vasthouden. De screenshot is ook maar een momentopname.![]()
Moguh![]()
lekkere muziekquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:18 schreef Jojogirl het volgende:
Die muziek is wel erg relaxed. Denk dat dat wel helpt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je bedoelt die grote 29??? dat is de afteltijd van de lamp![]()
En tuurlijk zullen ze niet steeds hetzelfde tempo vasthouden. De screenshot is ook maar een momentopname.![]()
Moguh![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen, lekker gefietst geslapen?![]()
![]()
![]()
Is denk ik een beetje noodgedwongen. Die lamp bij de fiets heeft behoorlijk kuren. En ze zullen ongetwijfeld tussendoor willen laten zien aan de streamers dat BB nooooiiiitttt iets in uitslagen beïnvloedquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef cuall het volgende:
Wel leuk dat we nu ook dat scherm zien met het tempo![]()
Volgens mij fietsen ze te licht zou het iets zwaarder zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef cuall het volgende:
Wel leuk dat we nu ook dat scherm zien met het tempo![]()
Dat was echt raar ja. Waar ze die muziek vandaan hadden? Misschien twirlt Hummie in haar vrije tijd?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef Bartoli het volgende:
is idd relaxte muziek. Beter als die shit van gisteren
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen, lekker gefietst geslapen?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hmmm lekker......
koekje erbij ???![]()
Wat gebeurt er dan? (ben niet zo bekend met zulke fietsen)quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij fietsen ze te licht zou het iets zwaarder zetten.
Het was niet om aan te horen maar het was wel erg komischquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef cuall het volgende:
Dit is beter dan die mars muziek van gisteren![]()
Hoef iets meer te trappen om dezelfde snelheid te krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? (ben niet zo bekend met zulke fietsen)![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* M-en-A geeft koekje en kerstkransje aan cuall
Ik denk juist dat wat vaker fietsen, minder snel blussures veroorzaakt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef regenworm het volgende:
Het is maar 10 tot 15 minuten dat ze fietsen mij lijkt het te kort
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nog steeds aan het fietsen zie ik![]()
[afbeelding]
Hai Foreverbluequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Ha Cuall, ja het lijkt er veel op hequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Foreverblue![]()
Wat las ik nou toch, zijn je caps beroemd geworden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
* Cuall is trots op jequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Cuall, ja het lijkt er veel op he![]()
Hahaha dank je wel... ik voel me vereerdquote:
dat denk ik ook, en vaker korte rust voor de spieren is op dit moment belangrijker dan een lange slaap. Die slaapmomenten bewaren ze dan maar voor de zondagavond en maandag wanneer wij geen tijd hebben om de streams te bekijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk juist dat wat vaker fietsen, minder snel blussures veroorzaakt.
Dit is wel heel heftig hoor,, maar wel leuk
![]()
Ik las op Talpa dat ze al aan opgeven denken ja... maar dan hebben ze het nog lang volgehouden... langer dan de eerste keer voor 50.000 volgens mij.quote:
Och ja ze hebben bijna 3 maanden lang geslapenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat denk ik ook, en vaker korte rust voor de spieren is op dit moment belangrijker dan een lange slaap. Die slaapmomenten bewaren ze dan maar voor de zondagavond en maandag wanneer wij geen tijd hebben om de streams te bekijken![]()
(morgen weer feestje in Brabant)
Goedemorgen!quote:
Het is iedere dag feest in brabantquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
(morgen weer feestje in Brabant)
Lekkerquote:
Tja, dr komen hier al mensen een bakkie doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Arnhem/Zevenaar![]()
Kom je toch een bakkie doen![]()
Nou het valt me mee dat ze nog fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik las op Talpa dat ze al aan opgeven denken ja... maar dan hebben ze het nog lang volgehouden... langer dan de eerste keer voor 50.000 volgens mij.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef Falco het volgende:[/b]
Party Animals! Hoe stoer op deze vrijdagochtend!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Muerte het volgende:
Ik denk dat ik maar even iets anders moet gaan doen!![]()
Volgens mij zijn wij kampioen synchroon cappen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee joh... gewoon lekker blijven... zo gaat het gauw vol
Zaterdagochtendquote:
Het is inderdaad heel grappigquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij kampioen synchroon cappen.![]()
![]()
Een magisch duoquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
En heb je al een boze Nathalie van de deur af moeten jagen? Of wordt je inmiddels zelf belaagd door de roddelpersquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Ik heb volgens mij zoveel blaren op mijn kont...
Joost: Nee, dat is je kont![]()
Dit is inderdaad jeugdsentiment ja... ergens 95, 96... Straks ook nog Paultje Elstak, Charlie Lownoise & Mental Theo en het is helemaal feestquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:56 schreef Jojogirl het volgende:
Jeugdsentiment, die muziek
* Jojogirl gaat ff ontbijten
smakelijkkkk....quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:56 schreef Jojogirl het volgende:
Jeugdsentiment, die muziek
* Jojogirl gaat ff ontbijten
Liever haar als queen... dan die wiens-naam-niet-meer-genoemd-mag-worden als icequeenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:58 schreef M-en-A het volgende:
Ingrid heeft een kroontje opgezet..... (we hebben een nieuwe koningin hoezee)
![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is inderdaad jeugdsentiment ja... ergens 95, 96... Straks ook nog Paultje Elstak, Charlie Lownoise & Mental Theo en het is helemaal feest![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tja, dr komen hier al mensen een bakkie doen.
Hier begint het ook nat te sneeuwen nu trouwens (Leiden).
Het lijkt mij ook niet erg smakelijk om te moeten fietsen met de afgelebberde knots van Joost voor je neus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:07 schreef VirtualPOM het volgende:
Een knots aan het stuur en een foto van "Bren" (of is die al weer weggehaald?) bij de lamp.
Wat een maffe kerel is die Joost toch![]()
Of de hele tijd tegen die kop van Brenda aan te kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet erg smakelijk om te moeten fietsen met de afgelebberde knots van Joost voor je neus.![]()
Bij deze danquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad en alles op zijn tijdquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:00 schreef Zw0rld het volgende:
regenworm heeft de flares ontdekt in fotosjop![]()
![]()
Brrrrr...!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of de hele tijd tegen die kop van Brenda aan te kijken
quote:
Wat een zelfkennisquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:14 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: zooooo ik lig in de prak!!!
Dan gaat Lieske deze BB winnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:13 schreef VirtualPOM het volgende:
Joost staat trouwens weer bovenaan bij de Talpa Poll met 30%. Roel 2e met 29%, ingrid 3e met 28%, Lieske 4e met 13%
Meer de bezemwagenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
Roel kijkt of het peleton al achter zich zit...
[afbeelding]
eet zequote:Op zaterdag 17 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Dank jequote:
smakelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Neel, volgens mij is dit meer Drum 'n Bass. Roel's muziek is Techno. Trouwens, hij houdt een mooie tred erin, die Roelquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:20 schreef Kinga het volgende:
Is dit Roel zijn muziek wat ze nu draaien?
eet smakelijk....quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Roel geeft zelfs aan naar Joost toe dat hij wel even 5 minuutjes langer door gaat met fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Neel, volgens mij is dit meer Drum 'n Bass. Roel's muziek is Techno. Trouwens, hij houdt een mooie tred erin, die Roel![]()
vond het wel hele wazige muziek wat ze nu draaien ook net of je bij een houtzagerij werkt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Neel, volgens mij is dit meer Drum 'n Bass. Roel's muziek is Techno. Trouwens, hij houdt een mooie tred erin, die Roel![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef Bartoli het volgende:
ik ben der vandoor. Ben ergens vannacht (denk 1u/half 2) weer terug
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef Bartoli het volgende:
nieuwe ballen gekocht voor in je kerstboom???quote:
Nog niet die komt zoquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
nieuwe ballen gekocht voor in je kerstboom???![]()
Wel leuk bedacht![]()
hahahaha, kon ook niet missen dat Lieske in je boom komt te hangenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
Voor in mijn kerstboom
[afbeelding]
Smakelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Latersquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat ook effe de stad in.
En goed cappen he.
Tot ziensquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef Bartoli het volgende:
Ook goede middag...quote:
zeker wetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat ook effe de stad in.
En goed cappen he.
ja stom hequote:Op zaterdag 17 december 2005 12:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heb je die bovenste nu al kapot laten vallen![]()
![]()
Behoorlijk ja.... ik verwacht toch op zijn minst vanmiddag nog wel een paar nieuwe ballenquote:
van lieske of van iedereenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.... ik verwacht toch op zijn minst vanmiddag nog wel een paar nieuwe ballen![]()
Variatie is natuurlijk wel gewenstquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:15 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Ik zal ook maar een duid in het zakje doen, qua Lieske kerstballen
[afbeelding]
valt er weinig te melden in de streamverslagenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:13 schreef M-en-A het volgende:
de boom begint al een beetje voller te worden
![]()
Ga zo door, dan gaan wij ondertussen even boodschapjes doen.
Mocht iemand zich geroepen voelen om de streamverslagen van vandaag verder aan te vullen zullen we die persoon daar erg dankbaar voor zijn![]()
Streamverslagen van zaterdag 17 december
Tot laterrrrr.....![]()
Sssssst... was stiekem bezig met de Lieske kerstbal... maar ben heel perfectionistich daarinquote:
Maak er niet te veel werk van leuk zat zoquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sssssst... was stiekem bezig met de Lieske kerstbal... maar ben heel perfectionistich daarin![]()
had Lieske nog 21 seconden overquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:35 schreef Jojogirl het volgende:
Daar gong het bijna mis, ze stond op nog 9 seconden.
dan had ze nog 9 seconden overquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef Jojogirl het volgende:
Hoezo 21, dat ding telt toch terug vanaf 30? En hij stond op 9, dus gewoon nog 9 over lijkt me.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt wel of iedereen in dit forum op de fiets is gestapt.
Zit lekker voor jan lul caps te maken
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt wel of iedereen in dit forum op de fiets is gestapt.
Zit lekker voor jan lul caps te maken
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:53 schreef essie05 het volgende:
[..]
Regenworm
Ik lees wel mee, met mij vast vele anderen.Er gebeurt verder erg weinig om op te reageren.
Valt me trouwens wel op dat die fiets nog steeds functioneert...Enne petje af voor de bewoners hoor..lijkt me erg zwaar.
Niemand een fiets van de kijkshop staan om ervaringen te delen?![]()
Er valt op dit moment niets, maar dan ook helemaal niets te cappen, vanochtend vroeg wat caps gemaakt, als ik die nu weer zou plaatsen zou niemand merken dat het oude plaatjes zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
foreverbleu is er niet dus je kan zonder probleem cappen![]()
volgens mij zitten om 15:00 op de helft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef essie05 het volgende:
Zitten ze inmiddels al op de helft eigenlijk?Ben ff kwijt hoe laat ze gisteren waren begonnen.
Ik dacht dat ze vanmiddag rond een uur of 5 op de helft zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef essie05 het volgende:
Zitten ze inmiddels al op de helft eigenlijk?Ben ff kwijt hoe laat ze gisteren waren begonnen.
Ik geloof nooit dat ze dit nog een keer een nacht volhouden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:04 schreef essie05 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze het toch gaan redden hoor.Ze geven nu niet meer zo snel op met zoveel geld in zicht.Ze hebben nu meer kans op de pot dan vorige keer met de fietsopdracht,en toen was de pot nog erg ver weg.
Kunnen we inderdaad gaan doen ik denk dat ze doorgaan tot 02:00 vannachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:03 schreef mazaru het volgende:
Zullen we een poll gaan houden hoe laat ze gaan stoppen?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
Helaas ben ik even fietsen tot zo![]()
![]()
![]()
![]()
Muerte je kan nu vrij je werk doen
Ze zijn nu over een dip heen maar de volgende komt vannacht weer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:04 schreef essie05 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze het toch gaan redden hoor.Ze geven nu niet meer zo snel op met zoveel geld in zicht.Ze hebben nu meer kans op de pot dan vorige keer met de fietsopdracht,en toen was de pot nog erg ver weg.
Ik ben bang dat als de boodschappen er zijn, dat het verlangen naar wat alcoholische versnaperingen en een stevig potje bankhangen, ze doet besluiten te stoppen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:08 schreef essie05 het volgende:
Toch maar een poll dan tot hoe laat ze het gaan volhouden?
Tot hoe laat ze het vol gaan houdenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat voor een pol gaat Flugeltje maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |