abonnement Unibet Coolblue
pi_33149914
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van vrijdag 16 december
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33150013
Roel kijkt op zijn fiets richting het spiegeltje bij de kookplaat. Een vondst van de bewoners om vanaf de fiets te kunnen zien op het wekkertje van de kookplaat wanneer de volgende aflossing moet gebeuren.



Lieske lost Roel af voor het volgende fietsrondje.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33150155
Ze hebben de klok nu op 1 uur ingesteld en moeten dus om de 10 minuten wisselen.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33150165
Roel is naar de DBK geweest om te vragen hoe ze het nu moeten doen met die lamp die steeds uit gaat. BB zegt dat het erg is, dat hun het wel in de gaten houden of het mis gaat. Als ze aan die lamp gaan rommelen, weet je natuurlijk nooit of er nog meer kapot gaat, zegt Roel. Maar Roel hij vindt dat dit niet de goede manier is, omdat je dan toch harder gaat trappen dan nodig is omdat je niet weet of de lamp echt uit is of niet. BB vindt de tactiek die de bewoners tot nu toe hebben prima.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33150393
Het zijn nu korte aflos momenten. Lieske is naar de douche gegaan en Ingrid heeft haar afgelost.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33150509
BB heeft ondertussen zachte (meditatie) muziek opgezet. Ingrid en Roel bedenken een geintje om Lieske te pakken te nemen. Roel gooit de bidon van Lieske leeg en giet er pure whiskey in.



Hij zegt wel even tegen Ingrid dat als Lieske het heeft geproefd dat ze de whiskey niet weg moet gooien, maar gewoon weer terug gieten in de kruik
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33150622
Roel vindt de muziek wel relaxed. Hij komt bij Ingrid staan en lost haar weer af met fietsen.



Ondertussen komt Lieske onder de douche vandaan. Ook zij vindt de muziek wel relaxed zegt ze. In de badkamer had ze die nog niet gehoord. Was voor jou doen wel kort tijd hè, dat douchen, zegt Ingrid
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33150853
Lieske brengt haar kleding weer in orde. Ingrid vraagt nog of ze misschien even een beurt van Lieske over moet nemen, maar dat hoeft niet zegt Lieske.



Terwijl Roel nog driftig aan het fietsen is en af en toe even meedeelt dat die lamp WEER uit gaat, zitten de dames bij hem op de stoel.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33150901
Lieske neemt de fietsbeurt over van Roel. En al heel snel wordt haar de bidon met whiskey aangereikt. Lieske neemt een slok en verslikt zich bijna.



Heldhaftig houdt ze het in haar mond en probeert het door te slikken. Ingrid helpt haar toch maar even met een handdoekje

[ Bericht 6% gewijzigd door M-en-A op 17-12-2005 12:57:11 (correcte naam aangepast :-)) ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33151105
Weer tijd voor een aflossing. Ingrid lost Lieske af.



Gelijk vraagt Lieske of Ingrid wat wil drinken. Of ze haar bidon moet vullen soms.....
Hoe wil je het hebben.... met water... met whiskey.... on-the-rocks.... pure....

Lieske gaat bij Roel zitten en hij biedt zijn excuus aan. Geeft niet hoor, zegt Lieske, ik kan zo een grap wel waarderen. Maar heb nog wel steeds die smaak in mijn mond.
Dat duurt nog wel een dag of 10 voor je dat kwijt bent, grapt Roel.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33151282
Ook bij Ingrid gaat de lamp regelmatig uit.



Buiten horen ze wat mensen roepen. Roel gaat even naar de tuin en fluit een keertje hard. Toch komt hij weer naar binnen. Ze weten natuurlijk dat als ze reageren dat ze dan de deur weer dicht moeten doen. "Jongens even wachten, ik ben aan het fietsennnn..., volgende week weerrrr", grapt Lieske.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33151354
De beurt is weer aan Roel. Ze houden het schema van 10 minuten strak aan. Terwijl Ingrid even haar benen strekt en Roel driftig aan het fietsen is, doet Lieske weer een poging om haar make-up op orde te brengen.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33151449
Ondertussen ligt Joost nog steeds op zijn bed. Hij mag van de andere drie in het totaal 2 uur en 45 minuten slapen voor hij weer aan de beurt is.



Of hij er echt iets mee op schiet is nog afwachten, want Joost ligt zo mee en dan behoorlijk te draaien in zijn bedje.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33151708
Ingrid net aan de telefoon tegen BB: "Hallo met Ingrid, ik wil even vragen of we van die uhhhh.... hoe heten ze ook al weer..... van die "kontbroekjes" kunnen krijgen. Want onze kontjes doen ondertussen al behoorlijk zeer".

Wielrenbroekjes, verbetert Lieske haar grote vriendin.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33151884
De drie overleggen wie er na Joost mag gaan slapen. Lieske maakt het niet uit, als de anderen het relaxter vinden dat gaat zij wel, want ze kan toch wel slapen. Ingrid geeft aan dat ze in ieder geval de keer erna wil slapen. Dus Roelllll....... zegt Lieske.
Als ik NU ga slapen voel ik me gewoon een doetje, zegt Roel gelijk. (kleine hint richting Joost???)
Ingrid geeft ook aan naar Lieske toe, dat als Roel eerst gaat en dan Ingrid dat het wel heeeel erg lang voor Lieske wordt.
"Ja, sorry jongens, dan is er vannacht toch eentje flink de lul", constateert Lieske.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33151924
Lieske wil toch weten in welke volgorde ze gaan slapen. Ingrid zegt dat zij en Roel dan maar moeten dobbelen wie de lul is. Ze proberen nu eerst even te bedenken wanneer ze Joost wakker zullen maken. Roel en Ingrid vinden eigenlijk dat ze Joost eerder wakker moeten maken. Lieske is het daar niet echt mee eens en wil het liefst Roel als eerste naar bed sturen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33152001
Roel en Ingrid vinden eigenlijk dat ze er een uur af moeten halen van dat slapen. "Als we met dit schema door gaan, dan redden we het echt niet", zegt Roel. Ingrid is het volledig met hem eens. Alleen Lieske blijft eigenwijs tegenstribbelen. Ingrid probeert haar uit te leggen dat als ze het schema aanhouden dat ze dan straks allemaal totaal kapot inklappen. Lieske blijft toch proberen aan haar idee van het oude schema vast te houden. Ingrid en Roel moeten alle zeilen bij zetten om te proberen Lieske er van te overtuigen dat ze Joost eerder wakker moeten maken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33152133
Ze besluiten nu dat Roel zo Joost wakker gaat maken en dat hij dan gaat slapen. Ingrid probeert nogmaals aan Lieske uit te leggen waarom ze het zo willen. Lieske vindt toch nog steeds dat ze het wel redt allemaal. Roel probeert duidelijk te maken dat de slaap niet het probleem is, maar het zo lang achter elkaar met die afwisselingen door moeten fietsen. En weer komt er de zoveelste wijziging in het systeem. Ze laten Joost toch maar weer liggen. Wat Roel en Ingrid ook samen uitdenken, Lieske moet toch steeds weer tegenwerpingen maken en dan weer vertellen hoe zij vindt dat het volgens haar ook kan.

Ik stop er maar mee om die discussie hier weer te geven. We zien wel waar ze op uit komen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33152220
Lieske is weer aan het fietsen. Ingrid en Roel zijn nog weer eens aan het uitrekenen hoeveel rust je kunt krijgen en hoe lang je dan zeker bezig bent met 3 personen om dit op te vangen.
Lieske blijft toch er eigenwijs tegenin gaan. Ingrid wordt daar duidelijk moedeloos van.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33152261
Ingrid probeert Lieske te overtuigen dat als ze met dit systeem door gaan dat ze dan vanochtend rond 7 uur allemaal opgeblazen zijn. Lieske geeft dan als antwoord: "Als we vanochtend om 7 uur al kapot zijn, dan redden we de opdracht toch al niet, dus dan hoeven we nu ook niet aan te passen."
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33152360
Lieske is nog aan het fietsen en ondertussen blijft Ingrid op haar inpraten.



Roel gaat dan al Joost wakker maken.

Lieske blijft doorknokken voor haar standpunt. Ze haalt er de "rem-slaap" bij. "Als die maar 1,5 uur is, dan ben je nog niet uitgerust, als je meer kan slapen, rust je wel beter uit", probeert ze haar standpunt te verdedigen. Roel en Ingrid proberen haar nogmaals duidelijk te maken dat het rusten door slaap niet zo belangrijk is, dat het belangrijker is om rust voor de spieren in te bouwen. Dat overbelasting van de spieren erger is dan slaaptekort.

Met heel veel tegenzin geeft Lieske zich gewonnen: "Oke, meeste stemmen gelden".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33152403
Terwijl Roel nu naar zijn bed gestuurd wordt door Ingrid, blijft Lieske volop theoriën door te nemen hoe zij vindt dat de verdeling nu verder moet gaan om haarzelf en Ingrid genoeg rust (lees slaap) te geven. Wel zegt ze er even tussendoor, dat als Ingrid het niet meer volhoudt, dat ze dan Roel maar eerder uit bed moeten halen. (terwijl het plan nu is dat iemand die mag gaan slapen daar ongeveer 1,5 uur de tijd voor heeft )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33152459
De bewoners mogen blij zijn dat ze een binnenopdracht hebben. Buiten ziet het er niet al te rooskleurig uit.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33152512
Joost is nu ook in de huiskamer en Lieske heeft duidelijk haar bokkenpruik op.
"We redden het niet hoor. Dit is onbegonnen werk. Maak Roel maar weer wakker en zeg hem maar dat het niet haalbaar is. Dit heeft geen zin."
"We zijn nu pas 10 uur bezig en we zitten er nu al doorheen".
Ingrid en Joost laten haar gelukkig zo te zien maar wat aan mopperen en proberen gewoon hoever ze kunnen komen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33152702
Ingrid probeert Lieske voor de zoveelste keer duidelijk te maken dat ze het ingekorte slaapschema aan moeten houden. Lieske is er nog steeds niet van overtuigd. Ingrid waarschuwt Lieske ook dat er morgen rare dingen kunnen gebeuren. "Ja als we zo doorgaan, dan zit ik morgen huilend te fietsen hoor", zegt Lieske. "Ja ik ook, en pijn aan de kont van het zitten, pijn in de spieren.." gooit Ingrid er bestraffend overheen.
"Jij hebt toen je hier net binnen was nog gezegd dat je niet voor respect krijgen het huis ingekomen bent en nu wil je alles op alles zetten?", probeert Lieske Ingrid nog eens over te halen.



Ingrid staat op en loopt richting Joost. Lieskes gezicht spreekt boekdelen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')