Dan gaat Lieske deze BB winnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:13 schreef VirtualPOM het volgende:
Joost staat trouwens weer bovenaan bij de Talpa Poll met 30%. Roel 2e met 29%, ingrid 3e met 28%, Lieske 4e met 13%
Meer de bezemwagenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
Roel kijkt of het peleton al achter zich zit...
[afbeelding]
eet zequote:Op zaterdag 17 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Dank jequote:
smakelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Neel, volgens mij is dit meer Drum 'n Bass. Roel's muziek is Techno. Trouwens, hij houdt een mooie tred erin, die Roelquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:20 schreef Kinga het volgende:
Is dit Roel zijn muziek wat ze nu draaien?
eet smakelijk....quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Roel geeft zelfs aan naar Joost toe dat hij wel even 5 minuutjes langer door gaat met fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Neel, volgens mij is dit meer Drum 'n Bass. Roel's muziek is Techno. Trouwens, hij houdt een mooie tred erin, die Roel![]()
vond het wel hele wazige muziek wat ze nu draaien ook net of je bij een houtzagerij werkt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Neel, volgens mij is dit meer Drum 'n Bass. Roel's muziek is Techno. Trouwens, hij houdt een mooie tred erin, die Roel![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef Bartoli het volgende:
ik ben der vandoor. Ben ergens vannacht (denk 1u/half 2) weer terug
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef Bartoli het volgende:
nieuwe ballen gekocht voor in je kerstboom???quote:
Nog niet die komt zoquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
nieuwe ballen gekocht voor in je kerstboom???![]()
Wel leuk bedacht![]()
hahahaha, kon ook niet missen dat Lieske in je boom komt te hangenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
Voor in mijn kerstboom
[afbeelding]
Smakelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
Latersquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat ook effe de stad in.
En goed cappen he.
Tot ziensquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef Bartoli het volgende:
Ook goede middag...quote:
zeker wetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:42 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat ook effe de stad in.
En goed cappen he.
ja stom hequote:Op zaterdag 17 december 2005 12:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heb je die bovenste nu al kapot laten vallen![]()
![]()
Behoorlijk ja.... ik verwacht toch op zijn minst vanmiddag nog wel een paar nieuwe ballenquote:
van lieske of van iedereenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.... ik verwacht toch op zijn minst vanmiddag nog wel een paar nieuwe ballen![]()
Variatie is natuurlijk wel gewenstquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:15 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Ik zal ook maar een duid in het zakje doen, qua Lieske kerstballen
[afbeelding]
valt er weinig te melden in de streamverslagenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:13 schreef M-en-A het volgende:
de boom begint al een beetje voller te worden
![]()
Ga zo door, dan gaan wij ondertussen even boodschapjes doen.
Mocht iemand zich geroepen voelen om de streamverslagen van vandaag verder aan te vullen zullen we die persoon daar erg dankbaar voor zijn![]()
Streamverslagen van zaterdag 17 december
Tot laterrrrr.....![]()
Sssssst... was stiekem bezig met de Lieske kerstbal... maar ben heel perfectionistich daarinquote:
Maak er niet te veel werk van leuk zat zoquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sssssst... was stiekem bezig met de Lieske kerstbal... maar ben heel perfectionistich daarin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |