Het is leuk hoe ze de kwantiteit bijhouden en geen enkele moeite doen voor kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Talietje het volgende:
[..]
en jij heb ook zo'n countergossie jongens toch...
Ok, ik dacht laat ik ook eens iemand proberen te introducen in BeF.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
dus hier ben ik dan... hallo iedereen...
Jij bent Arcee maar dan onderkoffer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hou van postcounts en andere cijfertjes en stats..
kroketjequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, ik dacht laat ik ook eens iemand proberen te introducen in BeF.
Pak een biertje en wat frituur, voel je welkom.
face it, je zit hier met nerdsquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:16 schreef Talietje het volgende:
[..]
en jij heb ook zo'n countergossie jongens toch...
Soms wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het is leuk hoe ze de kwantiteit bijhouden en geen enkele moeite doen voor kwaliteit.
En ik maar denken dat jij de enige normale hier wasquote:
uhuquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het is leuk hoe ze de kwantiteit bijhouden en geen enkele moeite doen voor kwaliteit.
Dat was in mijn tijd wel anders.quote:
Ik ben ook héél normaal..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de enige normale hier was
In jouw tijd waren er nog niet eens computers...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat was in mijn tijd wel anders.
De tijd dat iedereen nog posten deed zonder een kloon te gebruiken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat was in mijn tijd wel anders.
Zeg, ik post vaak genoeg kwaliteit, jah!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Bagger kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik post vaak genoeg kwaliteit, jah!
Ik post altijd zonder een kloon te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De tijd dat iedereen nog posten deed zonder een kloon te gebruiken?
geef eens voorbeeldenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik post vaak genoeg kwaliteit, jah!
Ik had dan uiteraard ook niet over jouquote:
En met een ganzeveer hun verhalen deden over ridders en draken in plaats van Sex en slechte humor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De tijd dat iedereen nog posten deed zonder een kloon te gebruiken?
Zeg, jij komt nooit buiten onz en bef dus jij kent mijn posts erbuiten niet, DIG, GC, en zelfs r&p moet er zo af en toe aan geloven.quote:
Uhhhh uuhhh, de search doet het niet!quote:
True...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, jij komt nooit buiten onz en bef dus jij kent mijn posts erbuiten niet, DIG, GC, en zelfs r&p moet er zo af en toe aan geloven..
Ik wou al zeggen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had dan uiteraard ook niet over jou
En ook zonder fouten konden postenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:25 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
En met een ganzenveer hun verhalen deden over ridders en draken in plaats van Sex en slechte humor.
Oude groene boekje knop.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ook zonder fouten konden posten
Wat wilde je zeggen?quote:
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhhhh uuhhh, de search doet het niet!
en de aarde is platquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhhhh uuhhh, de search doet het niet!
Dat klopt.quote:
Laag om over oude knopjes te beginnenquote:
Je had me zo kunnen foolenquote:
Ik ben ook normaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de enige normale hier was
Zolang er geen mos op groeit....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laag om over oude knopjes te beginnen![]()
Zegt wie?quote:
Valt mos ook onder onkruidquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:28 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zolang er geen mos op groeit....
* In overwegingen nemen doetquote:
Zou het dan iets zijn om over na te denken?quote:
Daar kan je alelen op titel en TS zoeken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:27 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
ja wat een nuttige infoquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef the900 het volgende:
He bah. Mijn kat zit een haarbal op te rochelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |