quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ik ook niet van de activiteit van de laatste paar pagina's van het afgelopen topic.quote:
oja en met een deprimerende TT denk je dat het weer goed komt ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:55 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ook niet van de activiteit van de laatste paar pagina's van het afgelopen topic.
Ik ben net gekicked en/of banned van mijn vaste TFC server (quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Merci bien..
De doodtheid van dit topic is van verre te ruiken.
Het trekt iig mensen aan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:59 schreef Talietje het volgende:
[..]
oja en met een deprimerende TT denk je dat het weer goed komt ?
Een kroket is toch altijd al dood, of heb je een hele koe met paneelmeel eromheen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
Altijd nog beter dan lauw bier en een dode kroket
Doelend op de TT dus.
CLEEEARquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ben net gekicked en/of banned van mijn vaste TFC server () dus ik dacht ik kom hier even wat reanimeren.
* pc-fr34k met handen lucht in mond van bef slaat, mr. bean manier.quote:
Moe: "This frying pan can fry a whole bison in just 10 seconds!"quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een kroket is toch altijd al dood, of heb je een hele koe met paneelmeel eromheen?
Uhuh, ik heb mijn kroketten graag alive and kickingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een kroket is toch altijd al dood, of heb je een hele koe met paneelmeel eromheen?
met erge brandwondenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
... and MOOOOO-ingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb mijn kroketten graag alive and kicking![]()
dat is wat ze doet kickenquote:
U luistert ook naar de c?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:03 schreef Quatertemper het volgende:
De dood is op dit moment wel een goede optie.
ik wil je wel helpen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:03 schreef Quatertemper het volgende:
De dood is op dit moment wel een goede optie.
whehe waarom?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:04 schreef Knikkerputje het volgende:
Kut, nogsteeds gebanned in PUB
Die vreselijke ondraaglijke pijnen natuurlijkquote:
wat een trieste zaakquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:04 schreef Knikkerputje het volgende:
Kut, nogsteeds gebanned in PUB
Jij ook al?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:06 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Een tamelijk entertaining topic in de begindagen van PUB
Bah.. klonenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:09 schreef the900 het volgende:
Ik moet me echt weer eens gaan verdiepen in wie welke klonen beheert
Je weet die van jezelf niet meer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:09 schreef the900 het volgende:
Ik moet me echt weer eens gaan verdiepen in wie welke klonen beheert
Biertje hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef Quatertemper het volgende:
Ik heb dus geen bier.
Ik vind dat op zijn zachtst gezegd niet zo jofel.
Ik heb er nog wel eentje overquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef Quatertemper het volgende:
Ik heb dus geen bier.
Ik vind dat op zijn zachtst gezegd niet zo jofel.
ik moet zeggen je bent nogsteeds triest dat je een counter in je avatar hebtquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Zo, eventjes een biertje uit de koelkast pakken.
Ik geloof dat ik tegenwoordig het lijstje wel compleet hebquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet die van jezelf niet meer?
en jij heb ook zo'n counterquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik tegenwoordig het lijstje wel compleet heb
dus hier ben ik dan... hallo iedereen...quote:bobster-pc-fr34k.nl zegt:
Dude, kom in BeF posten
Patrick zegt:
ok ok ik kom
IJsthee doe ik niet aan..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Quatertemper het volgende:
Ik bezit nu ice-tea en shag.
Ook nog een slagzwaard en paard maar ik ben geen degenslikker of dierencopuleerder.
Ik hou van postcounts en andere cijfertjes en stats.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:14 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik moet zeggen je bent nogsteeds triest dat je een counter in je avatar hebt![]()
Het is leuk hoe ze de kwantiteit bijhouden en geen enkele moeite doen voor kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Talietje het volgende:
[..]
en jij heb ook zo'n countergossie jongens toch...
Ok, ik dacht laat ik ook eens iemand proberen te introducen in BeF.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
dus hier ben ik dan... hallo iedereen...
Jij bent Arcee maar dan onderkoffer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hou van postcounts en andere cijfertjes en stats..
kroketjequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, ik dacht laat ik ook eens iemand proberen te introducen in BeF.
Pak een biertje en wat frituur, voel je welkom.
face it, je zit hier met nerdsquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Talietje het volgende:
[..]
en jij heb ook zo'n countergossie jongens toch...
Soms wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het is leuk hoe ze de kwantiteit bijhouden en geen enkele moeite doen voor kwaliteit.
En ik maar denken dat jij de enige normale hier wasquote:
uhuquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het is leuk hoe ze de kwantiteit bijhouden en geen enkele moeite doen voor kwaliteit.
Dat was in mijn tijd wel anders.quote:
Ik ben ook héél normaal..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de enige normale hier was
In jouw tijd waren er nog niet eens computers...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat was in mijn tijd wel anders.
De tijd dat iedereen nog posten deed zonder een kloon te gebruiken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat was in mijn tijd wel anders.
Zeg, ik post vaak genoeg kwaliteit, jah!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Bagger kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik post vaak genoeg kwaliteit, jah!
Ik post altijd zonder een kloon te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De tijd dat iedereen nog posten deed zonder een kloon te gebruiken?
geef eens voorbeeldenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik post vaak genoeg kwaliteit, jah!
Ik had dan uiteraard ook niet over jouquote:
En met een ganzeveer hun verhalen deden over ridders en draken in plaats van Sex en slechte humor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De tijd dat iedereen nog posten deed zonder een kloon te gebruiken?
Zeg, jij komt nooit buiten onz en bef dus jij kent mijn posts erbuiten niet, DIG, GC, en zelfs r&p moet er zo af en toe aan geloven.quote:
Uhhhh uuhhh, de search doet het niet!quote:
True...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, jij komt nooit buiten onz en bef dus jij kent mijn posts erbuiten niet, DIG, GC, en zelfs r&p moet er zo af en toe aan geloven..
Ik wou al zeggen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had dan uiteraard ook niet over jou
En ook zonder fouten konden postenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
En met een ganzenveer hun verhalen deden over ridders en draken in plaats van Sex en slechte humor.
Oude groene boekje knop.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ook zonder fouten konden posten
Wat wilde je zeggen?quote:
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhhhh uuhhh, de search doet het niet!
en de aarde is platquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhhhh uuhhh, de search doet het niet!
Dat klopt.quote:
Laag om over oude knopjes te beginnenquote:
Je had me zo kunnen foolenquote:
Ik ben ook normaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de enige normale hier was
Zolang er geen mos op groeit....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laag om over oude knopjes te beginnen![]()
Zegt wie?quote:
Valt mos ook onder onkruidquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:28 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zolang er geen mos op groeit....
* In overwegingen nemen doetquote:
Zou het dan iets zijn om over na te denken?quote:
Daar kan je alelen op titel en TS zoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:27 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
ja wat een nuttige infoquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef the900 het volgende:
He bah. Mijn kat zit een haarbal op te rochelen.
Als je er een fetish voor ontwikkeld heb wel hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |