daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm heel interessante post, zeker gemist. Ik kan hier niet alles lezen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker nog niet zo lang hè?![]()
In het begin van bb kon ze over niks anders praten dan de GK en zo. Je kan zien dat een paar maanden bb goed is geweest voor haar ontwikkeling en sociale leven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Lies verpest wordt door het studentenleven (vindicat)...
* I_doubt draait:quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef I_doubt het volgende:
Komt nog een keer de dodenmars?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee.
Maar nu valt er wel iemand bij mij door de mand
Vindicat: veel lager kun je niet vallen
Haar karakter zal volkomen bedorven raken
Haar leven zal verwaaien als een blaadje afgewaaid van een verrotte appelboom
Vindicat:![]()
Oow vertel vertel!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee.
Maar nu valt er wel iemand bij mij door de mand
Vindicat: veel lager kun je niet vallen
Haar karakter zal volkomen bedorven raken
Haar leven zal verwaaien als een blaadje afgewaaid van een verrotte appelboom
Vindicat:![]()
dat gaat vanzelf wel weer over... op een dagquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Lies verpest wordt door het studentenleven (vindicat)...
Let's hope so...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf wel weer over... op een dag
Ik kom wel eens in Groningen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:44 schreef Bartoli het volgende:
I_doubt soms ervaring met vindicat? dat je dit zo zegt
Het heeft haar idd goed gedaan! Gaf ze gister ook aan in de live show!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In het begin van bb kon ze over niks anders praten dan de GK en zo. Je kan zien dat een paar maanden bb goed is geweest voor haar ontwikkeling en sociale leven.
Kijk naar Joost, die werd ook wakker na de walgelijke ontgroening van hemquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf wel weer over... op een dag
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En de vrouwen die bij het corps aanplakken: het zijn gewone matrassen. Niets meer niets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |