Whahahaha, Relaxed manquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet het licht
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet het licht
[afbeelding]
Ik vind het niet zo heel erg hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik bijzonder weinig medelijden heb met die types die eerst zo nodig beroemd willen worden en er daarna gigantisch over lopen te zeiken?![]()
ik doelde meer op het cappenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Muerte het volgende:
Nee niet echt, ik heb niet echt geen gevoelens / voorkeur / favoriet, het was gewoon een deel van BB5 niet meer niet minder.
Doooooon't go into the lighttttttttttttttttquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet het licht
[afbeelding]
sweet dreamsquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
Ik ga ook knock-out, tot morgen ergens denk ik
Slaap lekker... en tot morgen ergensquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
dag Bartoliquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
Slaap lekker, rivaaltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
Dat zijn toch de bijzaken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik bijzonder weinig medelijden heb met die types die eerst zo nodig beroemd willen worden en er daarna gigantisch over lopen te zeiken?![]()
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En dat is toch het enige waarom wij op aarde leven: om kippenvel te krijgen![]()
Halloquote:
Zal wel lukkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, rivaaltjeEn nogmaals veel plezier morgen
![]()
![]()
![]()
Ach ook dat is realatief, als APK (of iemand anders) een topic had geopend over de " gekke smoelen" van een van de andere bewoners, was het ook een succes geworden want ze hebben allemaal "iets" en dat was waarschijnlijk ook wel wat geworeden.quote:
Hoi SuperMOM en alle anderenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Hoi LamonHoi henk.jansen
En hoi Pinball
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |