quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je bedoelt die grote 29??? dat is de afteltijd van de lamp![]()
En tuurlijk zullen ze niet steeds hetzelfde tempo vasthouden. De screenshot is ook maar een momentopname.![]()
Moguh![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen, lekker gefietst geslapen?![]()
![]()
![]()
Is denk ik een beetje noodgedwongen. Die lamp bij de fiets heeft behoorlijk kuren. En ze zullen ongetwijfeld tussendoor willen laten zien aan de streamers dat BB nooooiiiitttt iets in uitslagen beïnvloedquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef cuall het volgende:
Wel leuk dat we nu ook dat scherm zien met het tempo![]()
Volgens mij fietsen ze te licht zou het iets zwaarder zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef cuall het volgende:
Wel leuk dat we nu ook dat scherm zien met het tempo![]()
Dat was echt raar ja. Waar ze die muziek vandaan hadden? Misschien twirlt Hummie in haar vrije tijd?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef Bartoli het volgende:
is idd relaxte muziek. Beter als die shit van gisteren
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen, lekker gefietst geslapen?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hmmm lekker......
koekje erbij ???![]()
Wat gebeurt er dan? (ben niet zo bekend met zulke fietsen)quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij fietsen ze te licht zou het iets zwaarder zetten.
Het was niet om aan te horen maar het was wel erg komischquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef cuall het volgende:
Dit is beter dan die mars muziek van gisteren![]()
Hoef iets meer te trappen om dezelfde snelheid te krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? (ben niet zo bekend met zulke fietsen)![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* M-en-A geeft koekje en kerstkransje aan cuall
Ik denk juist dat wat vaker fietsen, minder snel blussures veroorzaakt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef regenworm het volgende:
Het is maar 10 tot 15 minuten dat ze fietsen mij lijkt het te kort
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nog steeds aan het fietsen zie ik![]()
[afbeelding]
Hai Foreverbluequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
Ha Cuall, ja het lijkt er veel op hequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Foreverblue![]()
Wat las ik nou toch, zijn je caps beroemd geworden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
* Cuall is trots op jequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Cuall, ja het lijkt er veel op he![]()
Hahaha dank je wel... ik voel me vereerdquote:
dat denk ik ook, en vaker korte rust voor de spieren is op dit moment belangrijker dan een lange slaap. Die slaapmomenten bewaren ze dan maar voor de zondagavond en maandag wanneer wij geen tijd hebben om de streams te bekijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk juist dat wat vaker fietsen, minder snel blussures veroorzaakt.
Dit is wel heel heftig hoor,, maar wel leuk
![]()
Ik las op Talpa dat ze al aan opgeven denken ja... maar dan hebben ze het nog lang volgehouden... langer dan de eerste keer voor 50.000 volgens mij.quote:
Och ja ze hebben bijna 3 maanden lang geslapenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat denk ik ook, en vaker korte rust voor de spieren is op dit moment belangrijker dan een lange slaap. Die slaapmomenten bewaren ze dan maar voor de zondagavond en maandag wanneer wij geen tijd hebben om de streams te bekijken![]()
(morgen weer feestje in Brabant)
Goedemorgen!quote:
Het is iedere dag feest in brabantquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
(morgen weer feestje in Brabant)
Lekkerquote:
Tja, dr komen hier al mensen een bakkie doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Arnhem/Zevenaar![]()
Kom je toch een bakkie doen![]()
Nou het valt me mee dat ze nog fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik las op Talpa dat ze al aan opgeven denken ja... maar dan hebben ze het nog lang volgehouden... langer dan de eerste keer voor 50.000 volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |