Oh jawel. Ik heb plannen om terug te gaan naar Engeland als ik hier afgestudeerd ben, om daar o.a. onderzoek te gaan doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je er wat van hebt opgestoken![]()
Dat moet je even uitleggen, hoe moet ik dat zien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja![]()
En begonnen in Leiden en nu afstuderend in Utrecht: filosofie van natuurwetenschappen.
Zeker en wat dacht je dan van het nut van die "aparte"muziek, heeft toch een hele tijd verhinderd dat er iemand ging slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
slaat toch nergens op van BB
op deze manier wil BB dus dat het mislukt![]()
Ze heeft een week geleden of zo verteld dat ze met 2 jongens "het" gedaan heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooooh ik zoek ook nog een Fok! forum verkeringVoel me af en toe zo eenzaam
![]()
[..]
Een jaar lees ik netEn ach meerdere vriendjes? Dat doe je toch als je 19 a 20 bent? Je bent nog zoekende he? Maar om haar een matras te noemen, nee dat geloof ik niet.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh jawel. Ik heb plannen om terug te gaan naar Engeland als ik hier afgestudeerd ben, om daar o.a. onderzoek te gaan doen.
Oxford is momenteel het centrum in Europa voor filosofie.
Ja dat geloof ik best en dat snapte ik ook wel, maar kon haar niet meer volgen in haar uitleg en zo.......quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:21 schreef Wup het volgende:
[..]
rouleren is zowaar normaal Nederlands en geen Lieske term
haha, je moet nu niet het onmogelijke gaan vragenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:25 schreef SuperMOM het volgende:
Ja dat geloof ik best en dat snapte ik ook wel, maar kon haar niet meer volgen in haar uitleg en zo.......
Algemene filosofie opleiding in Leiden begonnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet je even uitleggen, hoe moet ik dat zien?
Nee sorry, ik bedoel: filosofie en natuurwetenschappen lijken zo tegenstrijdig met elkaar, het ene zo 'zweverig' en het andere zo exactquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Algemene filosofie opleiding in Leiden begonnen
Daarna 1 semester + zomersessie in Oxford: geschiedenis en filosofie van natuurwetenschappen.
Terug naar Leiden, en net overgestapt naar Utrecht om daar af te studeren in de richting geschiedenis en filosofie van de natuurwetenschappen en techniek.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Leuk idee! Die was de dames wieler coach!! Hummie leest U mee?? Even onze aller knuffel Ruud (die had moeten winnen, zonde van mijn sms-jes) het huis in en even de dames en Joost goed laten masseren!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:29 schreef Bartoli het volgende:
kunnen ze knuffel Ruud uit de eerste BB ff terughalen. Die was toen verzorger van een wielerploeg. Dus laat die ff komen voor verzorging en mental coachingdan lukt het wel
je neemt de honeurs van Regenworm en FB (zou die raar gaan dromen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Dat cappen is toch een uitermate fijne hobby, als je de juiste streams hebt.
Hahaha@die sms'jes. Bartje Bartje Bartje!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Leuk idee! Die was de dames wieler coach!! Hummie leest U mee?? Even onze aller knuffel Ruud (die had moeten winnen, zonde van mijn sms-jes) het huis in en even de dames en Joost goed laten masseren!![]()
Ja, mooi he en ontzettend leuk om te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Dat cappen is toch een uitermate fijne hobby, als je de juiste streams hebt.
Ik doe het ze niet na hoor! Maar Joost, tja, als hij de opdracht verneukt hoeft hij wat mij betreft niet te winnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
De opdracht gaat stuklopen op Joost, denk ik, deze mensen redden het wel![]()
Nee hoor FB is nog steeds hier en ik pretendeer 't echt niet beter te doen dan hem of Muerte.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je neemt de honeurs van Regenworm en FB (zou die raar gaan dromen?)
waar
Ow is hij er toch nog. Hij is anders zo stil met caps te postenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor FB is nog steeds hier en ik pretendeer 't echt niet beter te doen dan hem.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
wanneer begeeft die die fiets het nou?
hopelijk als Lieske erop zit en dat ze dan haar knie stoot;)
Dat is geen taal voor een meiske van 22, Melke.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doe het ze niet na hoor! Maar Joost, tja, als hij de opdracht verneukt hoeft hij wat mij betreft niet te winnen
Je persoonlijke aversie gaat wel erg ver, dat je hoopt op een blessure.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
wanneer begeeft die die fiets het nou?
hopelijk als Lieske erop zit en dat ze dan haar knie stoot;)
Die zijn mooi Angelquote:
Tsja 1e BB, ik geloofde nog alles en was erg naiefquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha@die sms'jes. Bartje Bartje Bartje!![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doe het ze niet na hoor! Maar Joost, tja, als hij de opdracht verneukt hoeft hij wat mij betreft niet te winnen
neehoor, geen aversie, maar ik wil zo graag gewapperquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Muerte het volgende:
Je persoonlijke aversie gaat wel erg ver, dat je hoopt op een blessure.![]()
Ik was ff met iets anders bezig... maar ben er nu weerquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ow is hij er toch nog. Hij is anders zo stil met caps te posten![]()
Dank jequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die zijn mooi AngelGa zo door
een uur lang 60 km fietsen is echt wel zwaar. Dat hou je vol, maar geen 12/13 keer. Dat is echt wel veel. 1 keer per week kan ik het wel aanquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik heb dan ook niet al 100 dagen slapend op de bank gelegenAftellen is het beste denk ik. Niet denken: Nog 40 uur maar we hebben er al 10 uur opzitten
![]()
En ik zou liever een uur doortrappen dan steeds erop en eraf![]()
Ja, qua capmogelijkheden is het met 4 man wel karig geworden. Maar beter laat onder de knie dan nooit. Ben je alvast voorbereid op BB6quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vind het jammer dat er nog maar vier mensen in zitten en ik die andere streams nu eindelijk zonder al te veel problemen kan laten lopen.
Met deze filosofie wordt veel meer onderzocht hoe men dacht in het verleden om tot bepaalde theorieën te komen. En de ontdekkingen te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee sorry, ik bedoel: filosofie en natuurwetenschappen lijken zo tegenstrijdig met elkaar, het ene zo 'zweverig' en het andere zo exact![]()
Hoe langer je hier rondhangt, des te minder ga je bellen of sms'enquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tsja 1e BB, ik geloofde nog alles en was erg naiefToen kwam BB2 en via Fok! de streams en alles kunnen volgen (sindsdien ook een lurker
) en toen was ik niet meer zo naief
DUs BB heeft nooit meer aan mij kunnen verdienen! (alhoewel ik voor Ingrid misschien wel een sms-je er aan waag
)
Mwah, ik ga liever zo lang mogelijk door. Blik op oneindig en doortrappen. Lijkt mij motiverend dan steeds 10 minuten. Het is 12.5 uur per persoon, als je steeds een uur eraf kan halen dan schiet het veel meer op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:40 schreef melke het volgende:
[..]
een uur lang 60 km fietsen is echt wel zwaar. Dat hou je vol, maar geen 12/13 keer. Dat is echt wel veel. 1 keer per week kan ik het wel aan![]()
Joost is nu wel een beetje uitgerustquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
De opdracht gaat stuklopen op Joost, denk ik, deze mensen redden het wel![]()
Hmmm ik heb al eerder gepost dat ik daar NU even niet aan moet denken. Het echte leven schiet er te veel bij in wat bij betreftquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, qua capmogelijkheden is het met 4 man wel karig geworden. Maar beter laat onder de knie dan nooit. Ben je alvast voorbereid op BB6
dat zijn heel wat kilometers per persoon op 12,5 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik ga liever zo lang mogelijk door. Blik op oneindig en doortrappen. Lijkt mij motiverend dan steeds 10 minuten. Het is 12.5 uur per persoon, als je steeds een uur eraf kan halen dan schiet het veel meer op.
Ow dat is wel interessant. Gaat dat bijvoorbeeld ook over Darwin?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Met deze filosofie wordt veel meer onderzocht hoe men dacht in het verleden om tot bepaalde theorieën te komen. En de ontdekkingen te doen.
Welke stappen moesten genomen worden bv om te kunnen concluderen dat niet de zon om de aarde, maar de aarde om de zon draait.
Ik weet er alles van... ik zei laatst al tegen Regenworm... "Na bb vallen we in een enorm gat. O nee, er is ook nog een echt leven"quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm ik heb al eerder gepost dat ik daar NU even niet aan moet denken. Het echte leven schiet er te veel bij in wat bij betreft![]()
Klopt!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe langer je hier rondhangt, des te minder ga je bellen of sms'en![]()
Ieuwwwwwwwww laat me niet zo schrikken jaquote:
Dan zal ik mijn vooringenomenheid terugnemenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je persoonlijke aversie gaat wel erg ver, dat je hoopt op een blessure.![]()
Ik moet iets verzinnen om je wakker te houden hequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
Ieuwwwwwwwww laat me niet zo schrikken ja![]()
Ja, maar 60 km per uur is echt heel zwaar hoor. Zeker als je het om de 3 uur moet fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik ga liever zo lang mogelijk door. Blik op oneindig en doortrappen. Lijkt mij motiverend dan steeds 10 minuten. Het is 12.5 uur per persoon, als je steeds een uur eraf kan halen dan schiet het veel meer op.
Maar jij kreeg er geen 50.000 voorquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zijn heel wat kilometers per persoon op 12,5 uur. Wat zei nu per persoon doen in 12, 5 uur deed ik normaal als ik trainde in 1 week
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ow dat is wel interessant. Gaat dat bijvoorbeeld ook over Darwin?
60 km per uur halen ze niet eens. Als dat zo is dan konden alle wielrenners van tegenwoordig meteen stoppenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar 60 km per uur is echt heel zwaar hoor. Zeker als je het om de 3 uur moet fietsen
hoe weet je dat ze 60km p/u rijden, dat klinkt wel heel veelquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:48 schreef melke het volgende:
Ja, maar 60 km per uur is echt heel zwaar hoor. Zeker als je het om de 3 uur moet fietsen
Ja en jij deed het omdat het je hobby was en omdat je het leuk vond en je de conditie ervoor had. Dat missen zij allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zijn heel wat kilometers per persoon op 12,5 uur. Wat zei nu per persoon doen in 12, 5 uur deed ik normaal als ik trainde in 1 week
![]()
dat klopt. Maar ik geef je gelijk dat 1u/1u30 trappen en dan afwisselen veel beter is dan die korte stints. Op 1u30 kan je gedoseerd opbouwen nu doen ze min of meer interval en dat houden ze niet lang vol neequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar jij kreeg er geen 50.000 voorIk zou me stuk fietsen, zeker als ik een doel voor ogen heb, dat motiveerd extra. Als je dat voor altijd zou moeten doen dan red je dat niet natuurlijk
![]()
Erg boeiend!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja.
En dat vind ik ook het leuke eraan.
Je weet welke objecten hij had. De dieren in Europa, en de dieren op een aantal geïsoleerde eilanden.
En dan via een aantal stappen een theorie ontwikkelen dat ze allemaal aan elkaar gerelateerd zijn op basis van een paar op elkaar lijkende dieren.
Spookyquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
De deur, de deur!!!!!!!!![]()
Mijn eerste cap van de deur!
[afbeelding]
Hier ook nu... en tikken op het raam... dus hagel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Het waait een beetje.
Dank jequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet iets verzinnen om je wakker te houden he
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
(Ja, dat soort dingen ga je doen als je geen streams meer hebt om te kijken 's nachts.)
Sjet!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:51 schreef Sjet het volgende:
'Blij dat de fiets binnen staat'....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke optimist he die Joost.......![]()
Ik ben zooooo blij dat iemand Lindsay Lohan serieus neemtquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
Hmmm, Lindsay Lohan is een gefrusteerd meisje zeg.
Sommige nummers op haar nieuwe cd liegen er niet om.
Het is allemaal erg onhandig geschreven uiteraard, maar de intentie komt er wel uit.
(Ja, dat soort dingen ga je doen als je geen streams meer hebt om te kijken 's nachts.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |