Zullen WIJ daarover oordelen?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Gezellig hierBONG is even in tha house en dan word het leuk
Khadijaquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef I_doubt het volgende:
En wie draait weer op voor de sportieve prestatie van BB?
Om wie draait de wereld?
Om het supergeslacht:WOMANPOWER!
![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Vind je het erg als ik bijzonder weinig medelijden heb met die types die eerst zo nodig beroemd willen worden en er daarna gigantisch over lopen te zeiken?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Hai, Bongquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef I_doubt het volgende:
En wie draait weer op voor de sportieve prestatie van BB?
Om wie draait de wereld?
Om het supergeslacht:WOMANPOWER!
![]()
BONG!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Jij bent echt gemeen, je krijgt geenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zullen WIJ daarover oordelen?!![]()
![]()
Heeej Bong... ik heb je BEW gemist zeker...quote:
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Maar ik geef weer wat er op de streams te zien EN te horen is. Hierbij gaat het niet om de persoon, maar om de gebeurtenis. Het is dus geen aanval op Lieske, maar een weergave van de feiten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:57 schreef melke het volgende:
Jeez sorry toch ff een aantekening. Zo tegendraads is Lieske nou ook weer niet hoor! En nee, ik ben geen fan van haar
Ik zit nog helemaal in de verf en de outfit, maar voor de rest klopt het welquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Hear, hear en nu ben ik echt weg!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar mag ik dan even food for thought daarover plaatsen (en misschien is dit zelfs wel op de 1 of andere manier ook aan zekere BB-bewoners te koppelen, zodat het ook nog semi on topic is)
Wanneer je de kans en capaciteit hebt om zoiets leuks te doen als duizenden mensen je kunsten te laten zien en daar met veel enthousiasme inspringt, KAN het natuurlijk zo zijn dat je dat met enigszins naieve ideeen doet, zonder de gevolgen goed te overdenken. (zeker als je erg jong bent, en dan laat ik de kinderen die door ouders die richting op gepushed op worden voor het gemak maar even achterwege)
Vanaf dat punt is het denk ik heel moeilijk om dat pad weer achter je te laten. En is het toch wel een beetje frustrerend dat hoe goed en oprecht enthousiast je bedoelingen ook waren, dat er toch haat, nijd en doodverwensingen op je afgestuurd worden, zonder dat je er iets aan kunt doen.
Naief is het wel, da's een feit.
Dat treft, ik fint jauw OOK stom!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent echt gemeen, je krijgt geenmeer van mij, ik vind je stom
ow helemaal waar hoor [ verbaast me dat er bv geen gaap topic van Roel is geopend]quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef Muerte het volgende:
Ach ook dat is realatief, als APK (of iemand anders) een topic had geopend over de " gekke smoelen" van een van de andere bewoners, was het ook een succes geworden want ze hebben allemaal "iets" en dat was waarschijnlijk ook wel wat geworeden.
Want geloof me er was veel te veel om hier te plaatsen.![]()
Hear hearquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Zitten jullie nu ook heel zielug terwijl je partner (en/of kids) allang te bed liggen, in je badjas met peuk en wijntje/bier/sterke drank de streams te bekijken en te Fok!ken?? Of ben ik de enige zielepoot hier??![]()
Slaap lekker alvastquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was een enerverend dagje... ik wens jullie allemaal een lekker slapen toe...![]()
De Lieve Heer hep man en en vrouw geschapen, de een is zwak, de ander die is sterk, de Lieve Heer hep man en vrouw geschapen, dus, als het effe kan, ja dan, aaaaaaaaaals het effe kan, ja dan, doen de vrouwen maar het zware werk........quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mooi kan ik even blijven zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |