ga je toch lekker vreemdquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantie![]()
Hoezo vreemd? De meeste mensen ken ik hier alquote:
Precies Wicked jij snapt mequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn neefje van negen kan ook zo smákelijk lachen om dingen die wij zo vreselijk onleuk vinden, en dan wordt het toch weer leuk!
Nee... Ze heeft gister pappie gesproken... dus ze blijft nog even...quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
is lieske al vrijwillig exit?
Hij lacht om 'Samen'quote:
Ze hebben wel wat gespeeld met de weerstand.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef melke het volgende:
Staat het tempo van die fiets nou nog hoger dan vanmiddag?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef ART het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ze heeft zelf verteld al meerdere vriendjes daar gehad te hebben. En hoe lang studeert ze er?
Ooooh ik zoek ook nog een Fok! forum verkeringquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantie![]()
Een jaar lees ik netquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef ART het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ze heeft zelf verteld al meerdere vriendjes daar gehad te hebben. En hoe lang studeert ze er?
Klopt ze moeten zwaarder fietsen dan vanmiddagquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat gespeeld met de weerstand.
Zeg, in welk buitenland heb jij exact gezeten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat gespeeld met de weerstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |