Ja dat is het ook, maar anders gaat die lamp uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:46 schreef nicoleV het volgende:
Ja maar wat is kapot fietsen mensen....Ik vind dit tempo wel belachelijk hoog hoor
Ik denk 't ook niet......... Ik haat fietsen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:49 schreef Marrije het volgende:
Ik zou de uitdaging niet eens zijn aangegaan![]()
Yeah....zijn ze toch ook....maar het tempo mag wel ietsje lager......Soms weet je zelf toch wel dat je met sporten heel ver moet gaan.....dan denk je dat alles zeer en kapot is....maar de volgende dag valt het reuze mee....quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar anders gaat die lamp uit.
Maarre... ik snap het ff niet; daarnet noem je ze nog watjes?![]()
Hallo.... lees jij eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:53 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Yeah....zijn ze toch ook....maar het tempo mag wel ietsje lager......Soms weet je zelf toch wel dat je met sporten heel ver moet gaan.....dan denk je dat alles zeer en kapot is....maar de volgende dag valt het reuze mee....
Ja maar een knieblessure is een heel gevoelige blessure. Voor je het weet heb je hem weer terug. Vriendin van mij met skien. Eerste dag niets aan de hand, dag erna blessure terug. Zoiets moet je niet onderschattenquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:53 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Yeah....zijn ze toch ook....maar het tempo mag wel ietsje lager......Soms weet je zelf toch wel dat je met sporten heel ver moet gaan.....dan denk je dat alles zeer en kapot is....maar de volgende dag valt het reuze mee....
Ik denk dat ze bedoelt dat BB het tempo moet verlagen (en dus ook de lamp aanpassen).quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hallo.... lees jij eigenlijk wel?
Als ze langzamer gaan fietsen dat gaat die lamp uit!
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat BB het tempo moet verlagen (en dus ook de lamp aanpassen).
Ja ik lees wel, ok ik ben wel net mijn bed uit.....maar ik bedoel inderdaad dat BB het tempo wel wat mag aanpassen....dus ook de lamp....ik snap heus wel dat ie nu anders uit zou gaan als ze langzamer zouden fietsen duh....quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat BB het tempo moet verlagen (en dus ook de lamp aanpassen).
Je schreef het niet zo duidelijk duhquote:Op zaterdag 17 december 2005 09:02 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Ja ik lees wel, ok ik ben wel net mijn bed uit.....maar ik bedoel inderdaad dat BB het tempo wel wat mag aanpassen....dus ook de lamp....ik snap heus wel dat ie nu anders uit zou gaan als ze langzamer zouden fietsen duh....![]()
Een Nathalie imitatie maar ze heeft het niet helemaal door.quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:13 schreef I_doubt het volgende:
Môgguh
hoe gaat het met de lijdensweg van het kwartet??
Ja, absoluut!quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:25 schreef nicoleV het volgende:
Vinden jullie trouwens dat vrouwen fysiek net zoveel aankunnen als mannen?
Meestal niet neequote:Op zaterdag 17 december 2005 09:25 schreef nicoleV het volgende:
Nee. Daarvoor is de opbouw van het lichaam [spieren, etc] te verschillend. Al vind ik wel dat deze 2 dames een goede poging doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:25 schreef nicoleV het volgende:
Ik haat het om toe te geven.....maar ik heb afgelopen zomer 4 maanden in LA gewoond....en toen ging ik 3 a 4 per week mountainbiken met mijn vriend daar.....maar ik heb hem nooit bij kunnen houden...quote:
Die ervaring heb ik precies met mijn vriendinnen. Er zijn zat vrouwen die me naar huis fietsen mar gemiddeld genomen kan ik meer aan dan de meeste vrouwen van mijn leeftijd en trainingstoestand en ik denk dat dat wel een algemeen geaccepteerd feit is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:35 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Ik haat het om toe te geven.....maar ik heb afgelopen zomer 4 maanden in LA gewoond....en toen ging ik 3 a 4 per week mountainbiken met mijn vriend daar.....maar ik heb hem nooit bij kunnen houden...
Tot zondagmiddag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:41 schreef farceman het volgende:
Tot hoe laat zouden ze nog moeten?
En zo verlopen drie van de laatste 6 dagen dus zonder dat er iets noemenswaardigs kan gebeuren.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sjees... wat klinkt dat nog ver weg![]()
Pffffffffffffffffffffffff niet normaal.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tot morgenmiddag 5 uur en dat zijn nog aardig wat kilometers fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |