Oei... Hoe kunnen wij haar beschermen tegen dat gespuis?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Ze moet nog een aantal jaar.
En dan zal ze het klappen van de zweep leren. Figuurlijk en ook letterlijk![]()
Fiets um derinquote:
Lieske is geen type die voor elke kerel benen wijdt gaat liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nog wel
Ze is 1e jaars, lees ik.
Ze moet nog een aantal jaar.
En dan zal ze het klappen van de zweep leren. Figuurlijk en ook letterlijk![]()
Nee, 10 minuten en Joost slaapt to 2.00 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef melke het volgende:
Hoe doen ze nou fietsen? Iedereen 15 minuten ofzo?
Zo lang het maar een hééé'l klein beetje is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begin jou een heel klein beetje leuk te vinden, I Doubt.
Dat zijn weer flink wat minpunten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef I_doubt het volgende:
Lieske is geen maagd want hoort wat ze zegt::
[..]
![]()
Dat is niet des Foks (een mod mag het weghalen indien gewenst)
Waarom hebben ze dit zo besloten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, 10 minuten en Joost slaapt to 2.00 uur![]()
Mijn neefje van negen kan ook zo smákelijk lachen om dingen die wij zo vreselijk onleuk vinden, en dan wordt het toch weer leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Fiets um derinTer land ter zee en in de lucht!
![]()
ALs je melig bent is dit een leuk oerhollands programma!!!!(net nog met mijn zoon, want die vind het ge-wel-dig!!! en onthoud die is 7
) en oke gelachen met hem
Voornamelijk om hem omdat hij zo'n lol erom heeft!!! hahahaha
Lies volgt haar voorbeeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom, in Godsnaam (!), is Ingrid derzelf aan het opmaken midden in de nacht?????Oh ja, er wordt gefilmd en wie weet uitgezonden
Slimme meid die Ingrid
![]()
Eigenlijk heb ik al zwaar forumverkering, maar hij is momenteel op vakantiequote:Op zaterdag 17 december 2005 00:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo lang het maar een hééé'l klein beetje is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar bloeit mijn hart van op.
Ik begin te stralen.
Vreemde kriebels in mijn buik:![]()
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens Lieske is geen matras
Goeie vraag, ik denk omdat er dan 1 in elk geval even die 2 uur slaap kan pakken. Al denk ik dat Joost vannacht de haalbaarheid van de opdracht ter sprake gaat stellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |