quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef Falco het volgende:[/b]
Party Animals! Hoe stoer op deze vrijdagochtend!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Muerte het volgende:
Ik denk dat ik maar even iets anders moet gaan doen!![]()
Volgens mij zijn wij kampioen synchroon cappen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee joh... gewoon lekker blijven... zo gaat het gauw vol
Zaterdagochtendquote:
Het is inderdaad heel grappigquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij kampioen synchroon cappen.![]()
![]()
Een magisch duoquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
En heb je al een boze Nathalie van de deur af moeten jagen? Of wordt je inmiddels zelf belaagd door de roddelpersquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Ik heb volgens mij zoveel blaren op mijn kont...
Joost: Nee, dat is je kont![]()
Dit is inderdaad jeugdsentiment ja... ergens 95, 96... Straks ook nog Paultje Elstak, Charlie Lownoise & Mental Theo en het is helemaal feestquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:56 schreef Jojogirl het volgende:
Jeugdsentiment, die muziek
* Jojogirl gaat ff ontbijten
smakelijkkkk....quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:56 schreef Jojogirl het volgende:
Jeugdsentiment, die muziek
* Jojogirl gaat ff ontbijten
Liever haar als queen... dan die wiens-naam-niet-meer-genoemd-mag-worden als icequeenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:58 schreef M-en-A het volgende:
Ingrid heeft een kroontje opgezet..... (we hebben een nieuwe koningin hoezee)
![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is inderdaad jeugdsentiment ja... ergens 95, 96... Straks ook nog Paultje Elstak, Charlie Lownoise & Mental Theo en het is helemaal feest![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tja, dr komen hier al mensen een bakkie doen.
Hier begint het ook nat te sneeuwen nu trouwens (Leiden).
Het lijkt mij ook niet erg smakelijk om te moeten fietsen met de afgelebberde knots van Joost voor je neus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:07 schreef VirtualPOM het volgende:
Een knots aan het stuur en een foto van "Bren" (of is die al weer weggehaald?) bij de lamp.
Wat een maffe kerel is die Joost toch![]()
Of de hele tijd tegen die kop van Brenda aan te kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet erg smakelijk om te moeten fietsen met de afgelebberde knots van Joost voor je neus.![]()
Bij deze danquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad en alles op zijn tijdquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:00 schreef Zw0rld het volgende:
regenworm heeft de flares ontdekt in fotosjop![]()
![]()
Brrrrr...!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of de hele tijd tegen die kop van Brenda aan te kijken
quote:
Wat een zelfkennisquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:14 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: zooooo ik lig in de prak!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |