quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ik ook niet van de activiteit van de laatste paar pagina's van het afgelopen topic.quote:
oja en met een deprimerende TT denk je dat het weer goed komt ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:55 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ook niet van de activiteit van de laatste paar pagina's van het afgelopen topic.
Ik ben net gekicked en/of banned van mijn vaste TFC server (quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Merci bien..
De doodtheid van dit topic is van verre te ruiken.
Het trekt iig mensen aan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:59 schreef Talietje het volgende:
[..]
oja en met een deprimerende TT denk je dat het weer goed komt ?
Een kroket is toch altijd al dood, of heb je een hele koe met paneelmeel eromheen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
Altijd nog beter dan lauw bier en een dode kroket
Doelend op de TT dus.
CLEEEARquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ben net gekicked en/of banned van mijn vaste TFC server () dus ik dacht ik kom hier even wat reanimeren.
* pc-fr34k met handen lucht in mond van bef slaat, mr. bean manier.quote:
Moe: "This frying pan can fry a whole bison in just 10 seconds!"quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een kroket is toch altijd al dood, of heb je een hele koe met paneelmeel eromheen?
Uhuh, ik heb mijn kroketten graag alive and kickingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een kroket is toch altijd al dood, of heb je een hele koe met paneelmeel eromheen?
met erge brandwondenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
... and MOOOOO-ingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb mijn kroketten graag alive and kicking![]()
dat is wat ze doet kickenquote:
U luistert ook naar de c?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:03 schreef Quatertemper het volgende:
De dood is op dit moment wel een goede optie.
ik wil je wel helpen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:03 schreef Quatertemper het volgende:
De dood is op dit moment wel een goede optie.
whehe waarom?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:04 schreef Knikkerputje het volgende:
Kut, nogsteeds gebanned in PUB
Die vreselijke ondraaglijke pijnen natuurlijkquote:
wat een trieste zaakquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:04 schreef Knikkerputje het volgende:
Kut, nogsteeds gebanned in PUB
Jij ook al?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:06 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Een tamelijk entertaining topic in de begindagen van PUB
Bah.. klonenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:09 schreef the900 het volgende:
Ik moet me echt weer eens gaan verdiepen in wie welke klonen beheert
Je weet die van jezelf niet meer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:09 schreef the900 het volgende:
Ik moet me echt weer eens gaan verdiepen in wie welke klonen beheert
Biertje hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef Quatertemper het volgende:
Ik heb dus geen bier.
Ik vind dat op zijn zachtst gezegd niet zo jofel.
Ik heb er nog wel eentje overquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef Quatertemper het volgende:
Ik heb dus geen bier.
Ik vind dat op zijn zachtst gezegd niet zo jofel.
ik moet zeggen je bent nogsteeds triest dat je een counter in je avatar hebtquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Zo, eventjes een biertje uit de koelkast pakken.
Ik geloof dat ik tegenwoordig het lijstje wel compleet hebquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet die van jezelf niet meer?
en jij heb ook zo'n counterquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik tegenwoordig het lijstje wel compleet heb
dus hier ben ik dan... hallo iedereen...quote:bobster-pc-fr34k.nl zegt:
Dude, kom in BeF posten
Patrick zegt:
ok ok ik kom
IJsthee doe ik niet aan..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Quatertemper het volgende:
Ik bezit nu ice-tea en shag.
Ook nog een slagzwaard en paard maar ik ben geen degenslikker of dierencopuleerder.
Ik hou van postcounts en andere cijfertjes en stats.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik moet zeggen je bent nogsteeds triest dat je een counter in je avatar hebt![]()
Het is leuk hoe ze de kwantiteit bijhouden en geen enkele moeite doen voor kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Talietje het volgende:
[..]
en jij heb ook zo'n countergossie jongens toch...
Ok, ik dacht laat ik ook eens iemand proberen te introducen in BeF.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
dus hier ben ik dan... hallo iedereen...
Jij bent Arcee maar dan onderkoffer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hou van postcounts en andere cijfertjes en stats..
kroketjequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, ik dacht laat ik ook eens iemand proberen te introducen in BeF.
Pak een biertje en wat frituur, voel je welkom.
face it, je zit hier met nerdsquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Talietje het volgende:
[..]
en jij heb ook zo'n countergossie jongens toch...
Soms wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het is leuk hoe ze de kwantiteit bijhouden en geen enkele moeite doen voor kwaliteit.
En ik maar denken dat jij de enige normale hier wasquote:
uhuquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het is leuk hoe ze de kwantiteit bijhouden en geen enkele moeite doen voor kwaliteit.
Dat was in mijn tijd wel anders.quote:
Ik ben ook héél normaal..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de enige normale hier was
In jouw tijd waren er nog niet eens computers...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat was in mijn tijd wel anders.
De tijd dat iedereen nog posten deed zonder een kloon te gebruiken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat was in mijn tijd wel anders.
Zeg, ik post vaak genoeg kwaliteit, jah!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Bagger kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik post vaak genoeg kwaliteit, jah!
Ik post altijd zonder een kloon te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De tijd dat iedereen nog posten deed zonder een kloon te gebruiken?
geef eens voorbeeldenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik post vaak genoeg kwaliteit, jah!
Ik had dan uiteraard ook niet over jouquote:
En met een ganzeveer hun verhalen deden over ridders en draken in plaats van Sex en slechte humor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De tijd dat iedereen nog posten deed zonder een kloon te gebruiken?
Zeg, jij komt nooit buiten onz en bef dus jij kent mijn posts erbuiten niet, DIG, GC, en zelfs r&p moet er zo af en toe aan geloven.quote:
Uhhhh uuhhh, de search doet het niet!quote:
True...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, jij komt nooit buiten onz en bef dus jij kent mijn posts erbuiten niet, DIG, GC, en zelfs r&p moet er zo af en toe aan geloven..
Ik wou al zeggen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had dan uiteraard ook niet over jou
En ook zonder fouten konden postenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
En met een ganzenveer hun verhalen deden over ridders en draken in plaats van Sex en slechte humor.
Oude groene boekje knop.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ook zonder fouten konden posten
Wat wilde je zeggen?quote:
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhhhh uuhhh, de search doet het niet!
en de aarde is platquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhhhh uuhhh, de search doet het niet!
Dat klopt.quote:
Laag om over oude knopjes te beginnenquote:
Je had me zo kunnen foolenquote:
Ik ben ook normaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de enige normale hier was
Zolang er geen mos op groeit....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laag om over oude knopjes te beginnen![]()
Zegt wie?quote:
Valt mos ook onder onkruidquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:28 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zolang er geen mos op groeit....
* In overwegingen nemen doetquote:
Zou het dan iets zijn om over na te denken?quote:
Daar kan je alelen op titel en TS zoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:27 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
ja wat een nuttige infoquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef the900 het volgende:
He bah. Mijn kat zit een haarbal op te rochelen.
Als je er een fetish voor ontwikkeld heb wel hoor!quote:
Doet het goed bij de vrouwtjes...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef Quatertemper het volgende:
Ik ben niet normaal, ik ben light... helemaal in tegenwoordig hoorde ik.
Alsof ik me daar druk over ga maken..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou het dan iets zijn om over na te denken?
Neuh... lijkt me niet... de wereld is al plat genoeg
Jezus neem eens niet alles zo letterlijk, mietje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[javascript] voor dummies - deel 3
En dan heb ik ook nog nuttige bijdrages gedaan in DSG die nu weer weg is, en in de PHP topics in DIG en ook andere topics in DIG. Ik help zelfs weleens iemand in r&p..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Jezus neem eens niet alles zo letterlijk, mietje.
Daar had ik je dan ook niet op ingeschatquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Alsof ik me daar druk over ga maken..
Ik moet toch iets hebben om te posten!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een angstig persoon dat snel bij de spreekwoordelijk pakken neer gaat zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Dan denk je eraan dat je in ONZ postquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik moet toch iets hebben om te posten!
Het is dat je er spreekwoordelijk bij zet anders zou ik het straks nog letterlijk nemen ook!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een angstig persoon dat snel bij de spreekwoordelijk pakken neer gaat zitten.
Doe ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan denk je eraan dat je in ONZ post
Je houd van taksi en je houd van zitten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is dat je er spreekwoordelijk bij zet anders zou ik het straks nog letterlijk nemen ook!
Dat verneem ik met de grootste opluchting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar had ik je dan ook niet op ingeschat
En als je er iets van zegt zijn de spreekwoordelijke poppen aan het dansen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een angstig persoon dat snel bij de spreekwoordelijk pakken neer gaat zitten.
Van jus d'orange an ik zit idd heel graag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je houd van taksi en je houd van zitten?
* Nooit te beroerd om te helpenquote:
* pc-fr34k bedankt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Nooit te beroerd om te helpen
Zie daar, pakken en zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Van jus d'orange an ik zit idd heel graag.
Ik hou van taksi... ben ik nu stom?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je houd van taksi en je houd van zitten?
Bruine ridder?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:39 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zie daar, pakken en zitten.
Ik had psychiater moeten worden in plaats van ridder.
Dat heb je daar niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
Ik hou van taksi... ben ik nu stom?
Nee, dan ga je gewoon snel bij de pakken neerzitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
Wel het soort opuchting als met knijpende kringspier naar het toilet gaan en het net gered te hebben neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Dat verneem ik met de grootste opluchting.
Zo'n soort opluchting als je net van het closet vandaan komt.
Hee DLquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef DeLeider het volgende:
ah! Valt er nog wat te rellen offuh!?
Nooit te laat om te veranderen van levenspad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:39 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zie daar, pakken en zitten.
Ik had psychiater moeten worden in plaats van ridder.
Ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
Je moet je eens wat minder anaal fixeren.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
bwahaha ja dat zeg jij meneer triestquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heb je daar niet voor nodig hoor..
talietje!?!!:!!!:!:!:quote:
DLquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef DeLeider het volgende:
ah! Valt er nog wat te rellen offuh!?
Nee! HOERENZOOI!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi DL, vandaag nog een biertje gekregen en geblowt met een 35-jarige gast?
jij bent een maat van die freak dat zegt alweer genoegquote:
Natuurlijk.. de opluchting van het moment dat je het allemaal kan laten gaan, na uren van stress en moeilijke gezichten trekken omdat je je op dat moment niet naar een toilet kan begeven of naar iemand anders moeten wijzen omdat er een massa dames om je heen zit die telkens toch wel enigszins raar en boos kijken als ze weer eens een scheet geroken hebben..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel het soort opuchting als met knijpende kringspier naar het toilet gaan en het net gered te hebben neem ik aan?
Zie daar je target DeLeider.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
wat een graftakke ava heb jij pcfreak1
Ik ken hem alleen online en msnquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
jij bent een maat van die freak dat zegt alweer genoeg
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef Talietje het volgende:
[..]
bwahaha ja dat zeg jij meneer triest
Ik zoek naar diepere psychische achtergronden..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:41 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je moet je eens wat minder anaal fixeren.
Jammer.quote:
hij is altijd al ons targetquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:44 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zie daar je target DeLeider.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
jij bent een maat van die freak dat zegt alweer genoeg
Wat die knaap dus zegt.quote:
Nou, waarom van het juiste pad afdreutelen?quote:
Zal ik speciaal voor jullie nog meer flitsende usericons maken? Nu is de kans 1/3 dat hij voorbij komt.quote:
Het gevoel van op een camping ofzo al moeten maar niet kunnen, de angst om winden te laten in het openbaar en dan de verlossing van thuis, het eigen toilet en je endeldarm leeg te kunnen persen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Natuurlijk.. de opluchting van het moment dat je het allemaal kan laten gaan, na uren van stress en moeilijke gezichten trekken omdat je je op dat moment niet naar een toilet kan begeven of naar iemand anders moeten wijzen omdat er een massa dames om je heen zit die telkens toch wel enigszins raar en boos kijken als ze weer eens een scheet geroken hebben..
ze zijn allemaal kut... net als jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jullie nog meer flitsende usericons maken? Nu is de kans 1/3 dat hij voorbij komt.
Niet geheel juist geformuleerd: Een kut is nog te gebruiken, hij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef Talietje het volgende:
[..]
ze zijn allemaal kut... net als jij
Inderdaad. Die aandrang je darmen te verlossen van de steeds groeiende, zwaarder wordende en duwende substantie die er op de meest ongelegen momenten voor zorgt dat gassen zich opstapelen en zich in rijen opstellen om je lichaam te verlaten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het gevoel van op een camping ofzo al moeten maar niet kunnen, de angst om winden te laten in het openbaar en dan de verlossing van thuis, het eigen toilet en je endeldarm leeg te kunnen persen?
Dank je.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef Talietje het volgende:
[..]
ze zijn allemaal kut... net als jij
een lelijke vatsige ranzige dichtgeslipte kut....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:47 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Niet geheel juist geformuleerd: Een kut is nog te gebruiken, hij niet.
scherpquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:47 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Niet geheel juist geformuleerd: Een kut is nog te gebruiken, hij niet.
Ik herzie mijn mening.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
een lelijke vatsige ranzige dichtgeslipte kut....
Je exen online beschrijven is not done...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n totaal nutteloze post.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:50 schreef Qunix het volgende:
Ben ff borrelnootjes pakken...
Zo'n grote, en dan wel opgooien he!! en dan je nek breken. 14gifquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:50 schreef Qunix het volgende:
Ben ff borrelnootjes pakken...
Kort samengevat... jezelf eens lekker kunnen laten gaan zonder gêne, zonder te denken wat een ander ervan zal vinden en zeker geen rekening houdend met de graflucht die je achterlaat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:48 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Inderdaad. Die aandrang je darmen te verlossen van de steeds groeiende, zwaarder wordende en duwende substantie die er op de meest ongelegen momenten voor zorgt dat gassen zich opstapelen en zich in rijen opstellen om je lichaam te verlaten.
Nee, jij draagt veel bij!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n totaal nutteloze post.
Nee ik had het over je moeder, maar zelfs voor gratis wou ik d'r niet overheen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Je exen online beschrijven is not done...
Tijgernootjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zo'n grote, en dan wel opgooien he!! en dan je nek breken. 14gif
Juist.. zo opgelucht was ik..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kort samengevat... jezelf eens lekker kunnen laten gaan zonder gêne, zonder te denken wat een ander ervan zal vinden en zeker geen rekening houdend met de graflucht die je achterlaat.
Of eentje met weerhaakjes en cyanide.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zo'n grote, en dan wel opgooien he!! en dan je nek breken. 14gif
Zelfs bijbetaald niet. Je weet nooit wat je er aan over zou houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee ik had het over je moeder, maar zelfs voor gratis wou ik d'r niet overheen....
Je lijkt net zo'n slingeraapje.quote:
ey haal VM er nou niet WEER bijquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan meteen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee ik had het over je moeder, maar zelfs voor gratis wou ik d'r niet overheen....
En dat door 1 postjequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:52 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Juist.. zo opgelucht was ik..
quote:
geeft niet hoor poepescheetjekakkestrontjequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]ik wou er niks over zeggen omdat ik dan weer de gebeten hond was...... maar je had me door
Ze heeft duidelijk geen oog voor kwaliteit, vandaar dat ze je ook niet in de eerste de beste sloot heeft gepleurt toen je geboren werd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:53 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan meteen!
Meestal geeft ze geld toe hoor.. maar dat zal ze jou wel niet waard gevonden hebben..
Weet je wie ook geen oog voor kwaliteit had?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk geen oog voor kwaliteit, vandaar dat ze je ook niet in de eerste de beste sloot heeft gepleurt toen je geboren werd.
En waar sloeg dat nou weer op?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En dan toch achter J aan zitten, de hypocriet....
Luiheid 14.gifquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
DL moet jouw ava niet aangepast worden?
Wat wel moet is een PS die een verdieping hoger haar vertier moet gaan zoekenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
DL moet jouw ava niet aangepast worden?
quote:
'Weltrusten' dan maar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat wel moet is een PS die een verdieping hoger haar vertier moet gaan zoeken
* Toch nog ff blijftquote:
Heerlijck..quote:
Heeft ze ook gedaan.. In die dampende gore sloot..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk geen oog voor kwaliteit, vandaar dat ze je ook niet in de eerste de beste sloot heeft gepleurt toen je geboren werd.
Liever lui dan moe.quote:
Ey PSquote:
Alles okay...quote:
Dan is je moeder echt triest, zelfs een net geboren baby kan ze niet afmaken...... zulks een schande dat zulke mensen (voorzover je ze zo kunt noemen) enig recht op bestaan hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:57 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Heerlijck..
[..]
Heeft ze ook gedaan.. In die dampende gore sloot..
Vandaar dat ik nu in BeF zit.. Ik voel me hier thuis..
Met die appelflappen hier?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles okay...
Ben in afwachting van de rel die nu eigelijk los moet branden
Ramptoeristquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles okay...
Negers zijn niet lui hoor!quote:
Met J ga ik neit rellen hoor, het was meer een flauw grapje... J is lievquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles okay...
Ach, dat heeft jouw moeder ook niet gedaan, en dat is toch wel degelijk een stuk erger..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan is je moeder echt triest, zelfs een net geboren baby kan ze niet afmaken...... zulks een schande dat zulke mensen (voorzover je ze zo kunt noemen) enig recht op bestaan hebben.
Dan ineens wel he!..... Maar zodra ze thuis zijn doen ze ook niet veel meer dan Yeah! roepenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:00 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Negers zijn niet lui hoor!
Heb je er wel eens een zien rennen met een televisie?, donders rap die negroïde medemensen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:00 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Negers zijn niet lui hoor!
Heb je er wel eens een zien rennen met een televisie?, donders rap die negroïde medemensen.
fo shizzle.quote:
Aan rellen met jou verspil ik inderdaad mijn tijd niet...quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Met J ga ik neit rellen hoor, het was meer een flauw grapje... J is liev![]()
ok.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan ineens wel he!..... Maar zodra ze thuis zijn doen ze ook niet veel meer dan Yeah! roepen
dan moet je zeggen dat je mij ook ok vind muts!quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aan rellen met jou verspil ik inderdaad mijn tijd niet...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan ineens wel he!..... Maar zodra ze thuis zijn doen ze ook niet veel meer dan Yeah! roepen
Ik lieg niet in het openbaar..quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dan moet je zeggen dat je mij ook ok vind muts!
Fuck them eastside bichtes nigga, westside for life.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:02 schreef Talietje het volgende:
westsideeee homies for life aight fr34k
B0b in tha hood
jahaa, wat?quote:
Er komt dus geen rel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met die appelflappen hier?
Hehehe.. Dan kan je lang wachten..
Ik moet ergens mijn verzetje vandaan halenquote:
Dat ben ik totaal met je eenschquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Met J ga ik neit rellen hoor, het was meer een flauw grapje... J is liev![]()
aight fo shizzle mah nizzlequote:Op vrijdag 16 december 2005 02:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Fuck them eastside bichtes nigga, westside for life.
Damn right my nizzle.quote:
quote:
Ik maak het ook niet al te laat, morgen anouk, als ik nog mag komenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:05 schreef Quatertemper het volgende:
Ik zometeen ook maar even mijn bedstee op.
PFFFFFT mietje Rquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:05 schreef Quatertemper het volgende:
Het smaakt dan ook weer helemaal niet naar bacon op die nootjes.quote:
Wat heb je nou weer geflikt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet al te laat, morgen anouk, als ik nog mag komen!
ja goh... smaakt hamkaas naar ham en kaas?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het smaakt dan ook weer helemaal niet naar bacon op die nootjes..
Mietje spel je zonder R.quote:
Ik denk het niet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er komt dus geen rel?![]()
[..]![]()
Trusten voor later allemaal
Tuurlijk, de nederlandse taal is niet zo ingewikkeld hoor.quote:
Opzich niks.... alleen dat kankerwijf dat altijd werktijden regelt enzo weet dondersgoed dat ik om 11 uur weg moet als ik met niemand mee kan rijden, dus ik al smiddags bellen van kan ik met je mee rijden, en toen tripte die hoer helemaal dat ik niet moest zeiken, dus ik njah zal wel sacho zijn heeft ze wel vaker. Dus ik nog een paar keer gevraagd gaf ze geen antwoord dus om 10 over 11 zeg ik. kan ik nou mee of niet, zegt ze waar klanten bij zijn dat ik m'n eigen vervoer moet regelen en begint weer te trippen, dus ik zeg: "Ok desireeeeetje! tot ziens" en loop zo wegquote:
Nu al?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:05 schreef Quatertemper het volgende:
Rebels hoor 14.gifquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Opzich niks.... alleen dat kankerwijf dat altijd werktijden regelt enzo weet dondersgoed dat ik om 11 uur weg moet als ik met niemand mee kan rijden, dus ik al smiddags bellen van kan ik met je mee rijden, en toen tripte die hoer helemaal dat ik niet moest zeiken, dus ik njah zal wel sacho zijn heeft ze wel vaker. Dus ik nog een paar keer gevraagd gaf ze geen antwoord dus om 10 over 11 zeg ik. kan ik nou mee of niet, zegt ze waar klanten bij zijn dat ik m'n eigen vervoer moet regelen en begint weer te trippen, dus ik zeg: "Ok desireeeeetje! tot ziens" en loop zo wegdus morgen om een uur of 3 bel ik d'r ff om te vragen of ik vroeg weg kan, tript ze hem dan kom ik niet
Jazeker, ik ben vandaag zat.quote:
Het is al morgen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:11 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben vandaag zat.
Dat is pas een gat in de markt, space-nootjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:07 schreef Qunix het volgende:
Maak nootjes met biersmaak of wietsmaak voor pcfr34k
Ik bedoel maar.quote:
Je bent niet de enige..quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:11 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben vandaag zat.
Misschien heeft hij wel een hekel aan 12/16/2005quote:
misschien ook wel aan jou 14.gifquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een hekel aan 12/16/2005.
Je bent niet snel tevreden met een neen of wel?quote:
eerst trouwenquote:
Neen, in vroegere tijden waren de wensen van een heer de wet, maar nu.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:15 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je bent niet snel tevreden met een neen of wel?
Maar dat heeft iedereen toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:15 schreef Talietje het volgende:
[..]
misschien ook wel aan jou 14.gif
Die duivelse schepsels ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, in vroegere tijden waren de wensen van een heer de wet, maar nu.....![]()
Feministen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, in vroegere tijden waren de wensen van een heer de wet, maar nu.....![]()
Ik zeg nog weleens iets nuttigs.quote:
Zeg, ben ik niet aardig meer?quote:
Er zijn nu mensen die genieten van pijnbanken waarmee vroeger de autoriteit in stand werd gehouden....quote:
smerige bagger userquote:
De tekst in jouw plaatje is niet te lezen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Tering, een kwartet irritante knipperende icons is zeg maar best wel irritant.
Bagger user, ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:19 schreef Talietje het volgende:
[..]
smerige bagger userje doet alles voor je postaantal... get a life... ik durf te wedden dat je maagd bent
Alles tekst is pc-fr34k en dat stilstaande is heel goed te lezen, koop een bril.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
De tekst in jouw plaatje is niet te lezen.![]()
Speltip #6: Bluf alleen wanneer u deze kunst beheerst.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bagger user, ja.
Postcount is gewoon leuk, maar ik heb ook vaak genoeg dat ik dagen niet post.
En voor hoeveel wil je wedden, kan wel wat geld gebruiken.
Juist, daarom zit ik liever!quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Niet alleen zij! Het voetvolk in totaal
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Speltip #6: Bluf alleen wanneer u deze kunst beheerst.
Ik heb een 23" beeldbuis met vage kleuren 1600*1200quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alles tekst is pc-fr34k en dat stilstaande is heel goed te lezen, koop een bril..
pauperquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb een 23" beeldbuis met vage kleuren 1600*1200![]()
Hou gewoon daar rekening mee![]()
Het zijn icons van 60x60, wat wil je.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb een 23" beeldbuis met vage kleuren 1600*1200![]()
Hou gewoon daar rekening mee![]()
doe dit eens op msn homoquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het zijn icons van 60x60, wat wil je..
Ik bluf niet hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Speltip #6: Bluf alleen wanneer u deze kunst beheerst.
Krijg lekker de [insert random ziekte]quote:
ok foto van desbetreffende persoon graagquote:
quote:
ja tuurlijk we zijn weer leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Krijg lekker de [insert random ziekte]
verkoudheid?quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhmmm, ik zei niet dat ze mooi was.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
ok foto van desbetreffende persoon graag
Ook goed, ik ben slecht in rellen.quote:
Dat kan creatieveeeeeeer..quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Duh! als het uberhaupt waar is, dan is ze op z'n minst kankerlelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhmmm, ik zei niet dat ze mooi was..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben slecht in rellen..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Duh! als het uberhaupt waar is, dan is ze op z'n minst kankerlelijk.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Duh! als het uberhaupt waar is, dan is ze op z'n minst kankerlelijk.
Nee, ik doe een poging tot maar het lukt dus niet.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik doe een poging tot maar het lukt dus niet..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Ik heb dan ook wel weer wat gehad met mooiere meiden, alleen daar heb ik niet mee geneukt. Ik heb het natuurlijk ook niet mee dat ik meestal achter de computer zit en geen zin heb om uit te gaan.
.
ga maar in R&P je verhaal doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik doe een poging tot maar het lukt dus niet..
Ja, ach, komt vast nog wel. *hoop doet leven*.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:31 schreef DeLeider het volgende:
[..]je bent gewoon fucking gaar, that's it.
ik geef de hoop opquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ach, komt vast nog wel. *hoop doet leven*.
Ik heb nooit hoop gehad..quote:
Ik kan niet bashenquote:
Je moet wel realistisch blijven....quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ach, komt vast nog wel. *hoop doet leven*.
Dat verwachte ik eigenlijk al.quote:
Ik ga ook zo naar me nest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:47 schreef the900 het volgende:
Het is alweer laat
Jep.quote:
Mietje!!quote:
Hij is nog nieuw he.quote:
Wat zij zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |