Inderdaad. Die aandrang je darmen te verlossen van de steeds groeiende, zwaarder wordende en duwende substantie die er op de meest ongelegen momenten voor zorgt dat gassen zich opstapelen en zich in rijen opstellen om je lichaam te verlaten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het gevoel van op een camping ofzo al moeten maar niet kunnen, de angst om winden te laten in het openbaar en dan de verlossing van thuis, het eigen toilet en je endeldarm leeg te kunnen persen?
Dank je.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef Talietje het volgende:
[..]
ze zijn allemaal kut... net als jij
een lelijke vatsige ranzige dichtgeslipte kut....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:47 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Niet geheel juist geformuleerd: Een kut is nog te gebruiken, hij niet.
scherpquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:47 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Niet geheel juist geformuleerd: Een kut is nog te gebruiken, hij niet.
Ik herzie mijn mening.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
een lelijke vatsige ranzige dichtgeslipte kut....
Je exen online beschrijven is not done...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n totaal nutteloze post.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:50 schreef Qunix het volgende:
Ben ff borrelnootjes pakken...
Zo'n grote, en dan wel opgooien he!! en dan je nek breken. 14gifquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:50 schreef Qunix het volgende:
Ben ff borrelnootjes pakken...
Kort samengevat... jezelf eens lekker kunnen laten gaan zonder gêne, zonder te denken wat een ander ervan zal vinden en zeker geen rekening houdend met de graflucht die je achterlaat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:48 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Inderdaad. Die aandrang je darmen te verlossen van de steeds groeiende, zwaarder wordende en duwende substantie die er op de meest ongelegen momenten voor zorgt dat gassen zich opstapelen en zich in rijen opstellen om je lichaam te verlaten.
Nee, jij draagt veel bij!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n totaal nutteloze post.
Nee ik had het over je moeder, maar zelfs voor gratis wou ik d'r niet overheen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Je exen online beschrijven is not done...
Tijgernootjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zo'n grote, en dan wel opgooien he!! en dan je nek breken. 14gif
Juist.. zo opgelucht was ik..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kort samengevat... jezelf eens lekker kunnen laten gaan zonder gêne, zonder te denken wat een ander ervan zal vinden en zeker geen rekening houdend met de graflucht die je achterlaat.
Of eentje met weerhaakjes en cyanide.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zo'n grote, en dan wel opgooien he!! en dan je nek breken. 14gif
Zelfs bijbetaald niet. Je weet nooit wat je er aan over zou houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee ik had het over je moeder, maar zelfs voor gratis wou ik d'r niet overheen....
Je lijkt net zo'n slingeraapje.quote:
ey haal VM er nou niet WEER bijquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan meteen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee ik had het over je moeder, maar zelfs voor gratis wou ik d'r niet overheen....
En dat door 1 postjequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:52 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Juist.. zo opgelucht was ik..
quote:
geeft niet hoor poepescheetjekakkestrontjequote:Op vrijdag 16 december 2005 01:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]ik wou er niks over zeggen omdat ik dan weer de gebeten hond was...... maar je had me door
Ze heeft duidelijk geen oog voor kwaliteit, vandaar dat ze je ook niet in de eerste de beste sloot heeft gepleurt toen je geboren werd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:53 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan meteen!
Meestal geeft ze geld toe hoor.. maar dat zal ze jou wel niet waard gevonden hebben..
Weet je wie ook geen oog voor kwaliteit had?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk geen oog voor kwaliteit, vandaar dat ze je ook niet in de eerste de beste sloot heeft gepleurt toen je geboren werd.
En waar sloeg dat nou weer op?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En dan toch achter J aan zitten, de hypocriet....
Luiheid 14.gifquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
DL moet jouw ava niet aangepast worden?
Wat wel moet is een PS die een verdieping hoger haar vertier moet gaan zoekenquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
DL moet jouw ava niet aangepast worden?
quote:
'Weltrusten' dan maar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat wel moet is een PS die een verdieping hoger haar vertier moet gaan zoeken
* Toch nog ff blijftquote:
Heerlijck..quote:
Heeft ze ook gedaan.. In die dampende gore sloot..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk geen oog voor kwaliteit, vandaar dat ze je ook niet in de eerste de beste sloot heeft gepleurt toen je geboren werd.
Liever lui dan moe.quote:
Ey PSquote:
Alles okay...quote:
Dan is je moeder echt triest, zelfs een net geboren baby kan ze niet afmaken...... zulks een schande dat zulke mensen (voorzover je ze zo kunt noemen) enig recht op bestaan hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:57 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Heerlijck..
[..]
Heeft ze ook gedaan.. In die dampende gore sloot..
Vandaar dat ik nu in BeF zit.. Ik voel me hier thuis..
Met die appelflappen hier?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles okay...
Ben in afwachting van de rel die nu eigelijk los moet branden
Ramptoeristquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles okay...
Negers zijn niet lui hoor!quote:
Met J ga ik neit rellen hoor, het was meer een flauw grapje... J is lievquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles okay...
Ach, dat heeft jouw moeder ook niet gedaan, en dat is toch wel degelijk een stuk erger..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan is je moeder echt triest, zelfs een net geboren baby kan ze niet afmaken...... zulks een schande dat zulke mensen (voorzover je ze zo kunt noemen) enig recht op bestaan hebben.
Dan ineens wel he!..... Maar zodra ze thuis zijn doen ze ook niet veel meer dan Yeah! roepenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:00 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Negers zijn niet lui hoor!
Heb je er wel eens een zien rennen met een televisie?, donders rap die negroïde medemensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |