Dan is Lies een uitzondering...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in Groningen.
Ik heb een neef die lid was van deze puntje puntje (ik kan het niet uit mijn strot krijgen), en ging mee naar binnen.
Is niet mijn vereniging.
Het is het Groninger corps.
En de vrouwen die bij het corps aanplakken: het zijn gewone matrassen. Niets meer niets minder.
Owww... Ralphquote:
Liekse was nog maagd toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En de vrouwen die bij het corps aanplakken: het zijn gewone matrassen. Niets meer niets minder.
Nog welquote:
Thxquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vink mooiheeft toch wel wat dat zwart wit.
Mijn matras is ook nog maagd hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn matras is ook nog maagd hoor![]()
Ik begin jou een heel klein beetje leuk te vinden, I Doubt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Ze moet nog een aantal jaar.
En dan zal ze het klappen van de zweep leren. Figuurlijk en ook letterlijk![]()
quote:auw auw papa dat doet pijn
auw auw papa dat is niet fijn
Oei... Hoe kunnen wij haar beschermen tegen dat gespuis?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Fiets um derinquote:
Lieske is geen type die voor elke kerel benen wijdt gaat liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Nee, 10 minuten en Joost slaapt to 2.00 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Hoe doen ze nou fietsen? Iedereen 15 minuten ofzo?
Zo lang het maar een hééé'l klein beetje is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin jou een heel klein beetje leuk te vinden, I Doubt.
Dat zijn weer flink wat minpunten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef I_doubt het volgende:
Lieske is geen maagd want hoort wat ze zegt::
[..]
![]()
Dat is niet des Foks (een mod mag het weghalen indien gewenst)
Waarom hebben ze dit zo besloten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, 10 minuten en Joost slaapt to 2.00 uur![]()
Mijn neefje van negen kan ook zo smákelijk lachen om dingen die wij zo vreselijk onleuk vinden, en dan wordt het toch weer leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Fiets um derinTer land ter zee en in de lucht!
![]()
ALs je melig bent is dit een leuk oerhollands programma!!!!(net nog met mijn zoon, want die vind het ge-wel-dig!!! en onthoud die is 7
) en oke gelachen met hem
Voornamelijk om hem omdat hij zo'n lol erom heeft!!! hahahaha
Lies volgt haar voorbeeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom, in Godsnaam (!), is Ingrid derzelf aan het opmaken midden in de nacht?????Oh ja, er wordt gefilmd en wie weet uitgezonden
Slimme meid die Ingrid
![]()
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantiequote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo lang het maar een hééé'l klein beetje is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar bloeit mijn hart van op.
Ik begin te stralen.
Vreemde kriebels in mijn buik:![]()
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Lieske is geen matras
Goeie vraag, ik denk omdat er dan 1 in elk geval even die 2 uur slaap kan pakken. Al denk ik dat Joost vannacht de haalbaarheid van de opdracht ter sprake gaat stellenquote:
ga je toch lekker vreemdquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantie![]()
Hoezo vreemd? De meeste mensen ken ik hier alquote:
Precies Wicked jij snapt mequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn neefje van negen kan ook zo smákelijk lachen om dingen die wij zo vreselijk onleuk vinden, en dan wordt het toch weer leuk!
Nee... Ze heeft gister pappie gesproken... dus ze blijft nog even...quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
is lieske al vrijwillig exit?
Hij lacht om 'Samen'quote:
Ze hebben wel wat gespeeld met de weerstand.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef melke het volgende:
Staat het tempo van die fiets nou nog hoger dan vanmiddag?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef ART het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ze heeft zelf verteld al meerdere vriendjes daar gehad te hebben. En hoe lang studeert ze er?
Ooooh ik zoek ook nog een Fok! forum verkeringquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantie![]()
Een jaar lees ik netquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:02 schreef ART het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ze heeft zelf verteld al meerdere vriendjes daar gehad te hebben. En hoe lang studeert ze er?
Klopt ze moeten zwaarder fietsen dan vanmiddagquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat gespeeld met de weerstand.
Zeg, in welk buitenland heb jij exact gezeten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat gespeeld met de weerstand.
de bekende man met de hamerquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef Muerte het volgende:
Het wordt zo langzamerhand weer tijd dat er wat te eten wordt bereid, is al weer een tijd geleden en met dit soort inspanningen moet je eten voor je honger krijgt, want anders is het te laat.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij lacht om 'Samen'Jouw zoon toevallig ook?
Check! En dat gebeurt voor je het in de gaten hebt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de bekende man met de hamer![]()
en verder het duurt niet lang meer of bij hun is "het nekkie eraf" of "het robijntje leeg"![]()
Ow ja ik weet er alles van. Is me ook vaker gebeurd vroegerquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Check! En dat gebeurt voor je het in de gaten hebt.![]()
Waarom? Wie heeft dat bepaald? Dit is wel erg heftig hoor. 60 km per uur of zoiets zeiden ze net geloof ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt ze moeten zwaarder fietsen dan vanmiddag
Engeland (Oxford)quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg, in welk buitenland heb jij exact gezeten?
2 keer en dat waren niet mijn prettigste momenten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ow ja ik weet er alles van. Is me ook vaker gebeurd vroeger
dat is echt geen 60 km het uur. Hooguit een km of 40 per uur. Maar op dat ding kun je de zwaarte regelen maar blijkbaar weet niemand hoe dat moetquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:12 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom? Wie heeft dat bepaald? Dit is wel erg heftig hoor. 60 km per uur of zoiets zeiden ze net geloof ik
volgens mij Filosofiequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Top, wat heb je gestudeerd, Engels?
Even navragen in de DBK is ook wel heel moeilijk hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is echt geen 60 km het uur. Hooguit een km of 40 per uur. Maar op dat ding kun je de zwaarte regelen maar blijkbaar weet niemand hoe dat moet![]()
Lief wormpje, laat het meisje voor zichzelf sprekenquote:
Rob!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
Even navragen in de DBK is ook wel heel moeilijk hoor![]()
BB mist een echte leider en dat is het![]()
Ik dacht gehoord te hebben dat ze wat dat betreft niets mogen verstellen, eerder deze avond ging het gesprek zelfs over dat ze dachten dat BB op afstand instellingen veranderde (lijkt me sterk)quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is echt geen 60 km het uur. Hooguit een km of 40 per uur. Maar op dat ding kun je de zwaarte regelen maar blijkbaar weet niemand hoe dat moet![]()
Rob was de leiderquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, plus een beetje filosofie..quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Top, wat heb je gestudeerd, Engels?
Zonder beeld zou je denken dat we naar BB xxx aan het kijken zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
Pffff ze hijgen wel hoor, zware opdracht![]()
Pim Fortuyn is niet meer beschikbaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij of zij Rob bedoeldequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pim Fortuyn is niet meer beschikbaar![]()
Als iemand dit een foute post vindt: lik m'n reet![]()
Nou ik hoop dat je er wat van hebt opgestokenquote:
Dat probeerde ik juist te negerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij of zij Rob bedoelde
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik juist te negeren![]()
slaat toch nergens op van BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat ze wat dat betreft niets mogen verstellen, eerder deze avond ging het gesprek zelfs over dat ze dachten dat BB op afstand instellingen veranderde (lijkt me sterk)
Bovendien is het display afgeplakt dus ze kunnen niet zien wat ze doen of hoe" hard" ze gaan.
Die had dit op zeker niet gepikt en terecht. Ze fietsen dat ding helemaal naar de kloten en nog flikkerd die lamp. Er is duidelijk iets niet helemaal goed en dat zou ik ook zeker aankaartenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe...!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
rouleren is zowaar normaal Nederlands en geen Lieske termquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
Waar heeft Lieske het in godsnaam over??? Roeleren? Aflossen met fietsen denk ik maar ik volg haar niet meer hoor...........
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lief wormpje, laat het meisje voor zichzelf spreken![]()
Altijd zo vreselijk leuk als mensen om mijn grapjes lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |