Dan is Lies een uitzondering...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in Groningen.
Ik heb een neef die lid was van deze puntje puntje (ik kan het niet uit mijn strot krijgen), en ging mee naar binnen.
Is niet mijn vereniging.
Het is het Groninger corps.
En de vrouwen die bij het corps aanplakken: het zijn gewone matrassen. Niets meer niets minder.
Owww... Ralphquote:
Liekse was nog maagd toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En de vrouwen die bij het corps aanplakken: het zijn gewone matrassen. Niets meer niets minder.
Nog welquote:
Thxquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vink mooiheeft toch wel wat dat zwart wit.
Mijn matras is ook nog maagd hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn matras is ook nog maagd hoor![]()
Ik begin jou een heel klein beetje leuk te vinden, I Doubt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Ze moet nog een aantal jaar.
En dan zal ze het klappen van de zweep leren. Figuurlijk en ook letterlijk![]()
quote:auw auw papa dat doet pijn
auw auw papa dat is niet fijn
Oei... Hoe kunnen wij haar beschermen tegen dat gespuis?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Fiets um derinquote:
Lieske is geen type die voor elke kerel benen wijdt gaat liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Nee, 10 minuten en Joost slaapt to 2.00 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Hoe doen ze nou fietsen? Iedereen 15 minuten ofzo?
Zo lang het maar een hééé'l klein beetje is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin jou een heel klein beetje leuk te vinden, I Doubt.
Dat zijn weer flink wat minpunten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef I_doubt het volgende:
Lieske is geen maagd want hoort wat ze zegt::
[..]
![]()
Dat is niet des Foks (een mod mag het weghalen indien gewenst)
Waarom hebben ze dit zo besloten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, 10 minuten en Joost slaapt to 2.00 uur![]()
Mijn neefje van negen kan ook zo smákelijk lachen om dingen die wij zo vreselijk onleuk vinden, en dan wordt het toch weer leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Fiets um derinTer land ter zee en in de lucht!
![]()
ALs je melig bent is dit een leuk oerhollands programma!!!!(net nog met mijn zoon, want die vind het ge-wel-dig!!! en onthoud die is 7
) en oke gelachen met hem
Voornamelijk om hem omdat hij zo'n lol erom heeft!!! hahahaha
Lies volgt haar voorbeeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom, in Godsnaam (!), is Ingrid derzelf aan het opmaken midden in de nacht?????Oh ja, er wordt gefilmd en wie weet uitgezonden
Slimme meid die Ingrid
![]()
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantiequote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo lang het maar een hééé'l klein beetje is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar bloeit mijn hart van op.
Ik begin te stralen.
Vreemde kriebels in mijn buik:![]()
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Lieske is geen matras
Goeie vraag, ik denk omdat er dan 1 in elk geval even die 2 uur slaap kan pakken. Al denk ik dat Joost vannacht de haalbaarheid van de opdracht ter sprake gaat stellenquote:
ga je toch lekker vreemdquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantie![]()
Hoezo vreemd? De meeste mensen ken ik hier alquote:
Precies Wicked jij snapt mequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn neefje van negen kan ook zo smákelijk lachen om dingen die wij zo vreselijk onleuk vinden, en dan wordt het toch weer leuk!
Nee... Ze heeft gister pappie gesproken... dus ze blijft nog even...quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
is lieske al vrijwillig exit?
Hij lacht om 'Samen'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |