Dan is Lies een uitzondering...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in Groningen.
Ik heb een neef die lid was van deze puntje puntje (ik kan het niet uit mijn strot krijgen), en ging mee naar binnen.
Is niet mijn vereniging.
Het is het Groninger corps.
En de vrouwen die bij het corps aanplakken: het zijn gewone matrassen. Niets meer niets minder.
Owww... Ralphquote:
Liekse was nog maagd toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En de vrouwen die bij het corps aanplakken: het zijn gewone matrassen. Niets meer niets minder.
Nog welquote:
Thxquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vink mooiheeft toch wel wat dat zwart wit.
Mijn matras is ook nog maagd hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn matras is ook nog maagd hoor![]()
Ik begin jou een heel klein beetje leuk te vinden, I Doubt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Ze moet nog een aantal jaar.
En dan zal ze het klappen van de zweep leren. Figuurlijk en ook letterlijk![]()
quote:auw auw papa dat doet pijn
auw auw papa dat is niet fijn
Oei... Hoe kunnen wij haar beschermen tegen dat gespuis?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Fiets um derinquote:
Lieske is geen type die voor elke kerel benen wijdt gaat liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Nee, 10 minuten en Joost slaapt to 2.00 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Hoe doen ze nou fietsen? Iedereen 15 minuten ofzo?
Zo lang het maar een hééé'l klein beetje is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin jou een heel klein beetje leuk te vinden, I Doubt.
Dat zijn weer flink wat minpunten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef I_doubt het volgende:
Lieske is geen maagd want hoort wat ze zegt::
[..]
![]()
Dat is niet des Foks (een mod mag het weghalen indien gewenst)
Waarom hebben ze dit zo besloten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, 10 minuten en Joost slaapt to 2.00 uur![]()
Mijn neefje van negen kan ook zo smákelijk lachen om dingen die wij zo vreselijk onleuk vinden, en dan wordt het toch weer leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Fiets um derinTer land ter zee en in de lucht!
![]()
ALs je melig bent is dit een leuk oerhollands programma!!!!(net nog met mijn zoon, want die vind het ge-wel-dig!!! en onthoud die is 7
) en oke gelachen met hem
Voornamelijk om hem omdat hij zo'n lol erom heeft!!! hahahaha
Lies volgt haar voorbeeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom, in Godsnaam (!), is Ingrid derzelf aan het opmaken midden in de nacht?????Oh ja, er wordt gefilmd en wie weet uitgezonden
Slimme meid die Ingrid
![]()
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantiequote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo lang het maar een hééé'l klein beetje is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar bloeit mijn hart van op.
Ik begin te stralen.
Vreemde kriebels in mijn buik:![]()
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Lieske is geen matras
Goeie vraag, ik denk omdat er dan 1 in elk geval even die 2 uur slaap kan pakken. Al denk ik dat Joost vannacht de haalbaarheid van de opdracht ter sprake gaat stellenquote:
ga je toch lekker vreemdquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantie![]()
Hoezo vreemd? De meeste mensen ken ik hier alquote:
Precies Wicked jij snapt mequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn neefje van negen kan ook zo smákelijk lachen om dingen die wij zo vreselijk onleuk vinden, en dan wordt het toch weer leuk!
Nee... Ze heeft gister pappie gesproken... dus ze blijft nog even...quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
is lieske al vrijwillig exit?
Hij lacht om 'Samen'quote:
Ze hebben wel wat gespeeld met de weerstand.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef melke het volgende:
Staat het tempo van die fiets nou nog hoger dan vanmiddag?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef ART het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ze heeft zelf verteld al meerdere vriendjes daar gehad te hebben. En hoe lang studeert ze er?
Ooooh ik zoek ook nog een Fok! forum verkeringquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantie![]()
Een jaar lees ik netquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef ART het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ze heeft zelf verteld al meerdere vriendjes daar gehad te hebben. En hoe lang studeert ze er?
Klopt ze moeten zwaarder fietsen dan vanmiddagquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat gespeeld met de weerstand.
Zeg, in welk buitenland heb jij exact gezeten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat gespeeld met de weerstand.
de bekende man met de hamerquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef Muerte het volgende:
Het wordt zo langzamerhand weer tijd dat er wat te eten wordt bereid, is al weer een tijd geleden en met dit soort inspanningen moet je eten voor je honger krijgt, want anders is het te laat.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij lacht om 'Samen'Jouw zoon toevallig ook?
Check! En dat gebeurt voor je het in de gaten hebt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de bekende man met de hamer![]()
en verder het duurt niet lang meer of bij hun is "het nekkie eraf" of "het robijntje leeg"![]()
Ow ja ik weet er alles van. Is me ook vaker gebeurd vroegerquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Check! En dat gebeurt voor je het in de gaten hebt.![]()
Waarom? Wie heeft dat bepaald? Dit is wel erg heftig hoor. 60 km per uur of zoiets zeiden ze net geloof ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt ze moeten zwaarder fietsen dan vanmiddag
Engeland (Oxford)quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg, in welk buitenland heb jij exact gezeten?
2 keer en dat waren niet mijn prettigste momenten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ow ja ik weet er alles van. Is me ook vaker gebeurd vroeger
dat is echt geen 60 km het uur. Hooguit een km of 40 per uur. Maar op dat ding kun je de zwaarte regelen maar blijkbaar weet niemand hoe dat moetquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:12 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom? Wie heeft dat bepaald? Dit is wel erg heftig hoor. 60 km per uur of zoiets zeiden ze net geloof ik
volgens mij Filosofiequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Top, wat heb je gestudeerd, Engels?
Even navragen in de DBK is ook wel heel moeilijk hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is echt geen 60 km het uur. Hooguit een km of 40 per uur. Maar op dat ding kun je de zwaarte regelen maar blijkbaar weet niemand hoe dat moet![]()
Lief wormpje, laat het meisje voor zichzelf sprekenquote:
Rob!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
Even navragen in de DBK is ook wel heel moeilijk hoor![]()
BB mist een echte leider en dat is het![]()
Ik dacht gehoord te hebben dat ze wat dat betreft niets mogen verstellen, eerder deze avond ging het gesprek zelfs over dat ze dachten dat BB op afstand instellingen veranderde (lijkt me sterk)quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is echt geen 60 km het uur. Hooguit een km of 40 per uur. Maar op dat ding kun je de zwaarte regelen maar blijkbaar weet niemand hoe dat moet![]()
Rob was de leiderquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, plus een beetje filosofie..quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Top, wat heb je gestudeerd, Engels?
Zonder beeld zou je denken dat we naar BB xxx aan het kijken zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
Pffff ze hijgen wel hoor, zware opdracht![]()
Pim Fortuyn is niet meer beschikbaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij of zij Rob bedoeldequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pim Fortuyn is niet meer beschikbaar![]()
Als iemand dit een foute post vindt: lik m'n reet![]()
Nou ik hoop dat je er wat van hebt opgestokenquote:
Dat probeerde ik juist te negerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij of zij Rob bedoelde
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik juist te negeren![]()
slaat toch nergens op van BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat ze wat dat betreft niets mogen verstellen, eerder deze avond ging het gesprek zelfs over dat ze dachten dat BB op afstand instellingen veranderde (lijkt me sterk)
Bovendien is het display afgeplakt dus ze kunnen niet zien wat ze doen of hoe" hard" ze gaan.
Die had dit op zeker niet gepikt en terecht. Ze fietsen dat ding helemaal naar de kloten en nog flikkerd die lamp. Er is duidelijk iets niet helemaal goed en dat zou ik ook zeker aankaartenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe...!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
rouleren is zowaar normaal Nederlands en geen Lieske termquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
Waar heeft Lieske het in godsnaam over??? Roeleren? Aflossen met fietsen denk ik maar ik volg haar niet meer hoor...........
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lief wormpje, laat het meisje voor zichzelf spreken![]()
Altijd zo vreselijk leuk als mensen om mijn grapjes lachenquote:
Oh jawel. Ik heb plannen om terug te gaan naar Engeland als ik hier afgestudeerd ben, om daar o.a. onderzoek te gaan doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je er wat van hebt opgestoken![]()
Dat moet je even uitleggen, hoe moet ik dat zien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja![]()
En begonnen in Leiden en nu afstuderend in Utrecht: filosofie van natuurwetenschappen.
Zeker en wat dacht je dan van het nut van die "aparte"muziek, heeft toch een hele tijd verhinderd dat er iemand ging slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
slaat toch nergens op van BB
op deze manier wil BB dus dat het mislukt![]()
Ze heeft een week geleden of zo verteld dat ze met 2 jongens "het" gedaan heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooooh ik zoek ook nog een Fok! forum verkeringVoel me af en toe zo eenzaam
![]()
[..]
Een jaar lees ik netEn ach meerdere vriendjes? Dat doe je toch als je 19 a 20 bent? Je bent nog zoekende he? Maar om haar een matras te noemen, nee dat geloof ik niet.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh jawel. Ik heb plannen om terug te gaan naar Engeland als ik hier afgestudeerd ben, om daar o.a. onderzoek te gaan doen.
Oxford is momenteel het centrum in Europa voor filosofie.
Ja dat geloof ik best en dat snapte ik ook wel, maar kon haar niet meer volgen in haar uitleg en zo.......quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:21 schreef Wup het volgende:
[..]
rouleren is zowaar normaal Nederlands en geen Lieske term
haha, je moet nu niet het onmogelijke gaan vragenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:25 schreef SuperMOM het volgende:
Ja dat geloof ik best en dat snapte ik ook wel, maar kon haar niet meer volgen in haar uitleg en zo.......
Algemene filosofie opleiding in Leiden begonnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet je even uitleggen, hoe moet ik dat zien?
Nee sorry, ik bedoel: filosofie en natuurwetenschappen lijken zo tegenstrijdig met elkaar, het ene zo 'zweverig' en het andere zo exactquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Algemene filosofie opleiding in Leiden begonnen
Daarna 1 semester + zomersessie in Oxford: geschiedenis en filosofie van natuurwetenschappen.
Terug naar Leiden, en net overgestapt naar Utrecht om daar af te studeren in de richting geschiedenis en filosofie van de natuurwetenschappen en techniek.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Leuk idee! Die was de dames wieler coach!! Hummie leest U mee?? Even onze aller knuffel Ruud (die had moeten winnen, zonde van mijn sms-jes) het huis in en even de dames en Joost goed laten masseren!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:29 schreef Bartoli het volgende:
kunnen ze knuffel Ruud uit de eerste BB ff terughalen. Die was toen verzorger van een wielerploeg. Dus laat die ff komen voor verzorging en mental coachingdan lukt het wel
je neemt de honeurs van Regenworm en FB (zou die raar gaan dromen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Dat cappen is toch een uitermate fijne hobby, als je de juiste streams hebt.
Hahaha@die sms'jes. Bartje Bartje Bartje!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Leuk idee! Die was de dames wieler coach!! Hummie leest U mee?? Even onze aller knuffel Ruud (die had moeten winnen, zonde van mijn sms-jes) het huis in en even de dames en Joost goed laten masseren!![]()
Ja, mooi he en ontzettend leuk om te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Dat cappen is toch een uitermate fijne hobby, als je de juiste streams hebt.
Ik doe het ze niet na hoor! Maar Joost, tja, als hij de opdracht verneukt hoeft hij wat mij betreft niet te winnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
De opdracht gaat stuklopen op Joost, denk ik, deze mensen redden het wel![]()
Nee hoor FB is nog steeds hier en ik pretendeer 't echt niet beter te doen dan hem of Muerte.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je neemt de honeurs van Regenworm en FB (zou die raar gaan dromen?)
waar
Ow is hij er toch nog. Hij is anders zo stil met caps te postenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor FB is nog steeds hier en ik pretendeer 't echt niet beter te doen dan hem.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
wanneer begeeft die die fiets het nou?
hopelijk als Lieske erop zit en dat ze dan haar knie stoot;)
Dat is geen taal voor een meiske van 22, Melke.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doe het ze niet na hoor! Maar Joost, tja, als hij de opdracht verneukt hoeft hij wat mij betreft niet te winnen
Je persoonlijke aversie gaat wel erg ver, dat je hoopt op een blessure.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
wanneer begeeft die die fiets het nou?
hopelijk als Lieske erop zit en dat ze dan haar knie stoot;)
Die zijn mooi Angelquote:
Tsja 1e BB, ik geloofde nog alles en was erg naiefquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha@die sms'jes. Bartje Bartje Bartje!![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doe het ze niet na hoor! Maar Joost, tja, als hij de opdracht verneukt hoeft hij wat mij betreft niet te winnen
neehoor, geen aversie, maar ik wil zo graag gewapperquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Muerte het volgende:
Je persoonlijke aversie gaat wel erg ver, dat je hoopt op een blessure.![]()
Ik was ff met iets anders bezig... maar ben er nu weerquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ow is hij er toch nog. Hij is anders zo stil met caps te posten![]()
Dank jequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die zijn mooi AngelGa zo door
een uur lang 60 km fietsen is echt wel zwaar. Dat hou je vol, maar geen 12/13 keer. Dat is echt wel veel. 1 keer per week kan ik het wel aanquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik heb dan ook niet al 100 dagen slapend op de bank gelegenAftellen is het beste denk ik. Niet denken: Nog 40 uur maar we hebben er al 10 uur opzitten
![]()
En ik zou liever een uur doortrappen dan steeds erop en eraf![]()
Ja, qua capmogelijkheden is het met 4 man wel karig geworden. Maar beter laat onder de knie dan nooit. Ben je alvast voorbereid op BB6quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vind het jammer dat er nog maar vier mensen in zitten en ik die andere streams nu eindelijk zonder al te veel problemen kan laten lopen.
Met deze filosofie wordt veel meer onderzocht hoe men dacht in het verleden om tot bepaalde theorieën te komen. En de ontdekkingen te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee sorry, ik bedoel: filosofie en natuurwetenschappen lijken zo tegenstrijdig met elkaar, het ene zo 'zweverig' en het andere zo exact![]()
Hoe langer je hier rondhangt, des te minder ga je bellen of sms'enquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tsja 1e BB, ik geloofde nog alles en was erg naiefToen kwam BB2 en via Fok! de streams en alles kunnen volgen (sindsdien ook een lurker
) en toen was ik niet meer zo naief
DUs BB heeft nooit meer aan mij kunnen verdienen! (alhoewel ik voor Ingrid misschien wel een sms-je er aan waag
)
Mwah, ik ga liever zo lang mogelijk door. Blik op oneindig en doortrappen. Lijkt mij motiverend dan steeds 10 minuten. Het is 12.5 uur per persoon, als je steeds een uur eraf kan halen dan schiet het veel meer op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:40 schreef melke het volgende:
[..]
een uur lang 60 km fietsen is echt wel zwaar. Dat hou je vol, maar geen 12/13 keer. Dat is echt wel veel. 1 keer per week kan ik het wel aan![]()
Joost is nu wel een beetje uitgerustquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
De opdracht gaat stuklopen op Joost, denk ik, deze mensen redden het wel![]()
Hmmm ik heb al eerder gepost dat ik daar NU even niet aan moet denken. Het echte leven schiet er te veel bij in wat bij betreftquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, qua capmogelijkheden is het met 4 man wel karig geworden. Maar beter laat onder de knie dan nooit. Ben je alvast voorbereid op BB6
dat zijn heel wat kilometers per persoon op 12,5 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik ga liever zo lang mogelijk door. Blik op oneindig en doortrappen. Lijkt mij motiverend dan steeds 10 minuten. Het is 12.5 uur per persoon, als je steeds een uur eraf kan halen dan schiet het veel meer op.
Ow dat is wel interessant. Gaat dat bijvoorbeeld ook over Darwin?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Met deze filosofie wordt veel meer onderzocht hoe men dacht in het verleden om tot bepaalde theorieën te komen. En de ontdekkingen te doen.
Welke stappen moesten genomen worden bv om te kunnen concluderen dat niet de zon om de aarde, maar de aarde om de zon draait.
Ik weet er alles van... ik zei laatst al tegen Regenworm... "Na bb vallen we in een enorm gat. O nee, er is ook nog een echt leven"quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm ik heb al eerder gepost dat ik daar NU even niet aan moet denken. Het echte leven schiet er te veel bij in wat bij betreft![]()
Klopt!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe langer je hier rondhangt, des te minder ga je bellen of sms'en![]()
Ieuwwwwwwwww laat me niet zo schrikken jaquote:
Dan zal ik mijn vooringenomenheid terugnemenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je persoonlijke aversie gaat wel erg ver, dat je hoopt op een blessure.![]()
Ik moet iets verzinnen om je wakker te houden hequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
Ieuwwwwwwwww laat me niet zo schrikken ja![]()
Ja, maar 60 km per uur is echt heel zwaar hoor. Zeker als je het om de 3 uur moet fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik ga liever zo lang mogelijk door. Blik op oneindig en doortrappen. Lijkt mij motiverend dan steeds 10 minuten. Het is 12.5 uur per persoon, als je steeds een uur eraf kan halen dan schiet het veel meer op.
Maar jij kreeg er geen 50.000 voorquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zijn heel wat kilometers per persoon op 12,5 uur. Wat zei nu per persoon doen in 12, 5 uur deed ik normaal als ik trainde in 1 week
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ow dat is wel interessant. Gaat dat bijvoorbeeld ook over Darwin?
60 km per uur halen ze niet eens. Als dat zo is dan konden alle wielrenners van tegenwoordig meteen stoppenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar 60 km per uur is echt heel zwaar hoor. Zeker als je het om de 3 uur moet fietsen
hoe weet je dat ze 60km p/u rijden, dat klinkt wel heel veelquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:48 schreef melke het volgende:
Ja, maar 60 km per uur is echt heel zwaar hoor. Zeker als je het om de 3 uur moet fietsen
Ja en jij deed het omdat het je hobby was en omdat je het leuk vond en je de conditie ervoor had. Dat missen zij allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zijn heel wat kilometers per persoon op 12,5 uur. Wat zei nu per persoon doen in 12, 5 uur deed ik normaal als ik trainde in 1 week
![]()
dat klopt. Maar ik geef je gelijk dat 1u/1u30 trappen en dan afwisselen veel beter is dan die korte stints. Op 1u30 kan je gedoseerd opbouwen nu doen ze min of meer interval en dat houden ze niet lang vol neequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar jij kreeg er geen 50.000 voorIk zou me stuk fietsen, zeker als ik een doel voor ogen heb, dat motiveerd extra. Als je dat voor altijd zou moeten doen dan red je dat niet natuurlijk
![]()
Erg boeiend!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja.
En dat vind ik ook het leuke eraan.
Je weet welke objecten hij had. De dieren in Europa, en de dieren op een aantal geïsoleerde eilanden.
En dan via een aantal stappen een theorie ontwikkelen dat ze allemaal aan elkaar gerelateerd zijn op basis van een paar op elkaar lijkende dieren.
Spookyquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
De deur, de deur!!!!!!!!![]()
Mijn eerste cap van de deur!
[afbeelding]
Hier ook nu... en tikken op het raam... dus hagel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Het waait een beetje.
Dank jequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet iets verzinnen om je wakker te houden he
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
(Ja, dat soort dingen ga je doen als je geen streams meer hebt om te kijken 's nachts.)
Sjet!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:51 schreef Sjet het volgende:
'Blij dat de fiets binnen staat'....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke optimist he die Joost.......![]()
Ik ben zooooo blij dat iemand Lindsay Lohan serieus neemtquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
Hmmm, Lindsay Lohan is een gefrusteerd meisje zeg.
Sommige nummers op haar nieuwe cd liegen er niet om.
Het is allemaal erg onhandig geschreven uiteraard, maar de intentie komt er wel uit.
(Ja, dat soort dingen ga je doen als je geen streams meer hebt om te kijken 's nachts.)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:57 schreef Morwen het volgende:
Waarom niet?
Makkelijker dan zelf iets schrijven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
Het is eigelijk te triest voor woorden dat caps van de lege tuin intressanter zijn dan caps van de bewoners binnen![]()
Hierrrrrrrr met die speelkaartenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[Dido-mode]Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam...[/Didomode]
Een tiener filmsterquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:59 schreef Bartoli het volgende:
Gelukkig dat ik Lindsay Lohan niet ken dan
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
fietsen ze nu echt maar 10 minuutjes per keer????
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga plat, voor iedereen die gaat slapen een prettige nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Ik ga plat, voor iedereen die gaat slapen een prettige nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.![]()
Luie donderquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
[..]
Makkelijker dan zelf iets schrijven.
Slaap zacht Muerte...quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Ik schrijf nooit graag iemand af.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben zooooo blij dat iemand Lindsay Lohan serieus neemt![]()
Haiiii Lamon![]()
Bedankt muerte voor leuke plaatjesquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
weltrusten Muerte, het wel wennen zijn voor je zo zonder Nathaliequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Dag Muertequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Muerte het volgende:
Ik luisterde naarquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit graag iemand af.
Ik heb van haar cd nu geleerd, dat ze ernstige problemen heeft met het feit dat haar vader haar als kind verlaten heeft.
Vandaar alle drugs, drank en andere rotte gewoontes waarschijnlijk.
Tegelijkertijd heeft ze zeer veel moeite met alle negatieve media aandacht.
Disney maakt meer kapot dan je lief is.
Oh, hoi trouwens.
Hoi Lamonquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit graag iemand af.
Ik heb van haar cd nu geleerd, dat ze ernstige problemen heeft met het feit dat haar vader haar als kind verlaten heeft.
Vandaar alle drugs, drank en andere rotte gewoontes waarschijnlijk.
Oh, hoi trouwens.
Vind je het erg als ik bijzonder weinig medelijden heb met die types die eerst zo nodig beroemd willen worden en er daarna gigantisch over lopen te zeiken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb niet echt geen gevoelens / voorkeur / favoriet, het was gewoon een deel van BB5 niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
weltrusten Muerte, het wel wennen zijn voor je zo zonder Nathalie
Whahahaha, Relaxed manquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet het licht
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet het licht
[afbeelding]
Ik vind het niet zo heel erg hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik bijzonder weinig medelijden heb met die types die eerst zo nodig beroemd willen worden en er daarna gigantisch over lopen te zeiken?![]()
ik doelde meer op het cappenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Muerte het volgende:
Nee niet echt, ik heb niet echt geen gevoelens / voorkeur / favoriet, het was gewoon een deel van BB5 niet meer niet minder.
Doooooon't go into the lighttttttttttttttttquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet het licht
[afbeelding]
sweet dreamsquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
Ik ga ook knock-out, tot morgen ergens denk ik
Slaap lekker... en tot morgen ergensquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
dag Bartoliquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
Slaap lekker, rivaaltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
Dat zijn toch de bijzaken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik bijzonder weinig medelijden heb met die types die eerst zo nodig beroemd willen worden en er daarna gigantisch over lopen te zeiken?![]()
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat is toch het enige waarom wij op aarde leven: om kippenvel te krijgen![]()
Halloquote:
Zal wel lukkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, rivaaltjeEn nogmaals veel plezier morgen
![]()
![]()
![]()
Ach ook dat is realatief, als APK (of iemand anders) een topic had geopend over de " gekke smoelen" van een van de andere bewoners, was het ook een succes geworden want ze hebben allemaal "iets" en dat was waarschijnlijk ook wel wat geworeden.quote:
Hoi SuperMOM en alle anderenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Hoi LamonHoi henk.jansen
En hoi Pinball
![]()
Zullen WIJ daarover oordelen?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Gezellig hierBONG is even in tha house en dan word het leuk
Khadijaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef I_doubt het volgende:
En wie draait weer op voor de sportieve prestatie van BB?
Om wie draait de wereld?
Om het supergeslacht:WOMANPOWER!
![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Hai, Bongquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef I_doubt het volgende:
En wie draait weer op voor de sportieve prestatie van BB?
Om wie draait de wereld?
Om het supergeslacht:WOMANPOWER!
![]()
BONG!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Jij bent echt gemeen, je krijgt geenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zullen WIJ daarover oordelen?!![]()
![]()
Heeej Bong... ik heb je BEW gemist zeker...quote:
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
Jeez sorry toch ff een aantekening. Zo tegendraads is Lieske nou ook weer niet hoor! En nee, ik ben geen fan van haar
Ik zit nog helemaal in de verf en de outfit, maar voor de rest klopt het welquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Hear, hear en nu ben ik echt weg!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar mag ik dan even food for thought daarover plaatsen (en misschien is dit zelfs wel op de 1 of andere manier ook aan zekere BB-bewoners te koppelen, zodat het ook nog semi on topic is)
Wanneer je de kans en capaciteit hebt om zoiets leuks te doen als duizenden mensen je kunsten te laten zien en daar met veel enthousiasme inspringt, KAN het natuurlijk zo zijn dat je dat met enigszins naieve ideeen doet, zonder de gevolgen goed te overdenken. (zeker als je erg jong bent, en dan laat ik de kinderen die door ouders die richting op gepushed op worden voor het gemak maar even achterwege)
Vanaf dat punt is het denk ik heel moeilijk om dat pad weer achter je te laten. En is het toch wel een beetje frustrerend dat hoe goed en oprecht enthousiast je bedoelingen ook waren, dat er toch haat, nijd en doodverwensingen op je afgestuurd worden, zonder dat je er iets aan kunt doen.
Naief is het wel, da's een feit.
Dat treft, ik fint jauw OOK stom!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent echt gemeen, je krijgt geenmeer van mij, ik vind je stom
ow helemaal waar hoor [ verbaast me dat er bv geen gaap topic van Roel is geopend]quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef Muerte het volgende:
Ach ook dat is realatief, als APK (of iemand anders) een topic had geopend over de " gekke smoelen" van een van de andere bewoners, was het ook een succes geworden want ze hebben allemaal "iets" en dat was waarschijnlijk ook wel wat geworeden.
Want geloof me er was veel te veel om hier te plaatsen.![]()
Hear hearquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Slaap lekker alvastquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was een enerverend dagje... ik wens jullie allemaal een lekker slapen toe...![]()
De Lieve Heer hep man en en vrouw geschapen, de een is zwak, de ander die is sterk, de Lieve Heer hep man en vrouw geschapen, dus, als het effe kan, ja dan, aaaaaaaaaals het effe kan, ja dan, doen de vrouwen maar het zware werk........quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mooi kan ik even blijven zitten![]()
quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was een enerverend dagje... ik wens jullie allemaal een lekker slapen toe...![]()
Jij hoeft je niet te verdedigen, M- en -A, wij zijn superblij met jullie verslagen. Ik denk dat melke even in het verkeerde topic zatquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:20 schreef M-en-A het volgende:
Hier een reactie op het onderstaand bericht van Melke in de streamverslagen
[..]
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.
Als je verder leest in het streamverslag zie je ook dat ik weergeef dat Lieske ineens erg enthousiast en postief doet op de fiets en dat ze daar ook uitleg geeft aan Ingrid en Joost waarom ze ineens positief doet.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
er horen daar sowieso geen commentaren M-en-Aquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:20 schreef M-en-A het volgende:
Hier een reactie op het onderstaand bericht van Melke in de streamverslagen
[..]
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.
Als je verder leest in het streamverslag zie je ook dat ik weergeef dat Lieske ineens erg enthousiast en postief doet op de fiets en dat ze daar ook uitleg geeft aan Ingrid en Joost waarom ze ineens positief doet.
geeft niksquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
*ik heb een loeitrage connectie dus ik ben way to traag nu op dit moment
Ik ga van jou dromen jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
slaap lekkerFB en droom ......
![]()
![]()
hehe
is FB er stiekem tussenuit gepiept?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, er is niemand meer om te cappen hè, behalve ik?![]()
Aan jou de brandende eer ja... succes ermeequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo, er is niemand meer om te cappen hè, behalve ik?![]()
quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ga van jou dromen ja![]()
![]()
Nog 1 om het af te leren.... doeiiii
[afbeelding]
Misschien een van de vele/weinigen, ik zit hier met Yolande naast me (die op haar eigen computer bezig is) te kijken en luisteren naar een opname van kultnacht van vorige week op ZDF, leuke ongecompliceerde muziek uit de jaren 60/70/80quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Niet gepiept... had me net al afgemeld... maar het is zo moeilijk om hier weg te gaanquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
*ik heb een loeitrage connectie dus ik ben way to traag nu op dit moment
okequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
Niet gepiept... had me net al afgemeld... maar het is zo moeilijk om hier weg te gaan![]()
Maar nu ga ik echt... slaap lekker
Oke even de Disney kids achterwege laten die door hun ouders gepusht werden (denk Britney Spears, Justin Timberlake, Christina Aguliera) dus de mensen die er wél voor gekozen hebben, hoe jong dan ook hadden kunnen bedenken dat als ze eenmaal de stardom hadden bereikt achtervolgd zouden worden door de paperazzi! En nee haat, nijd en doodsverwensingen zullen nooit de bedoeling geweest zijn van hun stardom. En das jammer dat er zulke mafkezen zijn die zo reageren op de "sterren" die hun "kunstjes" vertonen.quote:
Doe je best!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gepiept... had me net al afgemeld... maar het is zo moeilijk om hier weg te gaan![]()
Slaap fijn en rustigquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Truste en thanx voor je capsquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zit op een andere PC dan my own dus dan werkt de boel wat minder enzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja ja
Zie je de toetsen niet goed meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |