had Lieske nog 21 seconden overquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:35 schreef Jojogirl het volgende:
Daar gong het bijna mis, ze stond op nog 9 seconden.
dan had ze nog 9 seconden overquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef Jojogirl het volgende:
Hoezo 21, dat ding telt toch terug vanaf 30? En hij stond op 9, dus gewoon nog 9 over lijkt me.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt wel of iedereen in dit forum op de fiets is gestapt.
Zit lekker voor jan lul caps te maken
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt wel of iedereen in dit forum op de fiets is gestapt.
Zit lekker voor jan lul caps te maken
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:53 schreef essie05 het volgende:
[..]
Regenworm
Ik lees wel mee, met mij vast vele anderen.Er gebeurt verder erg weinig om op te reageren.
Valt me trouwens wel op dat die fiets nog steeds functioneert...Enne petje af voor de bewoners hoor..lijkt me erg zwaar.
Niemand een fiets van de kijkshop staan om ervaringen te delen?![]()
Er valt op dit moment niets, maar dan ook helemaal niets te cappen, vanochtend vroeg wat caps gemaakt, als ik die nu weer zou plaatsen zou niemand merken dat het oude plaatjes zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
foreverbleu is er niet dus je kan zonder probleem cappen![]()
volgens mij zitten om 15:00 op de helft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef essie05 het volgende:
Zitten ze inmiddels al op de helft eigenlijk?Ben ff kwijt hoe laat ze gisteren waren begonnen.
Ik dacht dat ze vanmiddag rond een uur of 5 op de helft zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef essie05 het volgende:
Zitten ze inmiddels al op de helft eigenlijk?Ben ff kwijt hoe laat ze gisteren waren begonnen.
Ik geloof nooit dat ze dit nog een keer een nacht volhouden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:04 schreef essie05 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze het toch gaan redden hoor.Ze geven nu niet meer zo snel op met zoveel geld in zicht.Ze hebben nu meer kans op de pot dan vorige keer met de fietsopdracht,en toen was de pot nog erg ver weg.
Kunnen we inderdaad gaan doen ik denk dat ze doorgaan tot 02:00 vannachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:03 schreef mazaru het volgende:
Zullen we een poll gaan houden hoe laat ze gaan stoppen?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
Helaas ben ik even fietsen tot zo![]()
![]()
![]()
![]()
Muerte je kan nu vrij je werk doen
Ze zijn nu over een dip heen maar de volgende komt vannacht weer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:04 schreef essie05 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze het toch gaan redden hoor.Ze geven nu niet meer zo snel op met zoveel geld in zicht.Ze hebben nu meer kans op de pot dan vorige keer met de fietsopdracht,en toen was de pot nog erg ver weg.
Ik ben bang dat als de boodschappen er zijn, dat het verlangen naar wat alcoholische versnaperingen en een stevig potje bankhangen, ze doet besluiten te stoppen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:08 schreef essie05 het volgende:
Toch maar een poll dan tot hoe laat ze het gaan volhouden?
Tot hoe laat ze het vol gaan houdenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat voor een pol gaat Flugeltje maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |