Doet het goed bij de vrouwtjes...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:30 schreef Quatertemper het volgende:
Ik ben niet normaal, ik ben light... helemaal in tegenwoordig hoorde ik.
Alsof ik me daar druk over ga maken..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou het dan iets zijn om over na te denken?
Neuh... lijkt me niet... de wereld is al plat genoeg
Jezus neem eens niet alles zo letterlijk, mietje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[javascript] voor dummies - deel 3
En dan heb ik ook nog nuttige bijdrages gedaan in DSG die nu weer weg is, en in de PHP topics in DIG en ook andere topics in DIG. Ik help zelfs weleens iemand in r&p..
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Jezus neem eens niet alles zo letterlijk, mietje.
Daar had ik je dan ook niet op ingeschatquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Alsof ik me daar druk over ga maken..
Ik moet toch iets hebben om te posten!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een angstig persoon dat snel bij de spreekwoordelijk pakken neer gaat zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Dan denk je eraan dat je in ONZ postquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik moet toch iets hebben om te posten!
Het is dat je er spreekwoordelijk bij zet anders zou ik het straks nog letterlijk nemen ook!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een angstig persoon dat snel bij de spreekwoordelijk pakken neer gaat zitten.
Doe ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan denk je eraan dat je in ONZ post
Je houd van taksi en je houd van zitten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is dat je er spreekwoordelijk bij zet anders zou ik het straks nog letterlijk nemen ook!
Dat verneem ik met de grootste opluchting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar had ik je dan ook niet op ingeschat
En als je er iets van zegt zijn de spreekwoordelijke poppen aan het dansen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:36 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een angstig persoon dat snel bij de spreekwoordelijk pakken neer gaat zitten.
Van jus d'orange an ik zit idd heel graag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je houd van taksi en je houd van zitten?
* Nooit te beroerd om te helpenquote:
* pc-fr34k bedankt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Nooit te beroerd om te helpen
Zie daar, pakken en zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Van jus d'orange an ik zit idd heel graag.
Ik hou van taksi... ben ik nu stom?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je houd van taksi en je houd van zitten?
Bruine ridder?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:39 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zie daar, pakken en zitten.
Ik had psychiater moeten worden in plaats van ridder.
Dat heb je daar niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
Ik hou van taksi... ben ik nu stom?
Nee, dan ga je gewoon snel bij de pakken neerzitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
Wel het soort opuchting als met knijpende kringspier naar het toilet gaan en het net gered te hebben neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:38 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Dat verneem ik met de grootste opluchting.
Zo'n soort opluchting als je net van het closet vandaan komt.
Hee DLquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef DeLeider het volgende:
ah! Valt er nog wat te rellen offuh!?
Nooit te laat om te veranderen van levenspad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:39 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zie daar, pakken en zitten.
Ik had psychiater moeten worden in plaats van ridder.
Ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
Je moet je eens wat minder anaal fixeren.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef Talietje het volgende:
[..]
bwahaha ja dat zeg jij meneer triestquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heb je daar niet voor nodig hoor..
talietje!?!!:!!!:!:!:quote:
DLquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:40 schreef DeLeider het volgende:
ah! Valt er nog wat te rellen offuh!?
Nee! HOERENZOOI!quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi DL, vandaag nog een biertje gekregen en geblowt met een 35-jarige gast?
jij bent een maat van die freak dat zegt alweer genoegquote:
Natuurlijk.. de opluchting van het moment dat je het allemaal kan laten gaan, na uren van stress en moeilijke gezichten trekken omdat je je op dat moment niet naar een toilet kan begeven of naar iemand anders moeten wijzen omdat er een massa dames om je heen zit die telkens toch wel enigszins raar en boos kijken als ze weer eens een scheet geroken hebben..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel het soort opuchting als met knijpende kringspier naar het toilet gaan en het net gered te hebben neem ik aan?
Zie daar je target DeLeider.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
wat een graftakke ava heb jij pcfreak1
Ik ken hem alleen online en msnquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
jij bent een maat van die freak dat zegt alweer genoeg
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:42 schreef Talietje het volgende:
[..]
bwahaha ja dat zeg jij meneer triest
Ik zoek naar diepere psychische achtergronden..quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:41 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je moet je eens wat minder anaal fixeren.
Jammer.quote:
hij is altijd al ons targetquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:44 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zie daar je target DeLeider.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Talietje het volgende:
[..]
jij bent een maat van die freak dat zegt alweer genoeg
Wat die knaap dus zegt.quote:
Nou, waarom van het juiste pad afdreutelen?quote:
Zal ik speciaal voor jullie nog meer flitsende usericons maken? Nu is de kans 1/3 dat hij voorbij komt.quote:
Het gevoel van op een camping ofzo al moeten maar niet kunnen, de angst om winden te laten in het openbaar en dan de verlossing van thuis, het eigen toilet en je endeldarm leeg te kunnen persen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Natuurlijk.. de opluchting van het moment dat je het allemaal kan laten gaan, na uren van stress en moeilijke gezichten trekken omdat je je op dat moment niet naar een toilet kan begeven of naar iemand anders moeten wijzen omdat er een massa dames om je heen zit die telkens toch wel enigszins raar en boos kijken als ze weer eens een scheet geroken hebben..
ze zijn allemaal kut... net als jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jullie nog meer flitsende usericons maken? Nu is de kans 1/3 dat hij voorbij komt.
Niet geheel juist geformuleerd: Een kut is nog te gebruiken, hij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:46 schreef Talietje het volgende:
[..]
ze zijn allemaal kut... net als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |