quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je bedoelt die grote 29??? dat is de afteltijd van de lampom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En tuurlijk zullen ze niet steeds hetzelfde tempo vasthouden. De screenshot is ook maar een momentopname.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moguhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen, lekker gefietst geslapen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is denk ik een beetje noodgedwongen. Die lamp bij de fiets heeft behoorlijk kuren. En ze zullen ongetwijfeld tussendoor willen laten zien aan de streamers dat BB nooooiiiitttt iets in uitslagen beïnvloedquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef cuall het volgende:
Wel leuk dat we nu ook dat scherm zien met het tempoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij fietsen ze te licht zou het iets zwaarder zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef cuall het volgende:
Wel leuk dat we nu ook dat scherm zien met het tempoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was echt raar ja. Waar ze die muziek vandaan hadden? Misschien twirlt Hummie in haar vrije tijd?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef Bartoli het volgende:
is idd relaxte muziek. Beter als die shit van gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:23 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen, lekker gefietst geslapen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hmmm lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.......Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
koekje erbij ???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat gebeurt er dan? (ben niet zo bekend met zulke fietsen)quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij fietsen ze te licht zou het iets zwaarder zetten.
Het was niet om aan te horen maar het was wel erg komischquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:27 schreef cuall het volgende:
Dit is beter dan die mars muziek van gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* M-en-A geeft koekje en kerstkransje aan cuallquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:28 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoef iets meer te trappen om dezelfde snelheid te krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? (ben niet zo bekend met zulke fietsen)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* M-en-A geeft koekje en kerstkransje aan cuall
Arnhem/Zevenaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:32 schreef Jojogirl het volgende:
Sneeuw?! Waar?! Ik wil ook sneeuw.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk juist dat wat vaker fietsen, minder snel blussures veroorzaakt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef regenworm het volgende:
Het is maar 10 tot 15 minuten dat ze fietsen mij lijkt het te kort
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog steeds aan het fietsen zie ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Hai Foreverbluequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog steeds aan het fietsen zie ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Ha Cuall, ja het lijkt er veel op hequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Foreverblueom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat las ik nou toch, zijn je caps beroemd gewordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
* Cuall is trots op jequote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Cuall, ja het lijkt er veel op heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaha dank je wel... ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:40 schreef cuall het volgende:
[..]
* Cuall is trots op jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat denk ik ook, en vaker korte rust voor de spieren is op dit moment belangrijker dan een lange slaap. Die slaapmomenten bewaren ze dan maar voor de zondagavond en maandag wanneer wij geen tijd hebben om de streams te bekijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk juist dat wat vaker fietsen, minder snel blussures veroorzaakt.
Dit is wel heel heftig hoor,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar wel leukJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik las op Talpa dat ze al aan opgeven denken ja... maar dan hebben ze het nog lang volgehouden... langer dan de eerste keer voor 50.000 volgens mij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nog welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Och ja ze hebben bijna 3 maanden lang geslapenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat denk ik ook, en vaker korte rust voor de spieren is op dit moment belangrijker dan een lange slaap. Die slaapmomenten bewaren ze dan maar voor de zondagavond en maandag wanneer wij geen tijd hebben om de streams te bekijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(morgen weer feestje in Brabantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is iedere dag feest in brabantquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
(morgen weer feestje in Brabantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gpedemorgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.koffieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, dr komen hier al mensen een bakkie doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Arnhem/Zevenaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom je toch een bakkie doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou het valt me mee dat ze nog fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik las op Talpa dat ze al aan opgeven denken ja... maar dan hebben ze het nog lang volgehouden... langer dan de eerste keer voor 50.000 volgens mij.
Hoi hoiquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef Zw0rld het volgende:
Hello allemaal.
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef Falco het volgende:[/b]
Party Animals! Hoe stoer op deze vrijdagochtend!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Muerte het volgende:
Ik denk dat ik maar even iets anders moet gaan doen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij zijn wij kampioen synchroon cappen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nee joh... gewoon lekker blijven... zo gaat het gauw volJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zaterdagochtendquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:51 schreef Zw0rld het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is inderdaad heel grappigquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij kampioen synchroon cappen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een magisch duoquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij kampioen synchroon cappen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En heb je al een boze Nathalie van de deur af moeten jagen? Of wordt je inmiddels zelf belaagd door de roddelpersquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Ik heb volgens mij zoveel blaren op mijn kont...
Joost: Nee, dat is je kontom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is inderdaad jeugdsentiment ja... ergens 95, 96... Straks ook nog Paultje Elstak, Charlie Lownoise & Mental Theo en het is helemaal feestquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:56 schreef Jojogirl het volgende:
Jeugdsentiment, die muziek
* Jojogirl gaat ff ontbijtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
smakelijkkkk....quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:56 schreef Jojogirl het volgende:
Jeugdsentiment, die muziek
* Jojogirl gaat ff ontbijtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Liever haar als queen... dan die wiens-naam-niet-meer-genoemd-mag-worden als icequeenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:58 schreef M-en-A het volgende:
Ingrid heeft een kroontje opgezet..... (we hebben een nieuwe koningin hoezeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is inderdaad jeugdsentiment ja... ergens 95, 96... Straks ook nog Paultje Elstak, Charlie Lownoise & Mental Theo en het is helemaal feestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tja, dr komen hier al mensen een bakkie doen.
Hier begint het ook nat te sneeuwen nu trouwens (Leiden).
Het lijkt mij ook niet erg smakelijk om te moeten fietsen met de afgelebberde knots van Joost voor je neus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:07 schreef VirtualPOM het volgende:
Een knots aan het stuur en een foto van "Bren" (of is die al weer weggehaald?) bij de lamp.
Wat een maffe kerel is die Joost tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of de hele tijd tegen die kop van Brenda aan te kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet erg smakelijk om te moeten fietsen met de afgelebberde knots van Joost voor je neus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij deze danquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Inderdaad en alles op zijn tijdquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:00 schreef Zw0rld het volgende:
regenworm heeft de flares ontdekt in fotosjopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brrrrr...!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of de hele tijd tegen die kop van Brenda aan te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Bij deze dan [afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Bij deze dan [afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Wat een zelfkennisquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:14 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: zooooo ik lig in de prak!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop