Ja dat belooft wat voor de komende weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 09:55 schreef Muerte het volgende:
En als ze het volhouden tot het einde, kan ik wel raden wat ze daarna gaan doen.![]()
Dan krijg ik misschien eindelijk dat boek uit waar ik al weer veel te lang over doe dankzij BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:01 schreef Sjet het volgende:
Okay, kunnen wij nu net zo goed ophouden met kijken
Welk boek?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan krijg ik misschien eindelijk dat boek uit waar ik al weer veel te lang over doe dankzij BB![]()
Als je maar niet stopt met posten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:01 schreef Sjet het volgende:
Okay, kunnen wij nu net zo goed ophouden met kijken
Moeten we mss ook maar een schema opstellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:10 schreef F4iTH het volgende:
Die fietsopdracht is geloof ik net zo haalbaar als die 1000ste topic van ons
Haalbaar dus!quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:10 schreef F4iTH het volgende:
Die fietsopdracht is geloof ik net zo haalbaar als die 1000ste topic van ons
Ik lees 'The Coup' van John Updikequote:
Lijkt me inderdaad niet gemakkelijk om 'erbij' te lezen....... Voor jou maar te hopen dat het nog even heeeeeeeeeeeeeeeeeel saai blijftquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees 'The Coup' van John UpdikeEen prachtig geschreven boek over een fictief afrikaans land, geschreven uit het gezichtpunt van een ex dictator die er een islamitisch marxistische staat van wou maken.
Het taalgebruik is superb, soms woestijndroog soms weids als de Sahara en poetisch maar niet eenvoudig dus ik kan geen twee dingen tegelijk doen
Even gegoogled;quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:13 schreef Muerte het volgende:
Ik zie zojuist op de BBC dat de acteur John Spencer (West Wing) op 59 jarige leeftijd is overleden.![]()
Dat was een erg goede acteurquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:13 schreef Muerte het volgende:
Ik zie zojuist op de BBC dat de acteur John Spencer (West Wing) op 59 jarige leeftijd is overleden.![]()
[afbeelding]
Dag Sjet, tot straks.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:27 schreef Sjet het volgende:
Ik ga mijn honden even laten zien dat het buiten wit is geworden![]()
Tot laterzzz![]()
tot laterquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:27 schreef Sjet het volgende:
Ik ga mijn honden even laten zien dat het buiten wit is geworden![]()
Tot laterzzz![]()
Yep en zo te zien is dat grote getal 29 het aantal seconden dat de lamp nog mag knipperenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:34 schreef Falco het volgende:
Ze moeten dus minimaal 24 kilometer per uur trappen. Das best hard!
kom net binnen fietsen ik denk zo ongeveer om de 10 minuten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is ook al blij verrast.
Ik had niet verwacht dat ze nu nog zouden fietsen. Weet iemand hoe lang ze nu telkens fietsen?
vind het nogal tegenvallen maar ik vind het verrassend dat ze nog fietsen,quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:00 schreef Falco het volgende:
Joost zit trouwens ook opvallend nu frisjes op de fiets!
je bedoelt die grote 29??? dat is de afteltijd van de lampquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:10 schreef Jojogirl het volgende:
Lekker makkelijk. Joost heeft ook vaak zat op 29 gezeten.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:12 schreef Bartoli het volgende:
goedemorgen. Kom ook weer eens meeposten voor een goed uurtje
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je bedoelt die grote 29??? dat is de afteltijd van de lamp![]()
En tuurlijk zullen ze niet steeds hetzelfde tempo vasthouden. De screenshot is ook maar een momentopname.![]()
Moguh![]()
lekkere muziekquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:18 schreef Jojogirl het volgende:
Die muziek is wel erg relaxed. Denk dat dat wel helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |